اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

طراحی ستون های فولادی با مقطع متغیر به روش تحلیل مستقیم و مقایسه با روش های طراحی مرسوم

اختصاصی از اس فایل طراحی ستون های فولادی با مقطع متغیر به روش تحلیل مستقیم و مقایسه با روش های طراحی مرسوم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

طراحی ستون های فولادی با مقطع متغیر به روش تحلیل مستقیم و مقایسه با روش های طراحی مرسوم


طراحی ستون های فولادی با مقطع متغیر به روش تحلیل مستقیم و مقایسه با روش های طراحی مرسوم

• مقاله با عنوان: طراحی ستون های فولادی با مقطع متغیر به روش تحلیل مستقیم و مقایسه با روش های طراحی مرسوم  

• نویسندگان: احسان میرزایی ، یوسف حسین زاده  

• محل انتشار: هشتمین کنگره ملی مهندسی عمران - دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل - 17 و 18 اردیبهشت 93  

• محور: سازه های فولادی  

• فرمت فایل: PDF و شامل 6 صفحه می‌باشد.

 

 

چکیــــده:

یکی از مهمترین مراحل طراحی سازه‌های فولادی، طراحی اعضای فشاری و تامین پایداری این اعضا می‌باشد. در میان روش‌های رایج در طراحی پایداری اعضای فشاری، روش طول موثر به عنوان پرکاربردترین روش شناخته می‌شود. یکی از مشکلات موجود در روش طول موثر، محاسبه‌ی ضریب طول موثر ستون می‌باشد که در موارد بسیاری به خصوص در ستون‌های با سطح مقطع متغیر، نیاز به اعمال تقریب‌ها و قضاوت مهندسی دارد که این امر یکی از دلایل کاهش دقت در محاسبات این روش است. آئین نامه فولاد آمریکا در سال 2010 ، روش تحلیل مستقیم را به عنوان روش اصلی و پیشفرض در طراحی پایداری اعضای فشاری معرفی و آن را جایگزین روش طول مؤثر کرده است. در این روش نیاز به محاسبه‌ی ضریب طول موثر ستون حذف شده است و طراحی سازه‌ها با اعمال ضریب طول موثر برابر یک صورت می‌پذیرد. استفاده از این روش بسیاری از کاستی‌های روش طول مؤثر را مرتفع کرده و با طی مراحل ساده‌تر و کوتاه‌تری به نتایج واقعی‌تری در طراحی منجر خواهد شد. در این پژوهش پس از معرفی اصول روش تحلیل مستقیم، ستون‌های با مقطع متغیر یک قاب صنعتی (سوله) به هر دو روش تحلیل مستقیم و طول مؤثر طراحی شده تا علاوه بر مشخص شدن مزایای روش تحلیل مستقیم در طراحی اعضای با مقطع متغیر، بتوان تفاوت نتایج طراحی در صورت استفاده از هریک از روش‌ها را بررسی کرد.

________________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF مقالات نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست مقالات کنفرانس‌ها و همایش‌ها: با ارسال عنوان مقالات درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن مقالات در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت مقالات مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


طراحی ستون های فولادی با مقطع متغیر به روش تحلیل مستقیم و مقایسه با روش های طراحی مرسوم

شناسایی خرابی در سدهای قوسی بتنی با استفاده از الگوریتم بهینه سازی تکامل تفاضلی چند مرحله ای و تغییرات در فرکانس های طبیعی سازه

اختصاصی از اس فایل شناسایی خرابی در سدهای قوسی بتنی با استفاده از الگوریتم بهینه سازی تکامل تفاضلی چند مرحله ای و تغییرات در فرکانس های طبیعی سازه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

شناسایی خرابی در سدهای قوسی بتنی با استفاده از الگوریتم بهینه سازی تکامل تفاضلی چند مرحله ای و تغییرات در فرکانس های طبیعی سازه


شناسایی خرابی در سدهای قوسی بتنی با استفاده از الگوریتم بهینه سازی تکامل تفاضلی چند مرحله ای و تغییرات در فرکانس های طبیعی سازه

• مقاله با عنوان: شناسایی خرابی در سدهای قوسی بتنی با استفاده از الگوریتم بهینه سازی تکامل تفاضلی چند مرحله ای و تغییرات در فرکانس های طبیعی سازه  

• نویسندگان: علی اصغر مفیدی ، سید محمد سیدپور  

• محل انتشار: هشتمین کنگره ملی مهندسی عمران - دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل - 17 و 18 اردیبهشت 93  

• محور: سازه های هیدرولیکی  

• فرمت فایل: PDF و شامل 10 صفحه می‌باشد.

