
مقاله جامعه شناسی با عنوان هویت اجتماعی در فرمت ورد در 40 صفحه و شامل مطالب زیر می باشد:
* چکیده
* فصل اول : طرح تحقیق
* مقدمه
* موضوع تحقیق
* بیان مساله
* اهمیت و ضرورت تحقیق
* اهداف تحقیق
* محدود زمانی و مکانی تحقیق
* پیشینه تحقیق
* تحقیقات داخلی
* تحقیقات خارجی
* جمع بندی نتایج تحقیقات
* تعاریف مربوط به هویت
* موانع و تنگناهای تحقیق
* فصل دوم : مبانی و چارچوب نظری
* مقدمه
* مباحث نظری
* دورکیم
* پارسونز
* ماکس وبر
* کنش متقابل نمادی
* کولی
* مید
* گافمن
* نظریه هویت (بورک)
* چارچوب نظری مورد استفاده تحقیق
* پرسشهای تحقیق
* فرضیات تحقیق
* الگوی نظری و تحلیلی تحقیق
* فصل سوم : روش تحقیق
* مقدمه
* نوع تحقیق
* تعریف نظری وعملی متغیرهای تحقیق
* تعریف نظری متغیرهای تحقیق
* تعریف عملی متغیرهای تحقیق
* متغیرهای مستقل و وابسته
* شاخص سازی متغیر های تحقیق
* شاخص سازی متغیرهای مستقل
* شاخص سازی متغیرهای وابسته
* قابلیت اعتماد شاخص ها (الفای کرانباخ)
* اعتبار تحقیق
* جامعه آماری
* تعیین حجم نمونه و شیوه نمونه گیری
* تعیین حجم نمونه
* شیوه نمونه گیری
* واحد تحلیل
* تکنیک ها و ابزارهای جمع آوری داده ها و اطلاعات
* روش تجزیه و تحلیل اطلاعات
* فصل چهارم : یافته ها و دستاوردهای تحقیق
* مقدمه
* توصیف دستاوردهای تحقیق
* بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس جنس
* بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس پایه تحصیلی
* بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس رشته تحصیلی
* بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس تحصیلات پدر
* بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس تحصیلات مادر
* بررسی مشخصات پاسخگویان بر اساس در آمد ماهانه خانواده
* بررسی میزان رضایت از خود دانش آموزان
* بررسی میزان تایید دیگران
* بررسی میزان درونی کردن ارزشها
* بررسی میزان هماهنگی ارزشهای گروهی
* بررسی میزان پایگاه اقتصادی - اجتماعی دانش آموزان
* بررسی میزان هویت دینی دانش آموزان
* بررسی میزان هویت خانوادگی دانش آموزان
* بررسی میزان هویت ملی دانش آموزان
* بررسی میزان هویت اجتماعی دانش آموزان
* فصل پنجم : تحلیل و تبیین دستاوردهای تحقیق
* مقدمه
* آزمون فرضیات
* آزمون فرضیه 1: بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت اجتماعی» دانش آموزان
* آزمون فرضیه 1/1 : بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت دینی» دانش آموزان
* آزمون فرضیه 2/1 : بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت خانوادگی» دانش آموزان
* آزمون فرضیه 3/1 : بررسی رابطه بین «جنس» و «هویت ملی» دانش آموزان
* آزمون فرضیه 2 : بررسی رابطه بین «پایگاه اقتصادی – اجتماعی» و« هویت اجتماعی»
* آزمون فرضیه 1/2 : بررسی رابطه بین پایگاه «اقتصادی- اجتماعی» و «هویت دینی»
* آزمون فرضیه 2/2 : بررسی رابطه بین پایگاه «اقتصادی- اجتماعی» و «هویت خانوادگی»
* آزمون فرضیه 3/2 : بررسی رابطه بین پایگاه «اقتصادی- اجتماعی» و «هویت ملی»
* آزمون فرضیه 3: بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت اجتماعی»
* آزمون فرضیه 1/3 : بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت دینی»
* آزمون فرضیه 2/3 : بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت خانوادگی»
