نحوه محاسبه حقوق
از طریق نرم افزار حضور و غیاب تمامی ترددهای مربوط به هر یک پرسنل از کارت خوان جمع آوری شده و در دیتابیس نرم افزار قرار می گیرد و برای هریک از پرسنل بصورت مجزا کارتکس تردد در نظر گرفته می شود. (بصورت ماهیانه) جهت تهیه گزارشات مربوط به مالی بطور مثال گزارش کارکرد پرسنل که شامل تعداد روز کارکرد، اضافه کار مجاز، مرخصی، ماموریت ها و غیره می باشد. بعد از تهیه گزارش از سوی کارگزینی پس از امضای مدیران مربوطه به واحد مالی جهت محاسبه و پرداخت ارسال می شود. درصورتی که سیستم یکپارچه نباشد پس از ورود کارکرد به واحد مالی مجدداً تعداد روز کارکردو ساعت اضافه کاری و ماموریت و سایر عوامل حقوقی در سیستم حقوقی بصورت دستی ثبت می گردد و سپس سیستم بصورت اتوماتیک با توجه به اطلاعات یا داده هایی از قبل تعیین شده حقوق و دستمزد کلیه پرسنل را محاسبه می نماید که بصورت فیش حقوقی به اطلاع پرسنل میرسد. فیش حقوقی شامل مزایا، کسورات و خالص پرداختی می باشد.
امور مالی و حسابداری بانک تجارت