 

چکیــــده:

سد قوسی بتنی از جمله سازه‌های مهم در مهندسی عمران می‌باشد. خرابی احتمالی یک سد قوسی نه تنها خسارات مالی فراوانی را به بار می‌آورد بلکه در صورت وجود مناطق مسکونی در پایین دست سد، فاجعه انسانی جبران ناپذیری نیز به وقوع خواهد پیوست. بنابراین شناسایی بموقع خرابی در یک سد قوسی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا شناسایی و ترمیم خرابی موجب افزایش عمر مفید سد شده و همچنین از خرابی کلی آن جلوگیری می‌نماید. در این مطالعه ابتدا مسئله تعیین موقعیت و شدت خرابی یک سد قوسی به شکل یک مسئله بهینه سازی استاندارد تبدیل می‌شود. بدین صورت که با استفاده از فرکانس‌های طبیعی سد سالم و آسیب دیده که از یک مدل تحلیلی بدست آمده‌اند، تابع هدف در بهینه سازی تعریف می‌شود. متغیرهای خرابی، میزان کاهش سختی یک المان سد است که بصورت کاهش مدول الاستیسیته المان شبیه سازی می‌شود. سپس مسئله خرابی که تبدیل به یک مسئله بهینه سازی شده است را با الگوریتم تکامل تفاضلی چند مرحله‌ای حل نموده تا موقعیت و شدت دقیق خرابی در سد تعیین شود. نتایج حاصل از یک مثال عددی نشان دهنده کارایی روش ارائه شده جهت شناسایی خرابی در یک سد قوسی واقعی با در نظرگرفتن اثر نویز می‌باشد.

________________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF مقالات نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست مقالات کنفرانس‌ها و همایش‌ها: با ارسال عنوان مقالات درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن مقالات در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت مقالات مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


شناسایی خرابی در سدهای قوسی بتنی با استفاده از الگوریتم بهینه سازی تکامل تفاضلی چند مرحله ای و تغییرات در فرکانس های طبیعی سازه

تعیین سیستم بهینه باربر جانبی قاب های ساختمانی فولادی جهت مقابله با بارهای ضربه ای ناشی از زلزله

اختصاصی از اس فایل تعیین سیستم بهینه باربر جانبی قاب های ساختمانی فولادی جهت مقابله با بارهای ضربه ای ناشی از زلزله دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تعیین سیستم بهینه باربر جانبی قاب های ساختمانی فولادی جهت مقابله با بارهای ضربه ای ناشی از زلزله


تعیین سیستم بهینه باربر جانبی قاب های ساختمانی فولادی جهت مقابله با بارهای ضربه ای ناشی از زلزله

• پایان نامه کارشناسی ارشد عمران گرایش سازه با عنوان: تعیین سیستم بهینه باربر جانبی قاب های ساختمانی فولادی جهت مقابله با بارهای ضربه ای ناشی از زلزله 

• دانشگاه صنعتی اصفهان 

• استاد راهنما: دکتر بیژن برومند 

• پژوهشگر: شهرام عابدی کوپایی 

• سال انتشار: 1379 

• فرمت فایل: PDF و شامل 132 صفحه

 

چکیــــده:

در این تحقیق، بهینه یابی توپولوژی سیستم‌های باربر جانبی در قاب‌های ساختمانی فولادی، در جهت دستیابی به مناسب‌ترین فرم سازه‌ای، برای مقابله با تحریک‌های ناشی از زلزله مورد بررسی قرار می‌گیرند.

