اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت لباس های محلی ایران - 21 اسلاید

اختصاصی از اس فایل دانلود پاورپوینت لباس های محلی ایران - 21 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت لباس های محلی ایران - 21 اسلاید


دانلود پاورپوینت لباس های محلی ایران - 21 اسلاید

 

 

 

پوشش زن و مرد ایرانی ازجمله مسایلی است که از دوران باستان در ایران دارای اهمیت بوده و در شرع مقدس اسلام نیز برآن تأکید بسیار شده است. پوشش ایرانی از ابتدای تاریخ باستانی این کشور تا کنون دست خوش تحولات جدی نشده و مفهوم پوشش از زمان باستان به این سو در فرهنگ ایرانی حفظ شده است. بررسی پوشاک از این لحاظ اهمیت دارد که می توان اطلاعاتی دررابطه با سیر تحول تاریخی, زیبا شناسی, اعتقادات, طبقات اجتماعی و پیشرفت صنعت به ویژه نساجی و پارچه بافی یک قوم یا تمدن کسب کرد.

برای دانلود کل پاورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت لباس های محلی ایران - 21 اسلاید

دانلودکنش پژوهی با موضوع مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع ابتدای دارای معلم مرد و زن

اختصاصی از اس فایل دانلودکنش پژوهی با موضوع مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع ابتدای دارای معلم مرد و زن دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلودکنش پژوهی با موضوع مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع ابتدای دارای معلم مرد و زن


   دانلودکنش پژوهی با موضوع  مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع ابتدای دارای معلم مرد و زن

مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع ابتدای دارای معلم مرد و زن  

فرمت فایل word و قابل ویرایش 

تعداد صفحات 97

قیمت 2000 تومان

قسمتی از مجموعه

مقدمه

برای دست یافتن به نتایج مورد نظر در یادگیری ، تعیین و طبقه بندی اهداف آموزشی از اهمیت ویژه ای برخوردار است . روان‌شناسان و متخصصان تعلیم و تربیت برای طبقه بندی اهداف آموزشی طرح‌های مختلفی ارایه کرده اند . یکی از طبقه بندی‌های مشهور در زمنیه اهداف آموزشی ، طبقه بندی بلوم (1965) است . وی اهداف آموزشی را به سه حیطه «شناختی» ،‌ «عاطفی» و «روانی ـ حرکتی» تقسیم می‌کند . حیطه شناختی شش طبقه دانش ، نگهداری ، کاربستن ،‌ تحلیل یا تجزیه ، ترکیب و ارزشیابی را در بر می‌گیرد و حیطه عاطفی بیشتر با مقوله های انگیزشی و هیجانی ، نگرش و قدردانی، ارزش دادن و نظایر آن سرو کار دارد . این طبقه بندی می تواند راهنمای تدریس و یادگیری باشد و می توان گفت که شناخت و عاطفه دو عنصر اساسی در یادگیری هستند .

اعتبار و ارزش بسیاری از پژوهش‌ها انجام شده در موقعیت‌های یادگیری به بررسی فرآیندهای شناختی در ارتباط با فرآیند انگیزشی دارد . عده زیادی از پژوهشگران فرآیندهای شناختی و انگیزشی دانش‌آموزان و رابطه آن‌ها را با عملکرد تحصیل را هم به صورت مجزا و هم در ارتباط با یکدیگر مـورد پـژوهش قـرار داده اند . مرتبط کردن پژوهش‌ها انجام شده بر روی انگیزش تحصیلی و مطالعات انجام شده بر روی شناخت دانش‌آموزان از کارهای مهم و ارزشمند روان‌شناسی تربیتی است (کرتور و دور کمپر 1985) .

