اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

الگوی رتبه بندی نقاط حادثه خیز مسیر برون شهری با استفاده از ممیزی ایمنی

اختصاصی از اس فایل الگوی رتبه بندی نقاط حادثه خیز مسیر برون شهری با استفاده از ممیزی ایمنی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

الگوی رتبه بندی نقاط حادثه خیز مسیر برون شهری با استفاده از ممیزی ایمنی


الگوی رتبه بندی نقاط حادثه خیز مسیر برون شهری با استفاده از ممیزی ایمنی

• مقاله با عنوان: الگوی رتبه بندی نقاط حادثه خیز مسیر برون شهری با استفاده از ممیزی ایمنی 

• نویسندگان: مرتضی اسدامرجی ، محمود صفارزاده ، حامد عمرانی ، امین میرزا بروجردیان 

• محل انتشار: دهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران - دانشگاه تبریز - 15 تا 17 اردیبهشت 94 

• فرمت فایل: PDF و شامل 8 صفحه می باشد.

 

 

 

چکیــــده:

مشکلات ایمنی و خطرهایی که در نقاط مختلف یک جاده وجود دارد می‌تواند موجب کشته شدن بسیاری از انسان‌ها شود. بدین صورت که با توجه به احتمال بالای تصادف در آن نقاط در نتیجه احتمال در معرض خطرگرفتن کاربران و تلفات جادهای بالا می‌رود. برای داشتن سفرهای جاده‌ای ایمن تر و افزایش سطح رضایت مندی کاربران جاده‌ای، ممیزی ایمنی مسیر نقش به سزایی در کاستن از میزان حوادث جاده‌ای خواهد داشت. همواره بازدیدهایی که به منظور بررسی شرایط ایمنی جاده انجام می‌پذیرد، اگر مجموعه‌ای از شرایط و ضوابط را مد نظر قرار دهد، می‌تواند به شکل چشمگیری نقاطی از مسیر را که پتانسیل بروز حادثه در آنها بالا می‌باشد را شناسایی نماید. نقاط شناسایی شده الزاماً دارای ریسک یکسانی از لحاظ تلفات و خسارات نیستند و باید به منظور ایمن سازی و ارایه راهکارهای کوتاه مدت و بلندمدت اولویت بندی شوند. بدین منظور در این پژوهش با در نظر گرفتن دو پارامتر شدت حادثه محتمل و احتمال وقوع تصادف، نقاط حادثه خیز یک جاده برونشهری از لحاظ ریسک رتبه بندی شدند. این رتبه بندی با بکار بردن ماتریس ریسک پیشنهاد شده است و الگو برای مسیر شهرکرد - بروجن در استان چهارمحال و بختیاری پیاده شده است.

________________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF مقالات نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست مقالات کنفرانس‌ها و همایش‌ها: با ارسال عنوان مقالات درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن مقالات در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت مقالات مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


الگوی رتبه بندی نقاط حادثه خیز مسیر برون شهری با استفاده از ممیزی ایمنی

بررسی ضوابط پیشنهادی در ویرایش جدید آیین نامه 2800 ایران برای مقایسه نتایج تحلیل طیفی و تاریخچه زمانی سازه ها

اختصاصی از اس فایل بررسی ضوابط پیشنهادی در ویرایش جدید آیین نامه 2800 ایران برای مقایسه نتایج تحلیل طیفی و تاریخچه زمانی سازه ها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی ضوابط پیشنهادی در ویرایش جدید آیین نامه 2800 ایران برای مقایسه نتایج تحلیل طیفی و تاریخچه زمانی سازه ها


بررسی ضوابط پیشنهادی در ویرایش جدید آیین نامه 2800 ایران برای مقایسه نتایج تحلیل طیفی و تاریخچه زمانی سازه ها

• پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی عمران گرایش سازه با عنوان: بررسی ضوابط پیشنهادی در ویرایش جدید آیین نامه 2800 ایران برای مقایسه نتایج تحلیل طیفی و تاریخچه زمانی سازه ها 

