فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات28
چکیده
اینترنت همراه با رشد روزافزون خود، کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف یافته است. امروزه اینترنت بعنوان رسانهای قدرتمند در اختیار صنعت تبلیغات قرار گرفته است. بدلیل ویژگیها و مزیتهای فراوانی که اینترنت در مقایسه با رسانههای سنتی دارد، تبلیغات اینترنتی شاهد رشد فراوانی در طی سالیان اخیر بوده است. ولی این روند در ایران از رشد قابل ملاحظهای برخوردار نبوده است. این مقاله به بررسی تبلیغات اینترنتی در ایران میپردازد. تنگناها و چالشهای تبلیغات اینترنتی در ایران مورد بررسی قرار گرفته و در ادامه با توجه به بازیگران این صنعت راهکارهایی جهت بهبود وضعیت موجود ارائه شده است.
منبع : این مقاله بخشی از مقاله «تبلیغات اینترنتی در ایران: تنگناها و راهکارها» ارائه شده در سومین کنفرانس بینالمللی مدیریت – 29 آذر لغایت 1 دیماه 1384است. به منظور جلوگیری از تکرار و هدایت سریعتر خوانندگان به سمت مطلب موردنظر، بخش مربوط به مبانی تبلیغات اینترنتی در این مقاله، توسط سایت راهکار مدیریت حذف شده است.
عنوان صفحه
چکیده................................................................................................................................................................................ 1
مقدمه ............................................................................................................................................................................... 2
اینترنت در ایران.............................................................................................................................................................. 4
تبلیغات اینترنتی در ایران ............................................................................................................................................ 7
تنگناها و محدودیت های تبلیغاتی اینترنتی در ایران .............................................................................................. 11
سازمان های تولیدی و خدماتی ................................................................................................................................. 12
شرکت های تبلیغاتی .................................................................................................................................................... 13
ناشران اینترنتی ............................................................................................................................................................. 14
دولت ................................................................................................................................................................................ 15
مخاطبین تبلیغات اینترنتی ........................................................................................................................................... 16
راهکارهایی جهت بهبود وضعیت تبلیغات اینترنتی در ایران ................................................................................. 17
ناشران اینترنتی ............................................................................................................................................................. 18
شرکت های تبلیغاتی .................................................................................................................................................... 19
برنامه ریزی تبلیغات .................................................................................................................................................... 21
طراحی تبلیغات .............................................................................................................................................................. 21
جستجوی فضای تبلیغاتی ........................................................................................................................................... 21
سنجش اثربخشی تبلیغات............................................................................................................................................. 22
تسویه مالی .................................................................................................................................................................... 22
دولت ................................................................................................................................................................................ 23
نتیجه گیری .................................................................................................................................................................... 24
مراجع و پی نوشت ها................................................................................................................................................... 26
تبلیغات اینترنتی در ایران تنگناها و راهکارها