اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی تأثیر تغییرات دما و فرکانس بارگذاری بر حساسیت رطوبتی مخلوط های آسفالتی اصلاح شده با پلیمر SBS

اختصاصی از اس فایل بررسی تأثیر تغییرات دما و فرکانس بارگذاری بر حساسیت رطوبتی مخلوط های آسفالتی اصلاح شده با پلیمر SBS دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی تأثیر تغییرات دما و فرکانس بارگذاری بر حساسیت رطوبتی مخلوط های آسفالتی اصلاح شده با پلیمر SBS


بررسی تأثیر تغییرات دما و فرکانس بارگذاری بر حساسیت رطوبتی مخلوط های آسفالتی اصلاح شده با پلیمر SBS

• مقاله با عنوان: بررسی تأثیر تغییرات دما و فرکانس بارگذاری بر حساسیت رطوبتی مخلوط های آسفالتی اصلاح شده با پلیمر SBS  

• نویسندگان: آرش صالح اهری ، فریدون مقدس نژاد ، علی خدایی  

• محل انتشار: دهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران - دانشگاه تبریز - 15 تا 17 اردیبهشت 94  

• فرمت فایل: PDF و شامل 8 صفحه می باشد.

 

 

چکیــــده:

هدف اصلی از این مطالعه بررسی تأثیر فرکانس بارگذاری و دما روی حساسیت رطوبتی مخلوط‌های آسفالتی اصلاح شده با پلیمر و با دانه بندی متراکم توسط منحنی خزش بهدست آمده از آزمایشات خزش دینامیکی بود. برای این منظور، 69 نمونه مارشال در چهار فرکانس بارگذاری، چهار دما، و دو شرایط رطوبتی، خشک و اشباع، با سه بار تکرار تحت آزمایش قرار گرفت. نتایج نشان داد که هر دو متغیر فرکانس بارگذاری و دما تأثیر اساسی در تغییر شکل دائم مخلوط‌های آسفالتی در هر دو حالت خشک و اشباع دارد. با افزایش فرکانس بارگذاری تحت شرایط خشک، کرنش دائمی افزایش یافت و در میان چهار دما، بیشترین کرنش دائمی در کمترین فرکانس بارگذاری اندازه گیری شد. از سویی دیگر، با افزایش فرکانس بارگذاری تحت شرایط اشباع، کرنش دائمی نیز افزایش یافت و در میان چهار دما، بیشترین کرنش دائمی در بیشترین فرکانس بارگذاری اندازه گیری شد.

________________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF مقالات نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست مقالات کنفرانس‌ها و همایش‌ها: با ارسال عنوان مقالات درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن مقالات در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت مقالات مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


بررسی تأثیر تغییرات دما و فرکانس بارگذاری بر حساسیت رطوبتی مخلوط های آسفالتی اصلاح شده با پلیمر SBS

مقایسه خواص بتن پودری واکنش پذیر و بتن پودری واکنش پذیر سبک اصلاح شده با پلیمر

اختصاصی از اس فایل مقایسه خواص بتن پودری واکنش پذیر و بتن پودری واکنش پذیر سبک اصلاح شده با پلیمر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقایسه خواص بتن پودری واکنش پذیر و بتن پودری واکنش پذیر سبک اصلاح شده با پلیمر


مقایسه خواص بتن پودری واکنش پذیر و بتن پودری واکنش پذیر سبک اصلاح شده با پلیمر

• مقاله با عنوان: مقایسه خواص بتن پودری واکنش پذیر و بتن پودری واکنش پذیر سبک اصلاح شده با پلیمر 

• نویسندگان: لیلا معراجی ، حسن افشین ، حسین کربلائی فرجی ، اسماعیل غلامی 

• محل انتشار: دهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران - دانشگاه تبریز - 15 تا 17 اردیبهشت 94 

• فرمت فایل: PDF و شامل 7 صفحه می باشد.