هدف از این بهینه یابی، کاستن تغییر مکان ماکزیمم سازه در برابر بارهای ناشی از زلزله می‌باشد. برای دستیابی به این هدف، سعی بر این است که اکثر نقاط این سیستم‌ها به نقطه تسلیم نزدیک گردند، تا بدین ترتیب از خاصیت جذب انرژی ماده ناشی از رفتار غیر ارتجاعی آن استفاده گردد.

برای محاسبه نیروهای وارده بر سازه، ناشی از وقوع زلزله، از روش آنالیز طیفی استفاده گردید. در این محاسبات از منحنی طیف پاسخ هموار شده برای زلزله خاص استفاده شد.

در روند حل بهینه یابی روش اجزای محدود برای مدل سازی سیستم به کار گرفته شد و ضخامت اجزای مختلف بعنوان متغیر طراحی بهینه سازی منظور گردید. در این میان برای استفاده از الگوریتم بهینه یابی، حساسیت تابع هدف نسبت به این متغیرها محاسبه شد.

نتایج به دست آمده از بهینه یابی توپولوژی، برای چندین سازه مختلف ترسیم گردید. برای نشان دادن میزان موفقیت در رسیدن به هدف نتایج به دست آمده سیستم بهینه شده در حوزه زمان تحلیل شده‌اند. نتایج حل آنالیز تاریخچه زمانی نشان می‌دهند که ماکزیمم پاسخ سازه در حالت بهینه از ماکزیمم پاسخ سیستم‌های سازه‌ای معمول مورد استفاده در مهندسی کمتر است.

پارامتر دیگری که برای افزایش استهلاک انرژی سیستم در طراحی استفاده شده نسبتی از طیف طرح است که به ازای آن طراحی بهینه صورت می‌گیرد مقایسه نتایج حاصل از تحیل حوزه زمانی برای مقادیر مختلف از این پارامتر نشان می‌دهند که در اکثر حالات، نسبتی را می‌توان یافت که به ازای آن ماکزیمم پاسخ نسبی سیستم بهینه کمترین مقدار را داشته باشد.

______________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF ، نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست پایان نامه:

با ارسال عنوان پایان نامه درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن پایان نامه در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت پایان نامه مورد نظر خود نمایید. **

 


دانلود با لینک مستقیم


تعیین سیستم بهینه باربر جانبی قاب های ساختمانی فولادی جهت مقابله با بارهای ضربه ای ناشی از زلزله

تعیین ضریب دبی سرریز جانبی لبه تیز مرکب

اختصاصی از اس فایل تعیین ضریب دبی سرریز جانبی لبه تیز مرکب دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تعیین ضریب دبی سرریز جانبی لبه تیز مرکب


تعیین ضریب دبی سرریز جانبی لبه تیز مرکب

• مقاله با عنوان: تعیین ضریب دبی سرریز جانبی لبه تیز مرکب 

• نویسندگان: مجتبی عامری ، احمد احمدی ، امیراحمد دهقانی 

• محل انتشار: هشتمین کنگره ملی مهندسی عمران - دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل - 17 و 18 اردیبهشت 93  

• محور: سازه های هیدرولیکی 

• فرمت فایل: PDF و شامل 8 صفحه می‌باشد.

 

چکیــــده:

سرریزهای جانبی سازه‌های هیدرولیکی هستند که به منظور انحراف جریان از کانال اصلی طراحی و مورد استفاده قرار می‌گیرند. به دلیل آنکه سرریزهای جانبی لبه تیز ساده در مواجهه با جریان‌های نسبتا شدید توانایی همزمان اندازه گیری دبی با دقت کافی و تخلیه سیلاب را ندارند، برای حل این معضل، استفاده از سرریزهای مرکب پیشنهاد می‌شود. در این مطالعه، سرریز جانبی لبه تیز مرکب مستطیلی - مستطیلی بصورت آزمایشگاهی در شرایط زیر بحرانی مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت با بکارگیری آنالیز ابعادی، پارامترهای موثر بر ضریب دبی آن مشخص و در ادامه با بهره گیری از رگرسیون چند متغیره، رابطه‌ای جدید برای تخمین ضریب دبی در این نوع از سرریزها پیشنهاد شد. نتایج حاصل از روابط مذکور انطباق نسبتا مناسبی با داده‌های آزمایشگاهی را نشان می‌دهد.