* آزمون فرضیه 3/3: بررسی رابطه بین «رضایت از خود» و «هویت ملی»
* آزمون فرضیه 4 :بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت اجتماعی»
* آزمون فرضیه 1/4: بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت دینی»
* آزمون فرضیه 2/4 :بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت ملی»
* آزمون فرضیه 3/4 :بررسی رابطه بین «تایید دیگران» و «هویت ملی»
* آزمون فرضیه 5 :بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت اجتماعی»
* آزمون فرضیه 1/5 :بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت دینی»
* آزمون فرضیه 2/5: بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت خانوادگی»
* آزمون فرضیه 3/5 :بررسی رابطه بین «درونی کردن ارزشها» و «هویت ملی»
* آزمون فرضیه 6 : بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت اجتماعی»
* آزمون فرضیه 1/6: بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت دینی»
* آزمون فرضیه 2/6 :بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت خانوادگی»
* آزمون فرضیه 3/6 :بررسی رابطه بین «هماهنگی ارزشهای گروهی» و «هویت ملی»
* تحلیل چند متغیری (رگرسیون چندگانه)
* تحلیل چند متغیری هویت دینی
* تحلیل چند متغیری هویت خانوادگی
* تحلیل چند متغیری هویت ملی
* تحلیل چند متغیری هویت اجتماعی
* تحلیل مسیر
* فصل ششم : نتیجه گیری و پیشنهادها
* خلاصه تحقیق
* جمع بندی و نتیجه گیری
* پیشنهادها
* فهرست منابع و ماخذ
* پیوست
* جدول1-3 میزان آلفای کرانباخ
* جدول 2-3 میزان دانش آموزان در حال تحصیل در مقطع متوسطه نیشابوربه تفکیک جنس ،رشته و پایه تحصیلی
* جدول 3-3 توزیع حجم نمونه به تفکیک پایه تحصیلی و جنس
* جدول 4-3 توزیع حجم نمونه به تفکیک جنس ، پایه و رشته تحصیلی
* جدول 1-4 توزیع دانش آموزان بر حسب جنس
* جدول 2-4 توزیع دانش آموزان بر حسب پایه تحصیلی
* جدول 3-4 توزیع دانش آموزان بر حسب رشته تحصیلی
* جدول 4-4 توزیع دانش آموزان بر حسب تحصیلات پدر
* جدول 5-4 توزیع دانش آموزان بر حسب تحصیلات مادر
* جدول 6-4 توزیع دانش آموزان بر حسب درآمد ماهیانه خانواده
* جدول 7-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان رضایت از خود
* جدول 8-4 توزیع دانش آموزان بر حسب مورد تایید دیگران بودن
* جدول 9-4 توزیع دانش آموزان بر حسب درونی کردن ارزشها
* جدول10-4 توزیع دانش آموزان بر حسب هماهنگی ارزشهای گروهی
* جدول11-4 توزیع دانش آموزان بر حسب پایگاه اقتصادی اجتماعی
* جدول12-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت دینی
* جدول13-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت خانوادگی
* جدول 14-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت ملی
* جدول15-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میز ان هویت اجتماعی
* جدول 1-5 آزمون تفاوت میانگین هویت اجتماعی بر حسب جنس
* جدول 2-5 آزمون تفاوت میانگین هویت دینی بر حسب جنس
* جدول 3-5 آزمون تفاوت میانگین هویت خانوادگی بر حسب جنس
* جدول 4-5 آزمون تفاوت میانگین هویت ملی بر حسب جنس
* جدول 5-5 همبستگی پایگاه اقتصادی – اجتماعی با هویت اجتماعی
* جدول 6-5 همبستگی پایگاه اقتصادی – اجتماعی با هویت دینی
* جدول 7-5 همبستگی پایگاه اقتصادی – اجتماعی با هویت خانوادگی
* جدول 8-5 همبستگی پایگاه اقتصادی – اجتماعی با هویت ملی
