اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پایان نامه رشته حسابداری بررسی ریسک و کارایی حسابداری شرکت‌های مالی در طی بحران بدهی

اختصاصی از اس فایل دانلود پایان نامه رشته حسابداری بررسی ریسک و کارایی حسابداری شرکت‌های مالی در طی بحران بدهی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پایان نامه رشته حسابداری بررسی ریسک و کارایی حسابداری شرکت‌های مالی در طی بحران بدهی


دانلود پایان نامه رشته  حسابداری   بررسی ریسک و کارایی حسابداری شرکت‌های مالی در  طی بحران بدهی

دانلود پایان نامه آماده

دانلود پایان نامه رشته  حسابداری   بررسی ریسک و کارایی حسابداری شرکت‌های مالی در  طی بحران بدهی با فرمت ورد و قابل ویرایش تعدادصفحات 80


- بحران بدهی


بحران بدهی سال 2007- 2005 به عنوان بدترین نگرانی موجود در ایالات متحده از رکود اقتصادی بزرگ در طی دهه ی 1930 شناخته شد. از آنجا که تاثیر کلی بحران های بدهی مشخص نیست، تقاضا برای بررسی تفاوت های میان شرکت های مالی کنترل کننده ی بحران قوی است. این تحقیق به بررسی کارایی متمرکز بر مشخصات شرکت ها و شرکت های مالی می پردازد. اولین بند از مقاله بر تاثیر کارایی بر موقعیت ریسک ایجاد شده با انگیزه های سهام سرمایه مربوط می شود. دومین بند هم بر تاثیر کارایی ریسک مدیریت با ساختار شرکت و سیستم مدیریت حسابداری مربوط می‌شود.
1-3- ریسک های غیر قابل مشاهده


می توان گفت که انتخاب ریسک شرکت و توانایی مدیریت ریسک آنها ، تفاوت در کارایی را در طی بحران بدهی شرح می دهد. با این وجود، ریسک های غیر قابل مشاهده ی شرکت ها بر کارایی آنها اثر می گذارد. این تحقیق بر این فرض است که بحران اعتباری شوک منفی بر سیستم مالی می باشد. این شوک موقعیت ریسک و مدیریت را از طریق کارایی آن نشان می دهد، یعنی شرکت هایی که ریسک بالاتری دارند و یا مدیریت ریسک ضعیف تری دارند ، بدتر عمل می کنند.


1-4-  بند 1: انتخاب شرکت های در خطر
اولین بند این مقاله انگیزه های ذخیزه کردن را توسط CEO و مدیر مالی شرکت و چگونگی شرح کارایی آن نشان می دهد.  این نظریه نشان می دهد که انگیزه های سهام سرمایه به تاثیر انگیزشی بر مدیریت و بر مقدار تلاشی که باید انجام شود و مقدار حذب ریسک اثر می گذارد. این نتایج از تحقیق ، نشان دهنده ی کارایی در طی بحران بدهی بوده و به نوع انگیزه های سهام سرمایه بستگی دارد. این نتایج شواهدی را نشان می دهد که منجر به کارایی کمتر در طی بحران بدهی و مالکیت موجودی با کارایی بالا است. این نتایج رابطه‌ی مثبت انتخاب و برآورد ریسک شرکت ها و مالکیت بازار را که تاثیر منفی بر ریسک شرکت دارد هم نشان می دهد.


