اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نگرشی بر آسیب پذیری و مقاوم سازی ساختمان های متداول در استان آذربایجان شرقی

اختصاصی از اس فایل نگرشی بر آسیب پذیری و مقاوم سازی ساختمان های متداول در استان آذربایجان شرقی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

نگرشی بر آسیب پذیری و مقاوم سازی ساختمان های متداول در استان آذربایجان شرقی


نگرشی بر آسیب پذیری و مقاوم سازی ساختمان های متداول در استان آذربایجان شرقی

• پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی عمران گرایش سازه با عنوان: نگرشی بر آسیب پذیری و مقاوم سازی ساختمان های متداول در استان آذربایجان شرقی 

• دانشگاه علوم و فنون مازندران 

• استاد راهنما: دکتر جمشید فرجودی 

• پژوهشگر: امین نوری وند 

• سال انتشار: بهار 1378 

• فرمت فایل: PDF و شامل 285 صفحه

 

چکیــــده:

تخصیص مبالغ هنگفتی از سرمایه های ملی و بودجه سالانه کشور از سوی منابع شخص و دولتی جهت احداث پروژه‌های عمرانی از یک سو و قرارگیری کشورمان در منطقه با زلزله خیزی شدید از سوی دیگر ضرورت بازنگری در وضعیت ساخت و سازها از جنبه‌های طرح محاسبه و اجرا در سطح کشور را به شدت گوشزد می‌نماید.

در استانی نظیر آذربایجان شرقی که مورد نظر این تحقیق می‌باشد پتانسیل بالای وقوع زلزله کیفیت بد مصالح جوش‌های کارگاهی با کیفیت نامناسب نبود یک سیستم شناخته شده باربر جانبی و هزاران مشکل دیگر نظیر مشکلات اجرائی و غیره که در اکثر قریب به اتفاق ساختمان‌های مورد بررسی مشاهده می‌گردد. شرایطی را فراهم آورده است که بروز هرگونه زلزله محتمل در این منطقه نتایج اقتصادی و اجتماعی غیرقابل جبرانی را به همراه خواهد داشت و این در حالی است که با یک برنامه ریزی منسجم و بسیج توان نیروهای فنی کشور و استان بخشی اعظمی از مشکلات مذکور قابل حل می‌نماید.

بر این اساس در مجموعه حاضر سعی گردیده است ضمن بررسی آسیب پذیری ساختمان‌های متداول موجود در دو مقوله مقاومت و شکل پذیری، جهت تقویت و مقاوم سازی در برابر بارهای جانبی و کنترل تغییر شکل‌های جانبی و رفتار مناسب شکل پذیر اقدام گردد.

به منظور تحقق اهداف یاد شده سعی گردید تا ضمن بررسی ادبیات فنی موجود و کنکاش مشاهدات عینی در سطح استان و بررسی مدارک محاسباتی موجود مقوله آسیب پذیری به نحو مناسبی مورد ارزیابی قرار گیرد. سپس مقوله تقویت و مقاوم سازی ساختمان‌ها بر اساس نوع آسیب پذیری‌های مشاهده شده مورد توجه واقع گردیده و نسبت به ارائه راهکارهای مناسب که متناسب با امکانات موجود و در دسترس و بروز باشد اقدام گردیده است در پایان نیز چند نمونه از سیستم‌های متداول با استفاده از برنامه‌های کامپیوتری نظیر STAAD-III و همچنین به صورت دستی بر اساس مقررات ملی ساختمان ایران تقویت و محاسبه گردیده‌اند.

______________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF ، نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست پایان نامه:

با ارسال عنوان پایان نامه درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن پایان نامه در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت پایان نامه مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


نگرشی بر آسیب پذیری و مقاوم سازی ساختمان های متداول در استان آذربایجان شرقی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.