 

 

چکیــــده:

بتن پودری واکنش پذیر (Reactive Powder Concrete) یا RPC نوعی بتن فوق توانمند است که دارای مقاومت فشاری بیش از (150MPa (1500 kg/cm2 و مقاومت خمشی بسیار بالایی می‌باشد. این نوع بتن به دلیل دارا بودن الیاف فولادی، شکل پذیر بوده و جذب انرژی بالایی دارد. همچنین نفوذپذیری اندک و مقاومت سایشی زیادی دارد. در این مطالعه که در آزمایشگاه بتن دانشگاه صنعتی سهند تبریز صورت گرفته، با افزایش نسبت میکروسیلیس به سیمان و استفاده از یک نوع ماده پلیمری، وزن مخصوص بتن پودری واکنش پذیر کاهش یافته در حالی که مقاومت فشاری حداقل 150 MPa به دست آمده است. با توجه به هوازا بودن واکنش بین سیمان و مواد پلیمری برای کاهش میزان هوا از آنتی فوم (هوازدا) استفاده شده است. از مزایای این نوع بتن آن است که استفاده از مواد پلیمری باعث می‌گردد تا علاوه بر افزایش مقاومت در بتن پودری واکنش پذیر، پارامترهای روانی، دوام، جذب آب، مقاومت در برابر سایش و مقاومت‌های خمشی و کششی بهبود یابند.

________________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF مقالات نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست مقالات کنفرانس‌ها و همایش‌ها: با ارسال عنوان مقالات درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن مقالات در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت مقالات مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


مقایسه خواص بتن پودری واکنش پذیر و بتن پودری واکنش پذیر سبک اصلاح شده با پلیمر

بررسی عددی میدان فشار در نزدیکی هواده جریان داکت (بدون هوادهی)

اختصاصی از اس فایل بررسی عددی میدان فشار در نزدیکی هواده جریان داکت (بدون هوادهی) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی عددی میدان فشار در نزدیکی هواده جریان داکت (بدون هوادهی)


بررسی عددی میدان فشار در نزدیکی هواده جریان داکت (بدون هوادهی)

• مقاله با عنوان: بررسی عددی میدان فشار در نزدیکی هواده جریان داکت (بدون هوادهی) 

• نویسندگان: محمد مناف پور ، امین عربی جامخانه 

• محل انتشار: دهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران - دانشگاه تبریز - 15 تا 17 اردیبهشت 94 

• فرمت فایل: PDF و شامل 8 صفحه می باشد.

 

 

 

چکیــــده:

در سدهای بلند سرریزها به عنوان یکی از سازه‌های هیدرولیکی وابسته، نقش خطیر تخلیه‌ی سیلاب‌های ورودی به مخزن سد را با ایمنی کافی در حالت جریان آزاد یا تحت فشار به پایین دست را به عهده دارند. یکی از مشکلات عمده مطرح در سرریز سدهای بلند مسئله‌ی احتمال وقوع پدیده‌ی کاویتاسیون و تخریب‌های ناشی از آن در بستر و جداره‌ی بتنی سرریز است که نه تنها عملکرد هیدرولیکی این سازه و سد را دچار اختلال می‌نماید بلکه خسارات قابل توجهی را به سازه‌ی سرریز وارد می‌نماید. محققین تحقیقات زیادی در خصوص چگونگی حذف یا کاهش احتمال وقوع پدیده‌ی کاویتاسیون و خسارات ناشی از آن در سرریزهای بلند انجام داده‌اند و هوادهی جریان را یکی از موثرترین روش‌ها جهت پیشگیری از این پدیده بیان نموده‌اند. برای مطالعه اثر هوادهی جریان بر روی این پدیده لازم است ابتدا درک صحیحی از الگوی جریان عبوری از روی هواده و مشخصات هیدرولیکی آن در شرایط بدون هوادهی داشته باشیم. در این تحقیق با مدل سازی عددی جریان عبوری از روی رمپ تعبیه شده در یک داکت به کمک نرم افزار Fluent به بررسی میدان فشار در نزدیکی رمپ در حالت بدون هوادهی پرداخته شده است. جهت اعتبارسنجی عملکرد مدل عددی از نتایج آزمایشگاهی مناف پور (2004) استفاده گردید. نتایج این تحقیق نشان می‌دهد که وجود رمپ در کف داکت موجب تغییرات قابل توجهی در توزیع فشار در حوالی رمپ گردیده به طوری که افزایش موضعی فشار استاتیک در ابتدای رمپ و کاهش شدید آن بر روی رمپ و در داخل ناحیه چرخش بلافاصله پایین دست رمپ را شاهد هستیم.

