اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله ISI رویکرد هستی شناختی به توسعه محاسبات با سیستم های کلمات بر اساس

اختصاصی از اس فایل دانلود مقاله ISI رویکرد هستی شناختی به توسعه محاسبات با سیستم های کلمات بر اساس دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی :رویکرد هستی شناختی به توسعه محاسبات با سیستم های کلمات بر اساس

موضوع انگلیسی :<!--StartFragment -->

Ontological approach to development of computing with words based systems

تعداد صفحه :20

فرمت فایل :PDF

سال انتشار :2009

زبان مقاله : انگلیسی

 

محاسبات با کلمات معرفی شده توسط زاده یک مفهوم بسیار مهم در پردازش دانش ارائه شده در قالب گزاره است. دو جنبه از این مفهوم - تقریب و شخصی - به روند ساخت سیستم های هوشمند برای محاسبات انسان محور ضروری است.
در چند سال گذشته، فی آرتی اجتماعی جامعه اطلاعاتی هستی شناسی به عنوان ابزاری برای ارائه دانش استفاده کرده است. به تازگی، ایجاد یک الگوی جدید اینترنت - وب معنایی - تا به معرفی نوع دیگری از هستی شناسی است. آن را برای فی مفاهیم نینگ اجازه می دهد تا، شناسایی روابط بین این مفاهیم و نمایندگی اطلاعات و بتن. به عبارت دیگر، یک هستی شناسی تبدیل شده است یک راه بسیار قدرتمند از نمایندگی نه تنها اطلاعات بلکه معانی آن است.
در این مقاله استفاده از هستی شناسی، به مفهوم وب معنایی، برای توسعه محاسبات با کلمات بر اساس سیستم قادر به انجام عملیات بر گزاره جمله معانی آنها پیشنهاد می کند. رویکرد مبتنی بر هستی شناسی بسیار FL انعطاف است و یک محیط غنی برای بیان انواع مختلف اطلاعات از جمله برداشت فراهم می کند. این هم یک راه ساده شخصی از گزاره فراهم می کند. معماری محاسبات با کلمات سیستم مبتنی بر ارائه شده است. یک نمونه اولیه از چنین سیستم شرح داده شده است.

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله ISI رویکرد هستی شناختی به توسعه محاسبات با سیستم های کلمات بر اساس
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.