• دانشگاه علوم و فنون مازندران 

• استاد راهنما: دکتر رحیم زاده 

• پژوهشگر: علی نفر 

• سال انتشار: تابستان 1378 

• فرمت فایل: PDF و شامل 242 صفحه

 

چکیــــده:

یکی از روش های آنالیز سازه ها در برابر زلزله روش آنالیز دینامیکی با استفاده از طیف های طراحی است. در این روش ماکزیمم پاسخ سازه‌ها از روش ترکیب اثر مودهای مختلف به دست می‌آید. لیکن در بعضی موارد مثلا در تحلیل سازه‌های نامنظم خاص و پیچیده و یا در هنگام تحلیل غیر خطی سازه‌ها روش آنالیز مودال قابل استفاده نبوده و لازم است که آنالیز دینامیکی با استفاده از شتاب نگاشت و به روش تاریخچه زمانی انجام شود. در تحلیل سازه‌های مختلف به کرات شاهد حالاتی می‌باشیم که علیرغم انجام تحلیل طیفی (مثلا برای سازه‌های منظم) مهندسین طراح علاقمند به انجام یک تحلیل دینامیکی تاریخچۀ زمانی به منظور کنترل نتایج تحلیل مودال خود می‌باشند. در چنین حالاتی با توجه به نحوه انجام انجام تحلیل مودال، مقایسه نتایج حاصله از دو روش تحلیل دینامیکی تاریخچه زمانی و طیفی به صورت عادی قابل انجام نبوده و لازم است که نسبت به یک مقیاس سازی اقدام گردد. در این خصوص بند 2-5-پ-3 از ویرایش جدید آیین نامه طراحی لرزه‌ای ایران استاندارد 2800، تاکید دارد که شتاب نگاشت‌ها باید به مقیاس درآیند و این به مقیاس درآوردن باید به گونه‌ای باشد که طیف به دست آمده از هر یکی از شتابنگاشت‌ها با نسبت میرایی 5 درصد در محدوده زمان تناوبی Tm+0.5 و Tm-0.5 ثانیه با طیف طرح استاندارد بدست آمده، تقریبا مطابقت نماید. در اینجا m شامل کلیه مدهایی است که به میزان حداقل 10 درصد در جرم موثر سازه مشارکت دارند. بر طبق همین بند به مقیاس در آوردن شتابنگاشت‌ها باید با استفاده از روش‌های تحقیقاتی قابل قبول انجام گیرد.

در این پایان نامه، سعی شده که نسبت به بررسی ضوابط روش‌های مختلف مقیاس کردن و همچنین ضوابط آیین نامه‌ای مقایسه نتایج حاصل از دو آنالیز طیفی و تاریخچه زمانی اقدام و در صورت لزوم نسبت به ارائه راهکارهای مناسب اقدام گردد. در این راستا از دو شتابنگاشت زلزله‌های طبس و ال سنترو استفاده شده و طیف‌های حاصله از این زلزله‌ها با طیف طراحی استاندارد متناسب با همان جنس خاک مقایسه شده و ضمن بررسی روش‌های مختلف مقیاس کردن، شتابنگاشت‌های حاصله را بر روی مدل‌های سازه‌ای مختلف ( 5 طبقه، 10 طبقه، 15 طبقه، 20 طبقه، 30 طبقه)، اعمال و نسبت به مقایسه نتایج آن با نتایج حاصله از تحلیل طیفی بر روی این مدل‌ها اقدام می‌کنیم.

از آن جایی که آیین نامه جدید 2800 به تدریج مورد استفاده مهندسین محاسب قرار خواهد گرفت، تحقیق و بررسی فوق کمک زیادی به شناخت و کاربرد صحیح بندهای مختلف این آیین نامه کرده و نکات مبهم و مسکوت بندهای فوق الذکر را روشن خواهد کرد.