فهرست مطالب


عنوان    صفحه
1-1- مقدمه    1
1-2- بحران بدهی    1
1-3- ریسک های غیر قابل مشاهده    1
1-4-  بند 1: انتخاب شرکت های در خطر    2
1-5- بند 2: مدیریت ریسک شرکت    2
1-6- محدودیتهای پایاننامه    3
2-1-  مقدمه    4
2-2- دورنما    9
2-2-1-  تغییر در قوانین و اداره ی شرکت های مالی    9
2-2-2-  بحران بدهی در سال 2000    10
2-3-  انگیزه و رشد فرضیه    12
2-3-1- نظریهی توافقی: تراز  انگیزهها و اصول بازار    12
2-3-2- نظریه ی خطر اخلاقی: جبران دارایی خالص و تلرانس ریسک :    14
2-3-3- تفاوت‌های انگیزهی دارایی خالص، عملکرد ها در مقابل مالکیت سود    16
2-4- نمونه‌ها و مدل ها    18
2-4-1- متغیرهای سود در این تحقیق    18
2-4-2- نمونه های مدل    20
2-5- نتایج    28
2-5-1- مدل عایدی    28
2-5-2- مدل معادلات همزمان    30
2-5-3- دقت تست‌ها: تست مستقیم ریسک    34
2-6- نتایج    38
2-6-1- خطر اخلاقی در مقابل نظریه ی تعهدی    38
2-6-2- تاثیر کارایی بر CEO و انگیزه های مدیران    39
2-6-3- مفاهیم و محدودیت ها    40
3-1- مقدمه    42
3-2- توسعه ی نظریه    46
3-2-1- ریسک، MAS و کارایی    46
3-2-2-  مرکز گریزی و MAS    47
3-2-3- ساختار ، MAS و  ریسک در صنعت مالی    49
3-2-3- ساختار ، MAS و  ریسک در صنعت مالی    51
3-3- متغیرها و برآورد آنها    54
3-3-1- عدم تمرکز    54
3-3-2- مهارت mas    54
3-3-3- عدم اطمینان محیطی    59
3-3-4- متغیرهای کنترل    59
3-3-5- کارایی    60
3-4- مدل و نمونه    61
3-5-  نتایج    65
3-5-1- آمار توضیحی    65
3-5-2- نتایج آنالیز کلمات    67
3-5-3- ساختار و کارایی    70
3-5-4- MAS وکارایی    72
3-5-5- ساختار mas و کارایی    73
3-6- نتایج    74
3-6-1- محدودیت ها و مفاهیم تحقیق های بعدی    74
3-6-2- نتایج و یافته های کاربردی    74


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پایان نامه رشته حسابداری بررسی ریسک و کارایی حسابداری شرکت‌های مالی در طی بحران بدهی

گزارش کامل کارآموزی رشته مهندسی صنایع تجزیه تحلیل و طراحی ساختار سازمانی شرکت شهاب خودرو

اختصاصی از اس فایل گزارش کامل کارآموزی رشته مهندسی صنایع تجزیه تحلیل و طراحی ساختار سازمانی شرکت شهاب خودرو دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش کامل کارآموزی رشته مهندسی صنایع تجزیه تحلیل و طراحی ساختار سازمانی شرکت شهاب خودرو


گزارش  کامل کارآموزی  رشته مهندسی صنایع   تجزیه   تحلیل و طراحی ساختار  سازمانی شرکت شهاب  خودرو

دانلودگزارش  کامل کارآموزی  رشته  مهندسی صنایع  تجزیه   تحلیل و طراحی ساختار  سازمانی شرکت شهاب  خودرو بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات105