در نظر عامه ، غالب معلمان و حتی برخی بررسی ها تمام مسئولیت شکست‌های تحصیلی و در بعضی موارد پیشرفت‌های تحصیلی بر عهده خود دانش‌آموزاست و به استناد داوری‌های بدوی اتهام را تنها متوجه هوش یا همت دانش‌آموزمی‌کند . لذا سخنانی نظیر : «استعدادش کافی نیست» ، «در حد امکان کوشش نمی‌کند» ، «باهوش است ولی کار نمی‌کند» شنیده می‌شود. پس هوش یا شخصیت کودک بـدون تحلیل و توضیح و بدون آن که ارتباط‌های مقابلشان روشن شود و بدون این که پرسشی درباره ریشه هـای عـدم کفایت یا فقدان آن‌ها مطرح شود ، سخت در معرض اتهام قرار می‌گیرند و این خود شاهـدی بر فقـر آشکار روان‌شناسی و زندانی بـودن آموزش ها در چنین چاله ای است (توگال ترجمه شجاع رضوی 1380) .

برای برطرف کردن این مشکل باید به مسئولیت خطیر معلمان نیز پرداخته شود ، تعداد کثیری از معلمان آموزش ابتدایی برای تلاش آموزشی خود آماده نشده اند . لذا تجربه ثابت کرده است که صرفنظر برخی از استعدادهای شخصی و موقتی ، آوختن حرف معلمی آهنگی آرام دارد و بیشتر از مطالعات نظری از را سرمشق گرفتن دقیق و توضیحی از کلاس‌های رسمی و با مدیریت مطلوب آموخته می‌شود.

پس استمداد از علم یا دانشی که روش آموزش مناسب را تعیین کند بدون تردید نخستین راه چاره خواهد بود . اما به رغم تلاش‌های مقطعی و پراکنده ،‌ این دانش (روان‌شناسی تربیتی) از دید کثیری از دست اندرکاران پنهان مانده است . واقعیت این است که در مورد بسیاری نکتههـا، روان‌شناسی تربیتی هنـوز ناگزیر به کنـار هم قـرار دادن نظـریه هـای آموزشی و روان‌شناسی بـه صورت مجمـوعه های نامنسجمی است که در عمل به دشواری در قلمرو یکدیگر جای می‌گیرند و مبـادله می‌شوند (نت 1979) .

معلمان خوب ، ‌خوب به دنیا نمی آیند ، بلکه ساخته می‌شوند . نمی توان فرض کـردکـه هـرکس می تواند تدریس کند . بر این مهم، به دانش و مهارت وسیعی نیاز است تا آموزش و یادگیری دانش‌آموز تضمین شود، خود را در اختیار یک پزشک ، وکیل و ... قرار نمی دهیم مگر آن که حداکثر اعتماد را به مهارت او پیدا کنیم . بنابراین نباید تصور کرد که بدون آن که مهارت خود را اثبات کنیم . کودکان به ما اعتماد پیدا خواهند کرد . هیچ کس مایل نیست تحت آموزش معلمی قرار گیرد که فاقد کفایت است .

مـا اغلـب ، دربـاره این که معلمان برجسته چگونه مهارت‌های خود را به دست می آورند و کامل می‌کنند فکر نمی کنیم . البته ، معلمان خوب ، ‌غیر از مهارت‌هایی که در تدریس دارند از صفات فراوان دیگری نیز برخوردارند . آن‌ها درباره دانش‌آموزان خود اطلاعات زیادی دارند . از کار با دانش‌آموزان لذت می برند و درباره موضوع درس خویش مطلع اند و به تدریس علاقه دارند . روان‌شناسی تربیتی برای این به وجود نیامده است که شما در یک موصوع درسی خاص صاحب تخصص شوید .

