موضوع فارسی : پل زدن تئوری و عمل: روش های مختلف رویکرد به آموزش قانون و اخلاق در علوم دارویی
موضوع انگلیسی : Bridging theory and practice: Mixed methods approach to instruction of law and ethics within the pharmaceutical sciences
تعداد صفحه : 8
فرمت فایل :pdf
سال انتشار : 2015
زبان مقاله : انگلیسی
چکیده
سابقه و هدف: مسئولیت های حرفه ای با قوانین و اخلاق است که باید هدایت
معرفی و تسلط در آموزش علوم دارویی ایران. طراحی آموزشی به آموزش
به طور معمول مفاهیم در یک رویکرد سنتی آموزشی معرفی و نیاز به حفظ دانش آموز
در عمل قبل از تنظیمات برنامه. علاوه بر این، بسیاری از مراکز در بهترین شیوه از تکیه
در خارج از کشور، با توجه به عدم وجود قوانین به صورت محلی منتشر شده و اسناد هدایت. هدف: هدف از ESTA
کاغذ بود به طور خلاصه و مهارت های حرفه ای منتقدانه ارزیابی یک آزمایشگاه طراحی شده برای افزایش
یادگیری از طریق تنوع در روش های آموزشی مربوط به قانون داروخانه و بهترین شیوه
با توجه به مواد مخدر، دارو کنترل و بنزودیازپین ها. تنظیم: این مطالعه صورت گرفت
در آزمایشگاه مهارت های حرفه ای در دانشکده داروسازی در دانشگاه قطر.روش: تعداد 25 دانش آموزان در یک جلسه آزمایشگاه شرکت توسط اداره دوباره طراحی
عضو هیات علمی، استاد بالینی، دستیار آموزش، مهارت های حرفه ای و یک تکنسین آزمایشگاه.
آزمایشگاه شامل هشت ایستگاه های مستقل که دانش آموزان در طول جلسه 3 ساعته چرخش.
ایستگاه در طبیعت بسیار تعاملی شدند و با استفاده از روش غیر سنتی مانند طراحی شده بودند
به عنوان باکلمات، نقش بازی می کند، و دوباره نقاشی FL موثر. تمام ایستگاه اقدام به دانش آموزان مربوط
دست در مفاهیم قطر برای تمرین. معیارهای نتیجه گیری: درک دانشجو از lab-
فصاحت و بلاغت اندازه گیری در یک پست، پرسشنامه و توصیفی، خلاصه شد. با استفاده از انعکاس مجدد
و تکنیک های اجماع، دو تن از اعضای هیئت علمی تکمیل SWOT (نقاط قوت، نقاط ضعف،
فرصت ها و چالش) تجزیه و تحلیل در آماده سازی برای چرخه های آینده است. نتایج: 100٪ (25/25)
از دانش آموزان تا حدودی یا موافق که دانش خود را با رعایت قوانین و بهترین شیوه
افزایش یافته است و این تجربه یادگیری خود را با یک رویکرد مختلط روش افزایش یافته بود.
معرفی و تسلط در آموزش علوم دارویی ایران. طراحی آموزشی به آموزش
به طور معمول مفاهیم در یک رویکرد سنتی آموزشی معرفی و نیاز به حفظ دانش آموز
در عمل قبل از تنظیمات برنامه. علاوه بر این، بسیاری از مراکز در بهترین شیوه از تکیه
در خارج از کشور، با توجه به عدم وجود قوانین به صورت محلی منتشر شده و اسناد هدایت. هدف: هدف از ESTA
کاغذ بود به طور خلاصه و مهارت های حرفه ای منتقدانه ارزیابی یک آزمایشگاه طراحی شده برای افزایش
یادگیری از طریق تنوع در روش های آموزشی مربوط به قانون داروخانه و بهترین شیوه
با توجه به مواد مخدر، دارو کنترل و بنزودیازپین ها. تنظیم: این مطالعه صورت گرفت
در آزمایشگاه مهارت های حرفه ای در دانشکده داروسازی در دانشگاه قطر.روش: تعداد 25 دانش آموزان در یک جلسه آزمایشگاه شرکت توسط اداره دوباره طراحی
عضو هیات علمی، استاد بالینی، دستیار آموزش، مهارت های حرفه ای و یک تکنسین آزمایشگاه.
آزمایشگاه شامل هشت ایستگاه های مستقل که دانش آموزان در طول جلسه 3 ساعته چرخش.
ایستگاه در طبیعت بسیار تعاملی شدند و با استفاده از روش غیر سنتی مانند طراحی شده بودند
به عنوان باکلمات، نقش بازی می کند، و دوباره نقاشی FL موثر. تمام ایستگاه اقدام به دانش آموزان مربوط
دست در مفاهیم قطر برای تمرین. معیارهای نتیجه گیری: درک دانشجو از lab-
فصاحت و بلاغت اندازه گیری در یک پست، پرسشنامه و توصیفی، خلاصه شد. با استفاده از انعکاس مجدد
و تکنیک های اجماع، دو تن از اعضای هیئت علمی تکمیل SWOT (نقاط قوت، نقاط ضعف،
فرصت ها و چالش) تجزیه و تحلیل در آماده سازی برای چرخه های آینده است. نتایج: 100٪ (25/25)
از دانش آموزان تا حدودی یا موافق که دانش خود را با رعایت قوانین و بهترین شیوه
افزایش یافته است و این تجربه یادگیری خود را با یک رویکرد مختلط روش افزایش یافته بود.
کلمات کلیدی
قانون؛
اخلاق؛
آموزش و پرورش؛
داروسازی؛
آموزش
قانون؛
اخلاق؛
آموزش و پرورش؛
داروسازی؛
آموزش
دانلود مقالهISI پل زدن تئوری و عمل: روش های مختلف رویکرد به آموزش قانون و اخلاق در علوم دارویی