گزارش کارآموزی آماده,دانلود کارآموزی,گزارش کارورزی,گزارش کارآموزی


این گزارش  کارآموزی بسیاردقیق وکامل طراحی شده وقابل ارائه جهت واحد درسی کارآموزی

مقدمه 

اداره امور یک سازمان ، مستلزم تلفیق ماهرانه عواملی همچون، تسهیلات و امکانات، ویژگی های سازمانی ( ساختار سازمان  سیاستها  خط مشی ها و...  )، منابع انسانی است. در مدیریت منابع انسانی ، بحث درباره ی انسانهائی است که هر یک آنان درسازمانها  مشاغلی را به عهده  دارند. یکی از مهمترین  عناصر مدیریت  منابع  انسانی شناخت وظایف  ، مسئولیتها و مشاغلی است که به عهده افراد در سازمان گذاشته می شود . این عمل ازطریق تجزیه ، طراحی و طبقه بندی مشاغل صورت می پذیرد. قبل ازشروع  بحث پیرامون  تجزیه و تحلیل شغل باید با برخی اصطلاحات در این زمینه آشنا شویم . اصطلاحات بسیاری درتجزیه و تحلیل شغل وجود دارند  که در اینجا به ذکر پاره ای از آن اصطلاحات می پردازیم  :       فصل اول : ادبیات موضوع (تجزیه و تحلیل و طراحی ساختار سازمانی)      مفاهیم و اصطلاحات سازمان:  1-روابط سازمانی روابط رسمی در سازمانها دو نوع است روابط عمودی و روابط افقی.روابط عمودی،درواقع همان سلسله مراتب سازمانی بوده که جنبه دستوری و لازم الاجزا است.روابط افقی ،ارتباط بین مشاغل هم سطح سازمانی است که جنبه مشورتی داشته وبه منظور تبادل نظر انجام میشود. 2)ترکیب سازمانی (نمودار سازمانی) سازماندهی درباره مبانی تشکیل واحدها،گسترش سازمان،حیطه نظارت و نوع اختیارات بحث میکند. ترکیب این مباحث در نمودار سازمانی نمایان میشود.تقسیم فعالیتها در نمودار سازمانی متبلور است.این نمودار تعیین میکند که هر فرد به چه کسی باید گزارش دهد ومجاری ارتباهای عمودی یعنی ارتباطهای مدیران سرپرستان را باسایر سطوح سازمان تشریح میکند. بطور خلاصه نمودار سازمانی :تقسیم وظایف،تعیین روابط سازمانی بین واحدها و افراد و چگونگی این روابط را مشخص میکند. 3)سطوح سازمانی       الف-سطح مدیران عالی یا تصمیم گیرنده که تعیین کننده خط مشی و سیاستهای اجرایی سازمان هستند.       ب-سطوح مدیران میانی یا اجرایی که مسئول اجرای خط مشی وسیاستهای کلی سازمان هستند.مدیران میانی در تدوین سیاستها و تعیین خط مشی سازمان با مدیران عالی ارتباط فعال دارند.      ج-رده های سرپرست  افرادی که مسئول عملیات کارگران یا کارکنان شاغل در بحث های مختلف سازمان می باشند و به نام سرپرستان فعالیت میکنند.     د-رده های عملیاتی افرادی که فعالیت آنها مستقیما به تولید کالا یا خدمیت سازمان منجر میشود این افراد کارگران وکارمندان سازمان  را شامل میشود. 4)واحدهای صف وستاد    الف-واحدهای صف که مامور اجرای عملیات اصلی مربوط به هدف سازمان هستند.    ب-واحدهای ستاد که وظیفه آنها فراهم آوردن وسایل و تسهیلات کار واحدهای صف ،از طریق انجام خدمات مشورتی و پشتیبانی ویا تخصصی است.بنا براین واحدهای ستادی نظارت مستقیم بر واحدهای صف ندارند. 5-تفویض اختیار یعنی واگذاری قسمتی از اختیارات به روأسای  دوایر و قسمت های تحت نظارت و سرپرستی توسط مدیر مربوطه.فرآیند تفویض اختیارات با توسعه سازمان رابطه مستقیم داردبه گونه ای که برخی اوقات ادامه حیات سازمان بدون تفویض اختیار امکان پذیر نخواهد بود. تفویض اختیارت دارای مراحل زیر است: الف-واگذاری وظایف از طرف مقام بالاتر به افراد تحت سرپرستی. ب-اجازه تصمیم گیری در استفاده از منابع مالی و انسانی به منظور انجام اقدامات لازم در راه انجام وظایف واگذار شده. ج-تعیین میزان و محدوده مسئولیت افراد تحت سرپرستیدر برابر مدیر به منظور حسن انجام وظایف واگذار شده بر اساس موازین  ومعیارهای مشخص سازمان و واحد مربوطه. اصول تفویض اختیارات الف-تنها بخشی از اختیارات قابل واگذاری است نه کل آن. زیرا برخی از اختیارات از نظر قانونی و شرایط سازمان قابل تفویض نیست. ب-انتقال و واگذاری اختیارات ،مسئولیت تفویض کننده را سلب نمی کند. ج-می توان اختیار واگذار شده را دوباره بدست گرفت.