اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت بحث اجتهاد و تقلید برای مقطع دبیرستان - 55 اسلاید

اختصاصی از اس فایل دانلود پاورپوینت بحث اجتهاد و تقلید برای مقطع دبیرستان - 55 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت بحث اجتهاد و تقلید برای مقطع دبیرستان - 55 اسلاید


دانلود پاورپوینت بحث اجتهاد و تقلید برای مقطع دبیرستان  - 55 اسلاید

 

 

 

 

 

žشروع با پرسش

1 – چرا باید یک مسلمان مرجع تقلید داشته باشد؟

2 – اگر یک مسلمان مرجع تقلید نداشته باشد حکم اعمال او چیست؟

3 – چگونه می توانیم یک مرجع تقلید انتخاب کنیم؟

 

žشروع با داستان:

 یکی از اصحاب امام صادق (ع) به نام حماد می گوید: روزی حضرت صادق (ع) فرمود: «ای حماد! آیا نمازت را خوب اقامه می کنی؟» عرض کردم آقای من! کتاب حزیر[که یکی از اصحاب شماست] که درباره ی نماز نوشته شده است همه را حفظ هستم، حضرت فرمود: «مانعی ندارد بایست و نماز بخوان [تا من ببینم چگونه نمازت را اقامه می نمایی]»، ایستادم و یک نماز را به عنوان نمونه خواندم، [حضرت پس از مشاهده فرمود:] ای حمّاد! خوب نماز را اقامه نمی کنی! چقدر زشت است که شخص، شصت یا هفتاد سال بر عمرش بگذرد و یک نمازِ تمام و کامل با حدود [و آداب آن] به جا نیاورده باشد»، حماد می گوید: در خودم احساس کوچکی کردم، پس گفتم: فدایتان گردم [حال که چنین است] پس نماز را به ممن بیاموزید. حضرت صادق (ع) ایستادند و دو رکعت نماز با ادب و آداب و رعایتِ کاملِ حدودِ آن اقامه نمودند و فرمود: این چنین نماز اقامه نما.

برای دانلود کل پاورپوینت از لینک زیر استفاده کنید:


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت بحث اجتهاد و تقلید برای مقطع دبیرستان - 55 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.