________________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF مقالات نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست مقالات کنفرانس‌ها و همایش‌ها: با ارسال عنوان مقالات درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن مقالات در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت مقالات مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


بررسی عددی میدان فشار در نزدیکی هواده جریان داکت (بدون هوادهی)

بررسی انرژی پذیری و رفتار هیسترتیک اتصالات بادبندی ها

اختصاصی از اس فایل بررسی انرژی پذیری و رفتار هیسترتیک اتصالات بادبندی ها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی انرژی پذیری و رفتار هیسترتیک اتصالات بادبندی ها


بررسی انرژی پذیری و رفتار هیسترتیک اتصالات بادبندی ها

• پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی عمران گرایش سازه با عنوان: بررسی انرژی پذیری و رفتار هیسترتیک اتصالات بادبندی ها 

• دانشگاه علوم و فنون مازندران 

• استاد راهنما: دکتر حسین رجایی 

• پژوهشگر: سید محمد رییسی 

• سال انتشار: 1379 

• فرمت فایل: PDF و شامل 309 صفحه

 

چکیــــده:

جهت طراحی مطمئن و اقتصادی سازه‌ها جهت مقابله با بارهای جانبی از قبیل باد و زلزله رفتار سازه را باید به طول کامل شناخت. در این جهت بررسی رفتار اتصالات و همچنین شکل بادبندی‌ها و میزان جذب انرژی توسط آنها بسیار مهم می‌باشد. دو عامل مهم در یک اتصال یا مهاربندی مطمئن، وجود سختی مناسب و انرژی‌پذیری بالا می‌باشد. بدین معنی که سازه علاوه بر اینکه در مقابل زلزله دارای سختی لازم می‌باشد توانایی جذب انرژی را نیز داشته باشد.

جذب انرژی را می‌توان یا با استفاده از میراگر (Damper) بدست آورد و یا با استفاده از رفتار هیسترتیک سازه آن را بررسی نمود.

در رفتار هیسترتیک، شکل بادبند و اتصال تاثیر مهمی خواهد داشت.

در طراحی هندسه‌های مختلف بادبندها، اقسام مختلف بادبندی از قبیل بادبندی متحدالمرکز (CBF) بادبندی با خروج از مرکز (EBF) و بادبندی بوسیله آزمایشات مختلف مورد مطالعه قرار گرفته است. در بررسی آنها بوسیله آزمایشات مختلف مورد مطالعه قرار گرفته است. در بررسی اتصالات بادبندی، سیستم‌هایی چون اتصال با ورق (Gusset) اتصالات، (ADAS TADAS (Added damping and stiffener و جاری شونده‌های مرکزی و همچنین المان زانویی در بادبند (KBF) توسط محققین مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

محور اصلی این پایان‌نامه در مورد بررسی اتصال بادبندها به سازه مطرح می‌شود که بعضا در سازه‌های صنعتی از جمله در مجتمع فولاد مبارکه اصفهان مورد استفاده قرار گرفته‌اند. رفتار اتصال بوسیله ورق (Gusset) و اتصال بوسیله المان زانویی از نقطه نظر انرژی مورد بررسی قرار گرفته و اتصالی که در ساختمان‌های صنعتی مورد استفاده قرار گرفته است با آنها مقایسه شده.