د-بین نوع و میزان اختیار واگذار شده و نوع و میزان مسئولیت خواسته شده باید تناسب برقرار باشد. ه-تفویض اختیار باید همراه عدم تمرکز در نظارت باشد. 6)تشکیلات سازمانی مفهوم تشکیلات سازمانی یعنی تعیین وظایف ،مسئولیتها و اختیارات هر یک از مشاغل سازمان و مشخص کردن ارتباط های درست و منطقی بین آنها . 7)وظیفه (شغل) وظیفه عبارتست از یک سلسله فعالیتهای سازمانی  که یک فرد به اعتبار پست سازمانی که اشغال میکند،باید آنها را انجام دهد. معمولا برای هر شغل یک شرح شغل و یک شرایط احراز شغل تهیه میشود.مواردی که در شرح شغل وجود دارد عبارتست از :عنوان شغل، محل شغل در سازمان،خلاصه ای از شغل ، وظایف شغل ، دستگاه ماشین ،ابزار و لوازم مورد استفاده در شغل ،رئیس یا مرئوسان،شرایط شغل و خطرات موجود در شغل. در شرایط احراز یک شغل موارد زیر موجود است:تحصیلات، تجربیات، دوره های تخصصی وعمومی گذرانده شغل ،قدرت قضاوت،ابتکار، توان تصمیم گیری، مهارتهای فیزیکی ، مهارت در انتقال مفاهیم ،ویژگی های روحی و روانی  و میزان نیاز به استفاده بیش از اندازه از یکی از حواس پنجگانه. 8)مسئولیت مسئولیت یعنی قبول انجام وظایف سازمانی و احساس تعهد به انجام وظایف بر اساس وظیف شناسی . در سازمانها مسئولیت به معنی تعهد وجدانی نیروی کار به انجام درست وظایف واگذار شده در برابر مقام بالاتر و تهیه و ارائه گزارشهای لازم به او است. 9)اختیار اختیار عبارتست از : وجود مجوز رسمی و قانونی سازمانی (آزادی عمل)در جهت اخذ تصمیم و صدور دستورات لازم در زمینه شغلی فرد بنا به صلاحدید و نظر مقام مسئول.  10)مقام مقام یعنی پست رسمی سازمانی که دارای قدرت و اختیارات قانونی برای اجرای اصول واهداف  سازمان است. در واقع مقام یعنی قدرت و اختیارات قانونی که صاحب پست سازمانی به کمک آن میتواند کمیت کار افراد تحت سرپرستی خود را نظارت  و کنترل کرده و در حدود آن اعمال نفوذ قانونی نماید. واحد تشکیلات و روش ها باتوجه به تغییرات گسترده ای که به طور پیوسته و مداوم در محیط پیرامون سازمانها بوجود می آید، لازم است  سازمانها با ایجاد واحهای تخصصی ،آمادگی وتوان رویارویی با شرایط جدید را داشته باشند. یکی از واحدهایی که به عنوان جزئی از واحدهای ستادی سازمانها می تواند آن را به موقع کمک نماید، واحد تشکیلات روشهاست.  وظایف واحد تشکیلات وروش ها این واحد عهده دار انجام وظایف زیر در سازمانهای عمومی و غیر عمومی است: 1-طرح ریزی سازمان و تجزیه و تحلیل آن ترکیب درست سازمان ،یعنی تقسیم کار مناسب ،مشخص کردن مسئولیتها  و برقراری هماهنگی میان فعالیتها . بنابراین ایجاد هر واحد جدید ویا ساده کردن واحدهای موجود با ترکیب سازمان ارتباط دارد.در اینگونه موارد بررسی و تجزیه و تحلیل ترکیب سازمان، تعیین حدود وظایف و مسئولیتهای افراد کلیدی، تجدید نظر در راهنمای سازمان، تجدید نظر در شرح وظایف مشاغل سلزمانی از وظایف واحد تشکیلات و روش هاست. 2-تجزیه و تحلیل فعالیتها کلیه فعالیتها ،وظایف و روشهایی که به منظور دستیابی به اهداف سازمان انجام میشود،باید پیوسته و مداوم مورد مطالعه و تجزیه و تحلیل قرار بگیرند تا اطمینان حاصل شود که این فعالیتها در راستای تحقق اهداف مربوطه میباشد. 3-ارزیابی مدیریت گاهی اوقات به آن ممیزی مدیریت یا کنترل داخلی می گویند. ارزیابی مدیریت یعنی مطالعه و ارزیابی ترکیب سازمان و اجزای تشکیل دهنده آن،حسابرسی وضع مالی و بررسی روشهای انجام فعالیتها در سازمان. واحد تشکیلات و روشها برخلاف واحد ممیزی یا کنترل داخلی که معمولا وظیفه حسابرسی و ممیزی اسناد مالی را بر عهده دارد، سیستم ها و روش های موجود در سازمان را مورد ارزیابی قرار میدهد و پیشنهاداتی درباره تجدید نظر یا تغییر در آنها به مدیران ارائه می کند.

