اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاور پوینت روش تیتراسیون فرمل

اختصاصی از اس فایل پاور پوینت روش تیتراسیون فرمل دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاور پوینت روش تیتراسیون فرمل


پاور پوینت روش تیتراسیون فرمل

دانلود پاور پوینت روش تیتراسیون فرمل با فرمت ppt و قابل ویرایش تعداد اسلاید 42

دانلود پاور پوینت آماده

 

تعریف عیار پروتئین

اسیدینه ای را که در واکنش فوق ظاهر میگردد میتوان در مجاورت فنل فتالئین با سود تیتره نموده و از روی عبارت پروتئین به نسبت درصد پروتئینهای موجود در شیر پی برد. عیار پروتئین که به (Eiweisstiter=Et) نشان داده میشود عبارتست از تعداد میلی لیترهای سودکه برای 25 میلی لیتر شیر لازم است تا پس از اضافه کردن فرمالدئید در مجاورت فنل فتالئین رنگ استاندارد بدست آید عیار پروتئین در شیرهای تازه نسبت درصد مقدار پروتئین را نشان میدهد.

 


دانلود با لینک مستقیم


پاور پوینت روش تیتراسیون فرمل

دانلود پروژه آدنوکاسینوم معده

اختصاصی از اس فایل دانلود پروژه آدنوکاسینوم معده دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پروژه آدنوکاسینوم معده


دانلود پروژه آدنوکاسینوم معده

از نظر تاریخی آدنوکاسینوم معده یکی از علل عمده مرگ و میر ناشی از سرطان درجهان بوده است. در سال 1930 سرطان معده علت عمده مرگ و میر ناشی از سرطان در ایالات متحده درمیان مردان و سومین علت در زنان بود. خوشبختانه از زمان پایان جنگ جهانی دوم و بدنبال یک روند جهانی بویژه در کشورهای توسعه یافته بروز سرطان معده بطور مداوم در حال کاهش است و شاید بتوان گفت که هیچ بیماری بدخیمی را نمی‌توان یافت که چنین سیر روبه کاهشی را طی کرده باشد.تا سال 1980، این سرطان هنوز هم علت عمده مرگ و میر ناشی از سرطان در جهان به شمار می‌رفت.

در سال 1996 سرطان معده بعنوان دومین علت اصلی مرگ و میر ناشی از سرطان- با 62800 مرگ در سال- باقی بود. در سال 1997 سرطان معده هشتمین علت مرگ ومیر ناشی از سرطان در ایالات متحده محسوب شد. چرا که در این سال 22800 مورد جدید سرطان تشخیص داده شد که باعث مرگ 14000 نفر گشت و حدود 8/1 بیلیون دلار هزینه برای مراقبتهای بهداشتی در پی داشت.

 

این فایل کاملا اصلاح  شده و شامل : صفحه نخست ، فهرست مطالب و متن اصلی می باشد و با فرمت ( word ) در اختیار شما قرار می گیرد.
(فایل قابل ویرایش است )
تعداد صفحات:108


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پروژه آدنوکاسینوم معده

روش های درسخوانی

اختصاصی از اس فایل روش های درسخوانی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

روش های درسخوانی


روش های درسخوانی

برنامه ای برای کمک به دانشجویان و محصلین ویژه بازگشایی مدارس و دانشگاه ها .

روش های مختلف درس خوانی به همراه توضیح - روش های مختلف حفظ دروس به همراه توضیح - روش صحیح اماده سازی محیط مناسب برای درس خواندن - اداب درس خواندن به همراه توضیح - تمرین های افزایش تمرکز به همراه توضیح - اموزش دو تکنیک مهم و تضمینی برای حفظ درس ها و فرمول ها :

1- تکنیک SQ3R -

2- تکنیک جعبه لانتر -

امکانات : لیست علاقه مندی ها - جستجو در مطالب


دانلود با لینک مستقیم


روش های درسخوانی

گزارش کامل کارآموزی رشته مهندسی صنایع شرکت پارسا پلاستیک

اختصاصی از اس فایل گزارش کامل کارآموزی رشته مهندسی صنایع شرکت پارسا پلاستیک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش کامل کارآموزی رشته مهندسی صنایع شرکت پارسا پلاستیک


 گزارش کامل کارآموزی رشته مهندسی صنایع شرکت پارسا  پلاستیک

دانلود گزارش کامل کارآموزی رشته مهندسی صنایع شرکت پارسا  پلاستیک   بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات 55

پروژه کارآموزی آماده,دانلود کارآموزی,,پروژه کارورزی,گزارش کار آموزی

این پروژه کارآموزی بسیار دقیق و کامل طراحی شده و جهت ارائه واحد درسی کارآموزی

مکان شرکت و تاریخچه آن: 

