اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درس حقوق اساسی با عنوان اصل قانونى بودن مجازاتها 25 صفحه word

اختصاصی از اس فایل تحقیق درس حقوق اساسی با عنوان اصل قانونى بودن مجازاتها 25 صفحه word دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درس حقوق اساسی با عنوان اصل قانونى بودن مجازاتها 25 صفحه word


تحقیق درس حقوق اساسی با عنوان اصل قانونى بودن مجازاتها 25 صفحه word

 

 

 

 

 

برخی از عناوین این تحقیق عبارتند از:

 

 

چکیده

مقدمه

مبحث اول: عدم شمول اصل 167 نسبت به مطلق دعاوى کیفرى

گفتار اول: طرح نظریه و توضیح ادله آن

مهم‏ترین نکات استدلال فوق به شرح ذیل است.

الف) مخالفت اصل 167 با اصل قانونى بودن

ب) صدور احکام نامشابه و لزوم تشتّت آراى قضایى

ج) منافات اصل 167 با اختیار شوراى نگهبان در تطبیق قوانین

د) اولویت مستفاد از ماده 29 ق.ت.د.ک.

گفتار دوم: تجزیه و تحلیل نظریه

در نقد و بررسى نظریه پیش‏گفته نکات ذیل قابل توجه است.

الف) محتواى اصل 4 ق.ا. در مورد لزوم اسلامى بودن قوانین

ب) بررسى مشکل صدور احکام نامشابه

ج)نقد استدلال به اولویت مستفاد از ماده 29 ق.ت.د.ک.

گفتار اول: طرح نظریه و توضیح ادله آن

گفتار دوم: تجزیه و تحلیل نظریه

در نقد و بررسى نظریه فوق نکات ذیل قابل ذکر است:

الف) خلط میان انتقاد به قانون و کشف مقصود قانون‏گذار

ب) حمل قانون بر فرد نادر

گفتار اول: طرح نظریه و توضیح ادله آن

گفتاردوم: تجزیه و تحلیل نظریه

در نقد این نظریه نکات ذیل قابل توجه است:

الف) مخالفت نظریه فوق با منطوق قانون

ب) عدم حلّ مشکل مخالفت با اصل قانونى بودن

الف) فتاوى و منابع معتبر در حکم قانون

ب) عموم مستفاد از اصل 167

ج)اطلاق مستفاد از مشروح مذاکرات قانون اساسى

د) فهم قانون‏گذاران عادّى و مفسرین قانون اساسى از اصل 167

ه) استناد به اصل چهارم ق.ا.

الف) مخالفت اصل 167 با اصول و قواعد پذیرفته شده در فقه

ب) استدلال به اصل چهارم ق.ا.

ج) تعارض و اجمال اصل 167

د) صدور احکام نامشابه و اختلال نظام قضایى کشور

 

 

برای دانلود متن کامل تحقیق به لینک زیر مراجعه کنید.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درس حقوق اساسی با عنوان اصل قانونى بودن مجازاتها 25 صفحه word
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.