فهرست مطالب
  مقدمه    9
فصل اول (ادبیات موضوع)  :  تجزیه و تحلیل و طراحی ساختار سازمانی    10
مفاهیم و اصطلاحات سازمان    11
 روابط سازمانی    11
ترکیب سازمانی (نمودار سازمانی)    11
سطوح سازمانی    11
واحدهای صف وستاد    11
تفویض اختیار    11
تشکیلات سازمانی    12
وظیفه (شغل)    12
مسئولیت    12
اختیار    12
مقام    13
واحد تشکیلات و روش ها    13
وظایف واحد تشکیلات وروش ها    13
هدفهای واحد تشکیلات و روش ها    15
ساختار سازمانی    16
اجزای اصلی ساختار سازمانی    16
نمودار سازمانی    16
تعریف    16
ارکان اصلی نمودار    16
نکات مهم در تهیه نمودار سازمانی    17
راهنمای سازمان و مواردی که نمودار سازمانی نمایش می دهد    18
سازمان هایی که می توان برای آنها طراحی ساختار نمود     18
نشانه های ضعف ساختار سازمانی     19
مراحل سازماندهی رسمی (دیدگاه اندیشمندان کلاسیک)    19
1-تقسیم بندی کل سازمان به چند جزء اصلی(تقسیم بندی افقی)    19
2-برقراری روابط بر اساس اختیارات (تقسیم بندی عمودی)    19
3-مرتبت ساختن سلسله مراتب افقی     19
4-تعیین پست سازمانی کارکنان (تهیه شرح شغل و شرایط احراز شغل)    20
تعریف کار    20
تعریف وظیفه    20
تعریف شغل    20
تعریف و مفهوم تجزیه و تحلیل شغل    20
نتایج تجزیه  و تحلیل  مشاغل    21
کاربردهای تجزیه و تحلیل شغل    21
مراحل تجزیه وتحلیل شغل    21
روشهای جمع آوری اطلاعات    22
روش مشاهده    22
روش مصاحبه    22
روش پرسشنامه    22
روش تلفیقی    22
روش نشست متخصصان    22
روش استفاده ازسوابق گذشته    22
تعریف طراحی شغل    23
عوامل موثر بر طراحی شغل    23
هویت وظایف    24
تهیه و تدوین شرح شغل    24
تعریف شرح شغل    24
تعیین شرایط احراز شغل    25
عوامل تشکیل دهنده ی شرایط احراز شغل    25
مزایا و نتایج تجزیه و تحلیل شغل    25
ارزیابی و طبقه بندی مشاغل    26
تعریف طبقه بندی مشاغل    25
فواید و کاربرد های طبقه بندی مشاغل    26
1.    روشهای ارزیابی و طبقه بندی مشاغل    26
روش  درجه بندی      26
روش امتیازی    28
روش طبقه بندی    29
روش مقایسه عوامل    29
روش شخص و شغل    30
فصل دوم (معرفی مکان کار آموزی) : شرکت شهاب  خودرو  (سهامی عام)    36
تاریخچــه    37
موضوع شرکت طبق مفاد اساسنامـه    37
انواع تولیدات, محصولات و ظرفیت اسمـی کارخـانـه    38
ارکـان اصلـی شرکت    39
روزنامه کثیرالانتشـار شرکت    40
منابع و امکانات در اختیار شرکت    40
نقشه و کروکی جانمایـی ( Layout)    41
   تعداد کل پرسنل شرکت در پایان سال 1386    41
وضعیت سیستمهای اطلاعاتی و مدیریتی مورد استفاده شرکت     41
برنامه های آتی جهت استقرار سیستمهای نوین مدیریت      41
خلاصه برنامه استراتژیک ، چشم انداز ، ماموریت و ارزشهای سازمانی شرکت    42
آرمان : (vision)    43
بیانیه چشم انداز : (vision statement)    43
بیانیه ماموریت : ( mission statement)    43
   شعار: (Motto)    43
ارزشهای محوری سازمانی : ( Value & Belives)    43
اهداف بلند مدت کیفی ( سطح سازمان) طی برنامه 5 ساله راهبردی    43
اهداف بلند مدت کمی ( سطح سازمان ) طی برنامه 5 ساله راهبردی    43
بررسی عوامل محیطی بر اساس مدلPEST    44
فرآیندهای پشتیبانی بر اساس زنجیره ارزش پورتر: ( porter chain value )    45
تجزیه و تحلیل رقابت CPM    46
راهبردهای کلان ( اصلی ) شرکت شهاب خودرو    47
 اقدامات انجام شده جهت بهبود وضعیت تولید    48