______________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF ، نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست پایان نامه:

با ارسال عنوان پایان نامه درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن پایان نامه در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت پایان نامه مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


بررسی ضوابط پیشنهادی در ویرایش جدید آیین نامه 2800 ایران برای مقایسه نتایج تحلیل طیفی و تاریخچه زمانی سازه ها

رفتار غیرخطی استاتیکی و دینامیکی گنبدهای فضاکار

اختصاصی از اس فایل رفتار غیرخطی استاتیکی و دینامیکی گنبدهای فضاکار دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

رفتار غیرخطی استاتیکی و دینامیکی گنبدهای فضاکار


رفتار غیرخطی استاتیکی و دینامیکی گنبدهای فضاکار

• پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی عمران گرایش سازه با عنوان: رفتار غیرخطی استاتیکی و دینامیکی گنبدهای فضاکار  

• دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان  

• استاد راهنما: دکتر شاهرخ مالک  

• پژوهشگر: حمیدرضا فروزی  

• سال انتشار: شهریور 1375  

• فرمت فایل: PDF و شامل 417 صفحه

 

چکیــــده:

با استفاده روز افزون از سازه های فضاکار اسکلتی در سطح بین المللی و در کشور ما و همچنین نیاز بیشتر به احداث سازه‌های فضاکار با دهانه‌ای افزایش یافته و فضاهای آزاد قابل ملاحظه و کاهش وزن مرده سازه، ضرورت تحلیل غیرخطی این سازه‌ها به منظور فهم بهتر حاشیه ایمنی طرح نسبت به روش‌های طراحی متداول بر مبنای تنش‌های مجاز، مشخص می‌گردد. به همین دلیل رفتار غیرخطی از دیدگاه عملکرد غیرخطی مصالح و از جنبه‌های رفتار غیرخطی هندسی، در چند دهۀ اخیر از اهمیت خاصی برخوردار گردیده است.

در بسیاری از موارد ظرفیت کمانشی سازه‌های فضاکار عامل عمده‌ای در کنترل ظرفیت باربری این سازه‌ها به شمار می‌رود. تحلیل غیرخطی سازه‌های فضاکار اسکلتی شامل اثرات تغییر مکان‌های بزرگ در حالت تغییر شکل‌های نسبی کوچک می‌باشد که مشخصه سازه‌های فضاکار گنبدی کم انحنا بوده و انتظار می‌رود در آنها تغییرات قابل ملاحظه‌ای در هندسه سازه به وقوع بپیوندد.

در حالاتی که اثرات رفتار غیرخطی یک عضو یا گروهی از اعضاء مطرح می‌گردد. گرچه این امکان وجود دارد که تغییر مکان‌های کل سازه بزرگ نباشد. اما تغییر شکل‌های نسبی بزرگ در حالت تغییر مکان‌های کوچک صورت گرفته و نهایتا رفتار غیرخطی اجزاء سازه و کاهش سختی اجزاء اغلب منجر به رفتار غیرخطی کلی سازه می‌گردد.

در حالاتی که رابطه بین تنش و تغییر شکل نسبی مصالح مصرفی غیرخطی باشد اجزاء سازه و مجموعۀ سازه رفتار غیرخطی داشته و با منظور داشتن این اثرات تغییرات خواص مصالح اجزاء در مراحل مختلف آنالیز در نظر گرفته می‌شود.

در این پایان‌نامه با نیت بررسی رفتار سازه‌های فضاکار گنبدی شکل و مطالعه اثرات فرضیات تحلیل و شیوه تحلیل در نتایج حاصله ابتدا گنبدهای نمونه‌ای که به طور محدود توسط محققان دیگر تحلیل شده‌اند، مورد بررسی قرار داده شده و پس از کسب اطمینان از تطابق مناسب جواب‌ها با این تحقیقات و منطقی بودن نتایج به دست آمده، رفتار غیرخطی گنبدهای نمونه در حالات استاتیکی و دینامیکی با در نظرگرفتن اثرات مجزا و توام رفتار غیرخطی مصالح و رفتار غیرخطی هندسی مورد تحلیل قرار داده شده‌اند.