* جدول 9-5 همبستگی رضایت فرد از خود با هویت اجتماعی
* جدول 10-5 همبستگی رضایت فرد از خود با هویت دینی
* جدول 11-5 همبستگی رضایت فرد از خود با هویت خانوادگی
* جدول 12-5 همبستگی رضایت فرد از خود با هویت ملی
* جدول 13-5 همبستگی مورد تائید دیگران بودن با هویت اجتماعی
* جدول 14-5 همبستگی مورد تائید دیگران بودن با هویت دینی
* جدول 15-5 همبستگی مورد تائید دیگران بودن با هویت خانوادگی
* جدول 16-5 همبستگی مورد تائید دیگران بودن با هویت ملی
* جدول 17-5 همبستگی درونی کردن ارزشها با هویت اجتماعی
* جدول 18-5 همبستگی درونی کردن ارزشها با هویت دینی
* جدول 19-5 همبستگی درونی کردن ارزشها با هویت خانوادگی
* جدول 20-5 همبستگی درونی کردن ارزشها با هویت ملی
* جدول 21-5 همبستگی هماهنگی ارزشهای گروهی با هویت اجتماعی
* جدول 22-5 همبستگی هماهنگی ارزشهای گروهی با هویت دینی
* جدول 23-5 همبستگی هماهنگی ارزشهای گروهی با هویت خانوادگی
* جدول 24-5 همبستگی هماهنگی ارزشهای گروهی با هویت ملی
* جدول 25-5 عناصر اصلی تحلیل چندمتغیره به روش مرحله به مرحله برای پیش بینی هویت دینی
* جدول 26-5 عناصر متغیرهای درون معادله برای پیش بینی هویت دینی در مرحله سوم
* جدول 27-5 عناصر متغیرهای خارج از معادله در مرحله سوم
* جدول 28-5 عناصر اصلی تحلیل چندمتغیره به روش مرحله به مرحله برای پیش بینی هویت خانوادگی
* جدول 29-5 عناصر متغیرهای درون معادله برای پیش بینی هویت خانوادگی در مرحله سوم
* جدول 30-5 عناصر متغیرهای خارج از معادله در مرحله سوم
* جدول 31-5 عناصر اصلی تحلیل چندمتغیره به روش مرحله به مرحله برای پیش بینی هویت ملی
* جدول 32-5 عناصر متغیرهای درون معادله برای پیش بینی هویت ملی در مرحله جدول سوم
* جدول 33-5 عناصر متغیرهای خارج از معادله در مرحله سوم
* جدول 34-5 عناصر اصلی تحلیل چندمتغیره به روش مرحله به مرحله برای پیش بینی هویت اجتماعی
* جدول 35-5 عناصر متغیرهای درون معادله برای پیش بینی هویت اجنماعی در مرحله چهارم
* جدول 36-5 عناصر متغیرهای خارج از معادله در مرحله چهارم
* جدول 37-5 محاسبه اثر مستقیم و غیر مستقیم عوامل موثر بر هویت دینی
* جدول 38-5 محاسبه اثر مستقیم و غیر مستقیم عوامل موثر بر هویت خانوادگی
* جدول 39-5 محاسبه اثر مستقیم و غیر مستقیم عوامل موثر بر هویت ملی
* جدول 40-5 محاسبه اثر مستقیم و غیر مستقیم عوامل موثر بر هویت اجتماعی
* فهرست اشکال
* شکل 1-2 مدل نظام کنترل فرایند هویت
* شکل 2-2 الگوی نظری و تحلیلی تحقیق
* فهرست نمودارها
* نمودار 1-2 رابطه چهار خرده نظام پارسونز (مدل سیبرنیتیک )
* نمودار 1-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان رضایت از خود
* نمودار 2-4 توزیع دانش آموزان بر حسب مورد تائید دیگران بودن
* نمودار 3-4 توزیع دانش آموزان بر حسب درونی کردن ارزشها
* نمودار 4-4 توزیع دانش آموزان بر حسب هماهنگی ارزشهای گووهی
* نمودار 5-4 توزیع دانش آموزان بر حسب پایگاه اقتصادی – اجتماعی
* نمودار 6-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت دینی
* نمودار 7-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت خانوادگی
* نمودار 8-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت ملی
* نمودار 9-4 توزیع دانش آموزان بر حسب میزان هویت اجتماعی
* نمودار1-5 تحلیل مسیر هویت
هویت اجتماعی