حرفه پیچیده و دشوار معلمی احتیاج به هنرمندی و اطلاعات علمی دارد . تدریس هنرمندانه مسلماً با عواطف و ارزش‌ها ، و همان طور که برخی گفته اند با روح معلم خوب آمیخته است . برخی از معلمان چنان در کار خود غرق می‌شوند که به نقاشان درحالت خلق آثار هنری، شباهت پیدا می‌کنند . معلمان خوب خلاق هستند و مشکلات خود را با ابداع روش‌های تدریس و تدوین مواد آموزشی مناسب حل می‌کنند . تعلیم و تربیت درمقام علم از روان‌شناسی ، جامعه شناسی  ، مردم شناسی ، عادت شناسی و بسیاری علوم دیگر بهره می‌گیرد تا موجبات تدریس کارآمد را فراهم سازد. معلمان در فرآیند تدریـس از روش هـای علمـی متعددی مانند تولید فرضیه ، آزمایش فرضیه و مشاهده نتایج استفاده می‌کنند . در تدریس خوب ،‌ علم و هنر به طور پیچیده در هم تنیده اند .

تدریـس خـوب فقـط ایـن نیسـت کـه توانائی های ذهنی دانش‌آموزان رشد داده شود (اورتسون و اسمیلای 1987) . معلمان کارآمد می توانند از آغاز کار رابطه خوبی با دانش‌آموزان خود برقرار سازند . آن‌ها با آزادی و به آسانی با عضای کلاس برخورد می‌کنند و دانش‌آموزان ، آن‌ها را معلمانی صمیمی و قابل اعتماد می یابند (راجرز 1983) . آن‌ها به جای رقابت ، بر همکاری که تجارب یادگیری مثبت تری را برای دانش‌آموزان در بردارد تأکید می‌کنند به جای محصول یادگیری ، فرآیند یادگیری مورد تأکید آن‌هاست (جانسون 1988) . هدف کلی و مهم معلمان کارآمد بهبود رابطه بین دانش‌آموزان و رشد دایمی عزت نقس در ایشان است . معلمان کارآمد رشد خود پنداره را در دانش‌آموزان خـود درک می‌کنند و فعالیت‌های کلاس را به نحوی سازمان می‌دهند که موجب شکل گیری خود پنداره مثبت در ایشان شود .

از سوی دیگر علاوه برخود دانش‌آموزان و معلمان آن‌ها مسایل دیگری هم هست که بر یادگیری تأثیر می گذارد مسایلی که در سال‌های اخیر بیشتر بدان پرداخته می‌شود . مواردی از قبیل نابرابری‌های اجتماعی و فرهنگی ، محیط داخلی مدارس ، محیط مدارس ، محیط اجتماعی کودک در آن مشغول یادگیری است و ... که از آن جمله است رابطه ای که کودک و معلم با یکدیگر برقرار می سازند .

پژوهش‌ها مختلفی به بررسی رابطه میان فرآیندهای شناختی و همچنین ارتباط آن‌ها با پیشرفت تحصیلی مبادرت کرده اند . بین درجه بندی که معلمان از آفرینندگی دانش‌آموزان به عمل آورده اند با همجنس بودن معلم رابطه داشته است (هولند 1959) و پژوهش‌ها دیگری نشان می دهد که معلمان دانش‌آموزان همجنس خود را بهتر ارزیابی کرده اند ،‌ البته در حیطه عاطفی (کروپلی 1967) . از طرف دیگر به نظر می رسد که فعالیت‌های شناختی نظیر تبادل کلامی اطلاعات ، درک مطلب و ... بین دانش‌آموزان و معلمان همجنس او بهتر صورت می‌گیرد . از سوی دیگر کودکانی که دارای مشکلات عاطفی و روان شناختی بوده اند ، بهتر توانسته اند در مقابل معلمان همجنس پاسخ‌های خود را ارایه کنند تا معلمان غیر همجنس .


