اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاه را با رشته کامپیوتر و بازار کار این رشته آشنا و علاقه مند به ادامه تحصیل نمایم ؟

اختصاصی از اس فایل اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاه را با رشته کامپیوتر و بازار کار این رشته آشنا و علاقه مند به ادامه تحصیل نمایم ؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاه را با رشته کامپیوتر و بازار کار این رشته آشنا و علاقه مند به ادامه تحصیل نمایم ؟


اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاه را با رشته کامپیوتر و بازار کار این رشته آشنا و علاقه مند به ادامه تحصیل نمایم  ؟

دانلود اقدام پژوهی

چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاه را با رشته فنی کامپیوتر و بازار کار آینده این رشته آشنا و علاقه مند به ادامه تحصیل نمایم ؟ با فرمت ورد و قابل ویرایش

تعداد صفحات : 25 صفحه

چکیده

بررسیهای مقدماتی که از دانش اموزان ، مدیران ، مشاوران و مسئولان کار دانش به عمل آمد بیانگر نگرش منفی دانش اموزان به برخی از رشته های کار دانش مثل رشته کامپیوتر می باشد. امروزه کشور به نیروهای انسانی ماهر ونیمه ماهر نیازمند است که بتواند نیازهای شغلی جامعه را رفع کنند. از طرف دیگر ظرفیت پذیرش دانشگاه ها نسبت به شرکت کنندگان رشته کامپیوتر محدود است رشته های کار دانش مثل رشته کامپیوتر می توانند این مشکلات راحل کنند، به شرطی که دانش آموزان رشته کامپیوتر اولاً‌مهارتهای لازم را جهت وردود به بازار کار کسب کنند . ثانیاً زمینه های لازم جهت جذب آنان در بازار کار مهیا شو . ثالثاً‌در آمد وارزش اجتماعی آنان نسبت به بقیه مشاغل خیلی پایین نباشد .

با توجه به مطالعات مقدماتی مهمترین عوامل موثر بر نگرش دانش آموزان به رشته کامپیوتر عبارت از شرایط خانوادگی از قبیل شغل پدر، سواد والدین، وضعیت اقتصادی خانواده ، وضعیت تحصیلی دانش اموزان ونگرش دانش آموزان به مشاغل ، استخدام ، مهارتهای کار دانش ، آشنایی با رشته کامپیوتر می باشد.

از آنجا که عوامل مذکور، درنگرش دانش آموزان به رشته کامپیوتر می تواند موثر باشد لازم است قابلیت اعتماد آن مورد بررسی قرار گیرد ، پژوهش حاضر به این منظور صورت گرفته است یعنی برای اینکه نشان دهد این عوامل با چه اطمینانی می توانند برنگرش دانش آموزان به رشته کامپیوتر باشند . تا در جهت بهبود بخشیدن به عوامل وشرایط موجود اقداماتی صورت گیرد.

در این اقدام پژوهی سعی بر این است که راهکارهای ترغیب دانش آموزان به رشته کامپیوتر را بیان نموده و نقش وظیفه ی خود دانش آموز ، اولیاء ، دبیران و مسئولین برای رسیدن به این مهم مشخص گردد .

  اینجانب … مدت … سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت می باشم و هم اکنون در هنرستان ….. در کنار هنر آموزان به صورت سر پرست با هنر جویان در ارتباط هستم. تعداد هنر آموزانی که با آنها سر و کار دارم 25 نفر می باشند که تقریبا اکثر آنها با اینترنت و رایانه در ارتباط هستند.  با گذشت چند هفته اول سال تحصیلی و رونق گرفتن سیر صعودی تدریس و امور آموزشی در مدرسه متوجه شدم که آنها به رشته کامپیوتر و ادامه تحصیل در این رشته رغبتی ندارند. در اولین جلسه ی انجمن اولیاء که تشکیل شد همه ی این موارد توسط والدین بازگو شده و به شکل جدید در برابر ما مجسم شد. شواهد حاکی از آن بود که برخی از هنر آموزان و حتی والدین آنها علاقه خاصی به این رشته ندارند. بنابراین من به عنوان اقدام پژوه باید اطلاعاتی را برای بررسی وضعیت موجود جمع آوری می کردم.


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاه را با رشته کامپیوتر و بازار کار این رشته آشنا و علاقه مند به ادامه تحصیل نمایم ؟
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.