شرکت پارسا  پلاستیک   از سا ل 1362 با حدود  25 نفر کارگر کار خود را با بسته بندی  و  مونتاژ جامدادی و غیره در میدان رسالت سی متری  آزادگان  بصورت سهامی  خاص  شروع  بکارنمود.   درسا ل 1365 از رسالت نقل مکان نموده و به چهارراه رشید ( تهرانپارس) درامر تولیدلوازم   اداری و تحریر فعالیت نموده در مکانی به وسعت 300 متر مربع تا سال 67 که  در این سا ل   با حدود 105 نفر پرسنل به محل خیابان اتحاد درکارخانه ای به وسعت 1000 مترمربع انتقا ل   پیدا کرد تا اینکه درسا ل 81 کارخانه به شهرکت صنعتی  عباس آباد واقع درجاده خاوران بعد   ازشریف آباد انتقال یافته در محلی با حدود 12000 متر مربع زمین وبیش از 3000 مترمربع   زیربنا  و  تولید  کلیه لوازم تحریر و اداری و با پرسنلی با لغ بر 200  نفر مشغول به کار می   باشد.    هدف شرکت پاپکو:  شرکت  پارسا  پلاستیک ( PAPCO) با هدف تولید انواع لوازم التحریر ، اداری ، سمیناری،  مدیریتی و دانشجویی تاسیس گردید.  و با توجه  به  زمان  فعا لیت  شرکت و میزان سرمایه اولیه بسیار موفق بوده است و طبق گفته   مدیرعامل شرکت : دلیل این موفقیت استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک و نظارت دقیق   درفرایند تولید و همچنین  بازاریابی  صحیح بوده است . ایشان همچنین فرمودند که اصلی ترین   دلیل موفقیت شرکتش توجه کامل به رضایت مشتری و جلب نظر مشتریان بودهو است. لذا بنده   به دلیل همین گفته ایشان پروژه ای با موضوع رضایت مندی مشتری انتخاب کرده ام تامشخص    کنم آیا واقعا مشتریان این شرکت از عملکرد آن راضی هستند   یا خیر و به گونه ای میزان صحت حرف و گفته مدیر عامل شرکت پاپکو را بدست بیاورم .  و متوجه بشوم رضایت مندی مشتری به چه میزان بر موفقیت شرکت تاثیر گذار است.                                  مشتری و مشتری شناسی                           مشتری شناسی  در جهان کنونی دیگر نمی توان حیطه بازاریابی و فروش را با ابزارهای محدود گذشته تعریف     کرد بلکه باید با روشهای علمی و تعاریف جدیدی که در حوزه بازاریابی وفروش مطرح گردی  ده است آشنا شد و در مقام عمل آنها را بکار بست تجربه های تاریخی نشان می دهد آنان که از   منظرسنتی وتجربی و با تگرش سطحی به مفاهیم مشتری  کالا بازار فروش خرید رقابت تبلیغا   ت  کیفیت و...نگاه کرده و میکند. ضمن آنکه موفقیتی در این راه دست نیاورده اند بلکه سرمایه   های خود را نیز از دست داده اند. دربرسی خدمات بدون در نظر گرفتن مبانی علمی بازاریابی   و فروش منشا این عدم موفقیت بوده است  د رگذشته اگر تولید وعرضه کالا محدود بود امروزه   دیگر برای تولید هیچ محصولی محدودیت.وجود ندارد . بازارها گسترش یافته اند رقابت هافشر  ده وتنگا تنگ  شده اند  و  نقش مشتریان از حا لت  پیروی از تولید کنند گان به هدایت سرمایه   گزاران   تولید کنند گان  وحتی محققان و نوآوران مبدل گشته است. بدین ترتیب مفهوم بسیاری   از واژه های  متداول  در امربازاریابی و فروش  گسترده تر و  کامل تر شده اند  و  در  برخی   موارد نیز مفاهیم جدیدی به این مباحث اضافه گردیده است نکته اساسی که در بحث های علمی   بازاریابی و فروش مطرح گردیده است سمت و سوی کلیه فعالیت های بنگا ه اقتصادی برای تا   مین نیازهای مشتری و کسب رضایت و اعتماد اوست . مطلبی که در گذشته بدان کم توجه شده   است و یا لا اقل از چنین جایگاه مهمی  که  فعالیت ها ی یک بنگاه اقتصادی را تحت تاثیرخود   قراردهدبرخوردار نبوده است . دراین چارچوب مشتری  فرد  فاضل هوشمند و دانایی است که   درباره تا مین نیازهای خود بخوبی مطالعه و بررسی می کند .   بازارهای گسترده و تامین  نیازهای  خود بخوبی  مطالعه  و بررسی می کند . بازار گسترده و   کالاهای  متنوع  در اختیاردارد و با توجه به امکانات و استعداد خود به مقوله های قیمت مرغو   بیت کیفیت و...توجه  می کند  و برای هر یک از این موارد ارزش گذاری می نماید.   با رفتار   هایی که از خود نشان می دهد امکان موفقیت یا عدم موفقیت   یک  بنگا ه  اقتصادی را  فراهم   می سازد.

فهرست                      صفحه                                       

بخش اول : آشنایی با مکان شرکت

                          مکان و تاریخچه شرکت            6  

                   هدف شرکت                    7

بخش دوم: مشتری و مشتری شناسی                  
                
                   مشتری شناسی            11
                  
                   نیاز مشتری               14

                            روش های تامین نیاز            17

                   توانایی های مشتری              18

                   استعدادهای مشتری            20

                   رفتارهای مشتری             22

                   ایرادهای مشتری               25

                   انتخاب مشتری        
                   مشتری گرایی                     30
                  
                   بسته بندی کالا           35

                      CRM                 39                                                  
                 
                           جایزه کیفیت در آمریکا                   45
                  
                     تقسیم بازار                  47


بخش سوم : آزمون ونتایج آن

                      آزمون                          56

                     نتایج آزمون                  57

                             
             


دانلود با لینک مستقیم


گزارش کامل کارآموزی رشته مهندسی صنایع شرکت پارسا پلاستیک