ارتقاء کیفیت    48
فعالیتهای شرکت درطول سال 1386 در جهت استقرار نظام کیفیت    48
سایر اقدامات جهت بهبود کیفیت و کمیت محصولات    49
تعمیرات و نگهداری    49
فعالیتهای ایمنـی و بهداشت صنعتـی    50
فعالیتهای مهندسی    51
اطلاعات نیروی انسانـی    53
سیاست ها و برنامه های شرکت در زمینه نیروی انسانی    53
ترکیب نیروی انسانی بر حسب نوع استخـدام    53
فصل سوم :  شناخت وضعیت سیستم موجود    55
معرفی واحد مربوطه  (واحد سیستم ها و روشها)    56
فعالیتهای بخش تشکیلات و روشـها    56
فعالیتهای انجام شده در شرکت    56
معرفی فازهای پروژه سازماندهی واحد تزئینات    57
   فاز اول پروژه( تعریف مشاغل واحد تزئینات)    57
1.    مطالعه اولیه     57
2.     تشکیل جلسه با مسئولین واحد تزئینات      58
3.    طرح موضوع با مدیریت سازمان    58
4.    اخذ مجوز ایجاد تغییرات جدید    58
5.    طراحی فرم شناخت مشاغل    58
6.    تشکیل جلسه با مدیریت واحد اداری و منابع انسانی     58
7.    مطالعه و بررسی فرمهای تکمیل شده شناخت اولیه شغل کارگران     58
8.    تدوین شرح وظایف شغلها     58
   فاز دوم پروژه( طراحی ساختار سازمانی)    59
   مراحل طراحی ساختار تفصیلی هر قسمت     59
چارتهای سازمانی    -
استاندارد مشاغل واحد تزئینات    -
شرح وظایف    -
دستور العمل ها    -
DFDها    -
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل سیستم مطرح شده     60
مبنای سازماندهی     61
1- سازماندهی بر مبنای نوع وظیفه    61
   ویژگیهای این نوع ساختار    62
                              الف-ویژگیهای محتوایی    62
                             ب- چگونگی فعالیت سیستمهای درون سازمانی    62
                             ج-نقاط قوت این نوع ساختار     62
                             د- نقاط ضعف    62
2- سازمان بر مبنای نوع محصول    63
ویژگیهای این نوع ساختار    63
3- سازمان بر مبنای منطقه عملیات( جغرافیایی)    64
ویژگیهای این نوع ساختار    64
4-سازمان بر مبنای مشتری و مخاطب    65
ویژگیهای این نوع ساختار    65
5- سازمان بر مبنای ساخت ویژه کار موقت( ادهوکراسی)    67
ویژگیهای این نوع ساختار    67
6-سازمان بر مبنای ساخت ماتریسی    68
 انواع ساختار ماتریسی (1- نوع موقت  ،   2- نوع دائمی)    69
ویژگیهای این نوع ساختار    69
7- سازمان با ساخت های جدید    70
مهمترین ساخت های جدید سازمان ها    70
    ویژگیهای مشترک سازمانهای جدید    71
   مدیر پروژه در سازمانهای امروزی    72
   ویژگیهای اصلی یک پروژه    72
8- ساختار سازمانی پروژه ای    72
   مدیریت پروژه     72
   شرایط بکارگیری ساختار پروژه ای     73
   محیط پروژه    73
   مدیریت زمان پروژه    73
نوع ساختار سازمانی در شرکت شهاب خودرو    72
   ویژگیهای ساختار وظیفه ای شرکت    74
   ویژگیهای ساختار وظیفه ای شرکت    74
   الف-ویژگیهای محتوایی    74
   ب- چگونگی فعالیت سیستمهای در شهاب خودرو    74
   ج-نقاط قوت ساختار وظیفه ای شهاب خودرو    75
   د- نقاط ضعف ساختار شهاب خودرو     75
فصل پنجم :  نتیجه گیری و پیشنهادات    76
نتیجه گیری    77
نکته مهم    77
مزایا و نتایج تجزیه و تحلیل شغل در واحد تزئینات    78
فواید و کاربرد های طبقه بندی مشاغل در واحد تزئینات    78
طرحهای پیشنهادی جهت بهبود کیفیت نیروی انسانی    79
فصل ششم :  منابع و ماخذ    80
منابع و مآخذها    81