________________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF مقالات نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست مقالات کنفرانس‌ها و همایش‌ها: با ارسال عنوان مقالات درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن مقالات در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت مقالات مورد نظر خود نمایید. **

 


دانلود با لینک مستقیم


تعیین ضریب دبی سرریز جانبی لبه تیز مرکب

شبیه سازی عددی میدان جریان در اطراف روزنه ی جانبی مستطیلی با استفاده از نرم افزار FLOW-3D

اختصاصی از اس فایل شبیه سازی عددی میدان جریان در اطراف روزنه ی جانبی مستطیلی با استفاده از نرم افزار FLOW-3D دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

شبیه سازی عددی میدان جریان در اطراف روزنه ی جانبی مستطیلی با استفاده از نرم افزار FLOW-3D


شبیه سازی عددی میدان جریان در اطراف روزنه ی جانبی مستطیلی با استفاده از نرم افزار FLOW-3D

• مقاله با عنوان: شبیه سازی عددی میدان جریان در اطراف روزنه ی جانبی مستطیلی با استفاده از نرم افزار FLOW-3D 

• نویسندگان: سعید غفاری ، افشین اقبال زاده ، میترا جوان ، پیمان محمدزاده 

• محل انتشار: هشتمین کنگره ملی مهندسی عمران - دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل - 17 و 18 اردیبهشت 93   

• محور: سازه های هیدرولیکی 

• فرمت فایل: PDF و شامل 8 صفحه می باشد.

 

چکیــــده:

روزنه‌های جانبی از جمله سازه‌های انحراف جریان محسوب می‌شوند که بطور گسترده در شبکه‌های آبیاری و مهندسی محیط زیست مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابرین بررسی مشخصات و الگوی جریان در اطراف روزنه جانبی از اهمیت زیادی برخوردار است. در مطالعه حاضر جریان عبوری از روزنه‌ی جانبی مستطیلی لبه تیز واقع در دیوار جانبی کانال باز با استفاده از نرم افزار FLOW-3D شبیه سازی شده است. مدل آشفتگی RNG k-ε به منظور بستن معادلات ناویراستوکس و روش VOF برای مدل سازی تغییرات پروفیل سطح آزاد بکار رفته است. در این شبیه سازی عددی نتایج حاصل از مقدار دبی عبوری از روزنه‌ی جانبی و الگوی جریان در اطراف آن با مقادیر آزمایشگاهی مقایسه شده‌اند، که نتایج حاکی از انطباق مناسب نتایج عددی با داده‌های آزمایشگاهی می‌باشد. در ادامه‌ی این تحقیق به بررسی توزیع مولفه‌های مختلف سرعت در مجاورت مرز روزنه‌ی جانبی پرداخته شده است. نتایج حاصل از این مطالعه عددی نشان می‌دهد که سرعت طولی ماکزیمم و مینیمم به ترتیب در ابتدا و انتهای روزنه‌ی جانبی رخ می‌دهد. سرعت جانبی، در طول روزنه افزایش یافته و در نزدیکی انتهای روزنه‌ی جانبی به ماکزیمم مقدار می‌رسد. سرعت قائم ماکزیمم در نزدیک مرز پایینی روزنه رخ می‌دهد. این مولفه سرعت با نزدیکتر شدن به مرز بالایی روزنه کاهش می‌یابد.

________________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF مقالات نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست مقالات کنفرانس‌ها و همایش‌ها: با ارسال عنوان مقالات درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن مقالات در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت مقالات مورد نظر خود نمایید. **

 


دانلود با لینک مستقیم


شبیه سازی عددی میدان جریان در اطراف روزنه ی جانبی مستطیلی با استفاده از نرم افزار FLOW-3D