دانلود با لینک مستقیم


دانلودکنش پژوهی با موضوع مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع ابتدای دارای معلم مرد و زن

جزوه آموزشی آشنایی با نظام مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای

اختصاصی از اس فایل جزوه آموزشی آشنایی با نظام مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

جزوه آموزشی آشنایی با نظام مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای


جزوه آموزشی آشنایی با نظام مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای

این فایل حاوی جزوه آموزشی آشنایی با نظام مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای می باشد که به صورت فرمت PDF در 54 صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

 

 

 

فهرست
بهداشت حرفه ای
ایمنی
مرز بین بهداشت و محیط زیست
مفهوم استاندارد و انواع آن
چگونگی پیدایش سیستم های مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای
آشنایی با الزامات استانداردهای OHSAS 18001

 

تصویر محیط برنامه


دانلود با لینک مستقیم


جزوه آموزشی آشنایی با نظام مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای

دانلود پاورپوینت در مورد برگزیده ای از کتاب در ساحل رودخانه پیدرا نشستم و گریه کردم تالیف: پائولو کوئیلو

اختصاصی از اس فایل دانلود پاورپوینت در مورد برگزیده ای از کتاب در ساحل رودخانه پیدرا نشستم و گریه کردم تالیف: پائولو کوئیلو دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت در مورد برگزیده ای از کتاب در ساحل رودخانه پیدرا نشستم و گریه کردم تالیف: پائولو کوئیلو


دانلود پاورپوینت در مورد برگزیده ای از کتاب در ساحل رودخانه پیدرا نشستم و گریه کردم  تالیف: پائولو کوئیلو

دانلود پاورپوینت در مورد برگزیده ای از کتاب در ساحل رودخانه پیدرا نشستم و گریه کردم  تالیف: پائولو کوئیلو

فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 11

 

 

 

 

بخشی از متن

او میگفت: باید خطر کرد. ما معجزه حیات را واقعا در نمی یابیم مگر آن که در انتظار نامنتظر

باشیم.

هر روز خداوند همراه با خورشید لحظه ای به ما ارزانی میدارد که در آن امکان

تغییر آن چه موجب بدبختی ماست وجود دارد.

هر روز ما وانمود می کنیم که متوجه این لحظه نیستیم.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت در مورد برگزیده ای از کتاب در ساحل رودخانه پیدرا نشستم و گریه کردم تالیف: پائولو کوئیلو

پاورپوینت جامع و کامل درباره آناتومی و حرکات تنه

اختصاصی از اس فایل پاورپوینت جامع و کامل درباره آناتومی و حرکات تنه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت جامع و کامل درباره آناتومی و حرکات تنه


پاورپوینت جامع و کامل درباره آناتومی و حرکات تنه

فرمت فایل : power point  (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد اسلایدها 113 اسلاید

 

 

 

تعداد مهره ها

ناحیه گردنی (cervical) 7 عدد

ناحیه پشتی (thoracic) 12 عدد

ناحیه کمری (lumbar) 5 عدد

ناحیه خاجی (sacral) 5 مهره به هم جوش خورده

ناحیه دنبالچه(coccyx)4 مهره به هم جوش خورده

 

نوع مفاصل در ستون مهره ها

1- مفاصل موجود بین جسم مهره ها که از نوع سیمفیز بوده و از C2 تا S1 ادامه دارد.

2- مفاصل موجود بین قوسهای مهره ای که از نوع سین دسموز می باشد.

3- مفاصل بین زوائد مفصلی که از نوع سینوویال و مسطح هستند.

 

انواع دیسک

دیسکهای بین مهره ای در نواحی گردن و کمر در سطح میانی و بخش قدامی ، ضخیم تر بوده و برآمدگی این نواحی به طرف جلو می باشد .
در ناحیه پشتی ضخامت دیسکها تقریباً  به صورت یکسان و متحدالشکل می باشد.
در یک فرد بالغ به طور متوسط ضخامت دیسکهای بین مهره ای نواحی گردن  3 میلی متر، نواحی پشت  5 میلی متر و نواحی کمر 9 میلی متر است که این ضخامت از بخش فوقانی ستون مهره به طرف پائین به تدریج افزایش می یابد.

دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت جامع و کامل درباره آناتومی و حرکات تنه