مقاله با عنوان بازاریابی پنهان و استراتژیهای آن در بازار امروز که در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت ، نوآوری و کارآفرینی ارائه شده است، آماده دانلود می باشد.
محل برگزاری:شیراز
محتویات فایل: فایل زیپ حاوی یک pdf
چکیده
از زمان جلب توجه شرکتها به بخش بازاریابی ، راه کارها و روشهای مختلفی مطرح و بکار گرفته شده است و با پیشرفت دانش و تحقیقات بیشتر این روشها بروزتر و مفیدتر شده است. بازاریابی پنهان یکی از این روشهاست که با توجه به هزینه کمتر و رقابتی بودن آن در طول چند سال اخیر توجهات بسیاری را به عنوان یک استراتژی به خود جلب کرده است. ما با بازنگری خلاصه ای از تاریخچه بازاریابی پنهان دورنمایی از اینکه چگونه این استراتژی از طریق هزاران راه متنوع در صنایع مختلف در جهان بکار گرفته می شود و در بازارهای جدید رشد می کند، می پردازیم. سپس سعی خواهد شد با ارائه تعاریف فراگیر از بازاریابی پنهان براساس درک مفهومی، کاربرد آن در زمینه های مختلف را بیان نماییم. همچنین در ادامه مطلب با مروری بر استراتژیهای بازاریابی پنهان و ارائه مثالهایی ملموس از استراتژیهای بازایابی، راه را برای شناسایی استراتژیهای پنهان رقبا توسط شرکتها باز کنیم.
مقاله با عنوان بازاریابی پنهان و استراتژیهای آن در بازار امروز