در مراحل تحلیل توفیق دنبال نمودن مسیر کامل دیاگرام‌های بار تغییر مکان پس از کمانش و مطالعه رفتار ماوراء کمانشی سازه حاصل گردیده است.

در مدل‌های تحلیل شده اثرات میرائی تابع جرم و سختی، اثرات جرم گسترده، استفاده از تعداد درجات آزادی بیشتر جهت افزایش دقت محاسبات به نتایج موجود در تحقیقات دیگران اضافه شده است. همچنین رفتار غیرخطی سازه‌های گنبدی مزبور تحت اثرات دینامیکی ناشی از اعمال بارهای سینوسی بررسی گردیده است.

نتایج حاصله نشان دهنده آن است که فرضیات و چارچوب تحلیل غیرخطی اختیار شده در هر تحلیل، اثرات عمده‌ای در نتایج چه در حوزه بارگذاری استاتیکی و چه در حوزه بارگذاری دینامیکی داشته‌اند و لذا در میزان بار حداکثر قابل تحمل توسط بازده و میزان تغییر مکان محاسباتی تفاوت‌های عمده مشاهده می‌گردد. تحلیل‌های انجام شده شامل تعیین مدهای کمانشی سازه‌های فضاکار و مدهای ارتعاش آزاد مربوطه نیز بوده است. مفروضات رفتاری مصالح و روش‌های حل معادلات غیرخطی در رژیم استاتیکی و دینامیکی در متن پایان‌نامه ارائه شده است.

______________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF ، نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست پایان نامه:

با ارسال عنوان پایان نامه درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن پایان نامه در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت پایان نامه مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


رفتار غیرخطی استاتیکی و دینامیکی گنبدهای فضاکار

بررسی و مقایسه طراحی لرزه ای ساختمان های فولادی به روش LRFD نسبت به ASD

اختصاصی از اس فایل بررسی و مقایسه طراحی لرزه ای ساختمان های فولادی به روش LRFD نسبت به ASD دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی و مقایسه طراحی لرزه ای ساختمان های فولادی به روش LRFD نسبت به ASD


بررسی و مقایسه طراحی لرزه ای ساختمان های فولادی به روش LRFD نسبت به ASD

• پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی عمران گرایش سازه با عنوان: بررسی و مقایسه طراحی لرزه ای ساختمان های فولادی به روش LRFD نسبت به ASD  

• دانشگاه علوم و فنون مازندران  

• استاد راهنما: دکتر حسینعلی بیگی  

• پژوهشگر: حامد تاجی  

• سال انتشار: تابستان 1382  

• فرمت فایل: PDF و شامل 116 صفحه

 

چکیــــده:

ضرورت آشنایی کارشناسان و مهندسین اجرایی با ضوابطی که بتواند پیشرفت علم در امر طراحی سازه‌های فولادی را در سال‌های آینده تسهیل بخشد و ضریب اعتمادی، یکنواخت در کلیه سازه‌های فولادی با هر نوع باری بوجود آورد، موجب شد تا در این تحقیق آیین نامه جدید طراحی سازه‌های فولادی آمریکا LRFD بررسی و با آیین نامه ASD مقایسه فنی اقتصادی گردد.

در این تحقیق تعداد 15 ساختمان فولادی در سه ارتفاع متفاوت 7، 10، 15 طبقه با سیستم‌های مختلف مهاربندی شده با روش ضرایب بار و مقاومت به وسیله نرم افزار SAP2000 طراحی شد و از نظر اقتصادی با هم مقایسه گردید.

در این بررسی سیستم‌های مختلف مقاوم سازی در برابر نیروهای جانبی بکار گرفته شده عبارتند از: سیستم قاب خمشی، سیستم‌های مهاربندی به دو صورت ضربدری و هشتی و سیستمی که در یک جهت به صورت خمشی و در جهت دیگر به صورت مهاربندی مقاوم شده است.

نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل نشان داد از نظر اقتصادی مقرون به صرفه ترین سازه، ساختمانی با سیستم قاب‌های مهاربندی می‌باشد و ساختمان‌هایی با اتصالات خمشی هزینه فولاد را بسیار بالاتر می‌برد. علاوه بر این از نظر تغییر مکان‌های جانبی، ساختمان‌هایی با قاب‌های مهاربندی شده به صورت ضربدری کمترین مقدار را در بین کلیه سیستم‌ها دارا می‌باشد و بیشترین آن مربوط به قاب‌های خمشی می‌باشد.

مقایسه اقتصادی بین دو روش ASD و LRFD بر آن داشت تا 6 ساختمان در سه ارتفاع متفاوت و با سیستم‌های قاب خمشی و سیستم مهاربندی شده را که با روش جدید و قدیم طراحی شد مقایسه اقتصادی گردید.

نتایج حاصل از مقایسه وزن فولاد مصرفی نشان داد که روشن ASD حدود 20 درصد مقرون به صرفه تر از روش LRFD می‌باشد.

______________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF ، نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست پایان نامه:

با ارسال عنوان پایان نامه درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن پایان نامه در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت پایان نامه مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


بررسی و مقایسه طراحی لرزه ای ساختمان های فولادی به روش LRFD نسبت به ASD

بررسی عملکرد بادبندهای کمانش ناپذیر در ساختمان های بلند فلزی

اختصاصی از اس فایل بررسی عملکرد بادبندهای کمانش ناپذیر در ساختمان های بلند فلزی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی عملکرد بادبندهای کمانش ناپذیر در ساختمان های بلند فلزی


بررسی عملکرد بادبندهای کمانش ناپذیر در ساختمان های بلند فلزی

• مقاله با عنوان: بررسی عملکرد بادبندهای کمانش ناپذیر در ساختمان های بلند فلزی  

• نویسندگان: ملیکا رسولی ، محمد شوشتری  

• محل انتشار: دهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران - دانشگاه تبریز - 15 تا 17 اردیبهشت 94  

• فرمت فایل: PDF و شامل 8 صفحه می باشد.

 

 

 

چکیــــده:

امروزه ساختمان بلند به یکی از مهم ترین جنبه های ساخت و ساز در دنیا تبدیل شده است. با افزایش ارتفاع به دلیل وجود بارهای جانبی انتخاب سیستم سازه‌ای متناسب ضرورت پیدا می‌کند. امروز بادبندهای کمانش ناپذیر به عنوان عضو نسبتاً جدید لرزه بر در ساختمان‌های بلند به کار می‌رود. در این تحقیق، رفتار بادبندها کمانش ناپذیر در ساختمان‌های بلند فولادی 15 و 30 طبقه با سیستم مختلط بررسی شده است و نتایج بدست آمده با نتایج ساختمان‌های بلند مشابه با بادبند متداول مقایسه شده‌اند. برای تحلیل و طراحی ساختمان‌ها از نرم افزار Etabs 2013 استفاده و طراحی به روش LRFD انجام شده است. نتایج بیانگر عملکرد مناسب این بادبندهای معمولی می‌باشند. نتایج حاکی از آن است که استفاده از بادبندهای کمانش ناپذیر در ساختمان‌های بلند در مقایسه با بادبندهای معمولی بین 16 تا 44 درصد موجب کاهش تغییر مکان جانبی طبقات شده و همچنین موجب کاهش نسبت تنش در اعضا و کاهش فولاد مصرفی می‌شود.

________________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF مقالات نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست مقالات کنفرانس‌ها و همایش‌ها: با ارسال عنوان مقالات درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن مقالات در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت مقالات مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


بررسی عملکرد بادبندهای کمانش ناپذیر در ساختمان های بلند فلزی