دانلود با لینک مستقیم


گزارش کامل کارآموزی رشته مهندسی صنایع تجزیه تحلیل و طراحی ساختار سازمانی شرکت شهاب خودرو

دانلود مقاله DEA ISI قابل اجرا در ارزیابی کارایی کشاورزی در مناطق با الگوهای جغرافیایی مشابه

اختصاصی از اس فایل دانلود مقاله DEA ISI قابل اجرا در ارزیابی کارایی کشاورزی در مناطق با الگوهای جغرافیایی مشابه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی : DEA قابل اجرا در ارزیابی کارایی کشاورزی در مناطق با الگوهای جغرافیایی مشابه

موضوع انگلیسی :DEA applicability in assessment of agriculture efficiency on areas with similar geographically patterns  

تعداد صفحه : 8

فرمت فایل :pdf

سال انتشار :2015

زبان مقاله : انگلیسی

چکیده

تحلیل پوششی داده ها (DEA) یک تکنیک تحقیقاتی غیر پارامتری بر اساس یک روش بهینه سازی ریاضی است. از آنجایی که
برای اولین بار در '78 توسعه یافته، روش در بخش های مختلف اقتصاد و در سطوح مختلف (شرکت ها، نواحی و مناطق، و غیره) استفاده می شود.
هدف ما این است به درخواست DEA در سطح منطقه با استفاده از ورودی ها و خروجی های مختلف به تجزیه و تحلیل عملکرد کشاورزی
در دشت، تپه و مناطق کوهستانی انجام می شود. سی و شش شهرستان به سه دسته طبقه بندی می شدند بر اساس جغرافیایی اصلی خود
ویژگی ها، به ترتیب: گروه I - با 50-100٪ مناطق دشت (20 شهرستان)؛ گروه دوم - با 50-80٪ مناطق تپه (8 شهرستان)؛ گروه
III - با 50-80٪ مناطق کوهستانی (8 شهرستان). برای این گروه، تحت ورودی گرا گزینه، CRS و VRS محاسبه شد
نمرات فنی که از آن ما محاسبه کارایی مقیاس. این تحقیقات نشان می دهد که وجود دارد تجربی تفاوت واضح و روشن از
عملکرد بین مناطق با ویژگی های جغرافیایی مشابه از نظر عوامل تولید (کار، زمین و مکانیزاسیون)
تخصیص و خروجی.
نتایج ما نشان می دهد که تنها 14 شهرستان (5 در مناطق دشت، 5 در مناطق تپه و 4 در مناطق کوهستانی) وجود دارد
به طور کامل رسیدن به کارایی DEA و در مقیاس مطلوب خود را به کار گیرند. در نتیجه، در اکثر مناطق بازده کلی
کشاورزی است نمی رسید، این مناطق نیاز به کاهش سطح ورودی (به خصوص ساعات کار که در مقایسه با بیش از حد بالا
بهره وری) و یا برای افزایش سطح تولید (تولید ارزش) از طریق استفاده بهتر از سرمایه ثابت و بازده بالاتر است.

کلمات کلیدی: کشاورزی؛ تحلیل پوششی داده ها؛ کارایی فنی؛ کارایی مقیاس


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله DEA ISI قابل اجرا در ارزیابی کارایی کشاورزی در مناطق با الگوهای جغرافیایی مشابه