______________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF ، نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست پایان نامه:

با ارسال عنوان پایان نامه درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن پایان نامه در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت پایان نامه مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


بررسی انرژی پذیری و رفتار هیسترتیک اتصالات بادبندی ها

بررسی مقایسه ای کاربرد شبکه عصبی مصنوعی و رگرسیون خطی در مدل تحلیل منطقه ای سیلاب

اختصاصی از اس فایل بررسی مقایسه ای کاربرد شبکه عصبی مصنوعی و رگرسیون خطی در مدل تحلیل منطقه ای سیلاب دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی مقایسه ای کاربرد شبکه عصبی مصنوعی و رگرسیون خطی در مدل تحلیل منطقه ای سیلاب


بررسی مقایسه ای کاربرد شبکه عصبی مصنوعی و رگرسیون خطی در مدل تحلیل منطقه ای سیلاب

• مقاله با عنوان: بررسی مقایسه ای کاربرد شبکه عصبی مصنوعی و رگرسیون خطی در مدل تحلیل منطقه ای سیلاب 

• نویسندگان: هدیه فیاض بخش ، محمدرضا کاویانپور ، مهرنوش هدایتی زاده 

• محل انتشار: دهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران - دانشگاه تبریز - 15 تا 17 اردیبهشت 94 

• فرمت فایل: PDF و شامل 7 صفحه می باشد.

 

 

 

چکیــــده:

برآورد دبی اوج سیلاب برای حوضه‌های فاقد ایستگاه در طراحی سازه‌های آبی از اهمیت زیادی برخوردار است. یکی از مهمترین روش‌های برآورد دبی اوج سیلاب در مناطق فاقد آمار روش تحلیل منطقه‌ای (مدل بندی) سیلاب می‌باشد. مدل بندی سیلاب براساس رابطه علت و معلولی و برقراری رابطه ریاضی بین سیلاب و عوامل تولید آن، مورد تایید بسیاری از پژوهشگران قرار گرفته است. در این تحقیق از قابلیت شبکه‌های مفهومی (شبکه‌های عصبی مصنوعی) در شبیه سازی مشخصات فیزیوگرافیک و هیدرولوژیک حوضه آبریز جهت مدلسازی و پیش بینی دبی سیلاب حوضه استفاده شده است. نتایج حاصل از این مدل با نتایج روش رگرسیون که یکی از رایج ترین روش‌های مدل بندی منطقه‌ای سیلاب می‌باشد، مقایسه شدند. مطالعه موردی بر روی حوضه آبریز قزل اوزن سفیدرود، یکی از مهمترین حوضه‌های آبریز کشور و دارای رودخانه‌های پر آب و مهم، انجام گرفت. معماری مختلف شبکه‌های عصبی مصنوعی برای آموزش و تست شبکه مورد استفاده قرار گرفت و نتایج شبکه‌های ساخته شده با این توابع با هم مقایسه و بهترین شبکه پیش بینی سیلاب برای دبی با دوره بازگشت مختلف ارائه می‌شود. نتایج نشان دهنده دقت شبکه عصبی پرسپترون چند لایه با الگوریتم یادگیری پس انتشار خطا می‌باشد. در انتها برای تعیین درجه اهمیت پارامترهای ورودی شبکه از آنالیز حساسیت استفاده شد و تاثیر ورودی های کم اثر شامل زمان تمرکز و طول آبراهه در خروجی شبکه مشخص شد. مقایسه نتایج حاصل نشان دهنده دقت بیشتر مدل سیستم شبکه عصبی در مقایسه باروش رگرسیون دارد.

________________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF مقالات نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست مقالات کنفرانس‌ها و همایش‌ها: با ارسال عنوان مقالات درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن مقالات در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت مقالات مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


بررسی مقایسه ای کاربرد شبکه عصبی مصنوعی و رگرسیون خطی در مدل تحلیل منطقه ای سیلاب