اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه ارائه مدل بهبود کیفیت خدمات در صنایع تکنولوژی اطلاعات با استفاده از QFD

اختصاصی از اس فایل پایان نامه ارائه مدل بهبود کیفیت خدمات در صنایع تکنولوژی اطلاعات با استفاده از QFD دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه ارائه مدل بهبود کیفیت خدمات در صنایع تکنولوژی اطلاعات با استفاده از QFD


پایان نامه ارائه مدل بهبود کیفیت خدمات در صنایع تکنولوژی اطلاعات با استفاده از QFD

 

 

 

قالب فایل: Pdf،

تعداد صفحات: 93 صفحه،

 

 

 

 پایان نامه ارائه مدل بهبود کیفیت خدمات در صنایع تکنولوژی اطلاعات با استفاده از QFD، منطق فازی و برنامه ریزی آرمانی در قالب فایل pdf و به حجم 93 صفحه

    

چکیده:
در کشورهای توسعه یافته همگام با رشد و پیشرفت سیستمها و فنون مدیریت کیفیت در بخش صنایع تولیدی، در صنایع ارائه خدمت نیز در بکارگیری مدلها و فنون مدیریت و تضمین کیفیت پیشرفتهای چشمکیری صورت گرفته است. متاسفانه در کشورهای در حال توسعه نیازهای اولیه باعث توجه تک بعدی و غیر معقول به امر تولید گشته است و باعث کم کاری در بخش کیفیت خدمات در این کشورها شده است. از این رو در این تحقیق بهبود خدمات در صنایع تکنولوژی اطلاعات مورد بررسی قرار گرفته است. در این میان روش QFD روش بسیار موثر و کارا برای تحقق مشتری گرایی در سازمان می باشد که از نظر سازمانها و شرکتهای پیشرو در داخل کشورمان نیز به عنوان یک روش موثر در جهت برآورده ساختن نیازهای مشتری شناخته شده و بارها بکار گرفته شده است. برخی ایرادات وارد بر QFD عبارتند از ابهام در ندای مشتری و عدم قطعیت در تعیین مقادیر هدف.

در این تحقیق با ارائه یک مدل ترکیبی از "گسترش کارکردهای کیفیت(QFD)" و منطق فازی و برنامه ریزی آرمانی، سعی شده تا بر این نقاط ضعف غلبه شود و گامی در جهت بهبود و توسعه مدلهای کیفیت در زمینه خدمات برداشته شود تا بتوان در آینده با کارهای مشابه در این زمینه، خلاء موجود را کاهش داد.

 

فهرست مطالب

 چکیده

فصل اول: کلیات پژوهش

بیان مسئله

هدف تحقیق

نمونه مورد بررسی

سئوالات تحقیق

اهداف تحقیق

 

فصل دوم: مروری بر ادبیات

مرور ادبیات

گسترش کارکردهای کیفیت(QFD)

منطق فازی

برنامه ریزی آرمانی

 

فصل سوم: روش تحقیق

روش تحقیق

جامعه آماری

محدودیتهای تحقیق

ابزار جمع آوری اطلاعات

روش تحلیل داده ها

مدل ترکیبی QFD، منطق فازی و برنامه­ریزی آرمانی

 

فصل چهارم: یافته های تحقیق

مقدمه

تشکیل کمیته QFD

شنیدن ندای مشتری

بازبینی خواسته های مشتری

وزن دهی خواسته های مشتری

تبدیل متغیرهای زبانی به اعداد فازی

روش سه مرحله ای QFD

خانه شماره 1 QFD

خانه شماره 2 QFD

خانه شماره 3 QFD

طبقه بندی الزامات عملیات

تعریف متغیرهای تصمیم گیری

تعیین آرمانها و اولویت آنها در تعیین مقادیر هدف

ارائه مدل ترکیبی QFD، منطق فازی و برنامه ریزی آرمانی

 

فصا پنجم: نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات

مقدمه

نتایج پرسشهای تحقیق و ارائه پیشنهادات

ارائه پیشنهادات جهت تحقیقات آتی

محدودیتهای تحقیق

پیشنهادات به شرکت نمونه

 

منابع و مأخذ

چکیده لاتین

 


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه ارائه مدل بهبود کیفیت خدمات در صنایع تکنولوژی اطلاعات با استفاده از QFD
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.