اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

نت فارسی (گوشی)آهنگ هدیه از سیاوش قمیشی

اختصاصی از اس فایل نت فارسی (گوشی)آهنگ هدیه از سیاوش قمیشی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

نت فارسی (گوشی)آهنگ هدیه از سیاوش قمیشی


نت فارسی (گوشی)آهنگ هدیه از سیاوش قمیشی

نت فارسی (گوشی)آهنگ هدیه از سیاوش قمیشی

متن  ترانه هدیه سیاوش قمیشی

وقتی دستام خالی باشه
وقتی باشم عاشق تو
غیر دل چیزی ندارم
که بدونم لایق تو

دلم و از مال دنیا
به تو هدیه داده بودم
با تموم بی پناهیم
به تو تکیه داده بودم

هر بلایی سرم اومد
همه زجری که کشیدم
همه رو به جون خریدم
ولی از تو نبریدم
هرجا بودم با تو بودم
هرجا رفتم تو رو دیدم
تو سبک شدن تو رویا
همه جا به تو رسیدم

اگه احساسم و کشتی
اگه از یاد منو بردی
اگه رفتی بی تفاوت
به غریبی سر سپردی

بدون اینو که دل من
شده جادو به طلسمت
یکی هست اینور دنیا
که تو یادش مونده اسمت

هر بلایی سرم اومد
همه زجری که کشیدم
همه رو به جون خریدم
ولی از تو نبریدم
هرجا بودم با تو بودم
هرجا رفتم تو رو دیدم
تو سبک شدن تو رویا
همه جا به تو رسیدم

اگه احساسم و کشتی
اگه از یاد منو بردی
اگه رفتی بی تفاوت
به غریبی سر سپردی
بدون اینو که دل من
شده جادو به طلسمت
یکی هست اینور دنیا
که تو یادش مونده اسمت

یکی هست اینور دنیا
که تو یادش مونده اسمت

در صورت مشکل برای دانلود نسخه کامل این فایل به یکی از لینکهای زیر مراجعه کنید

لینک 1          لینک 2          لینک 3          لینک 4

لینک5           لینک6           لینک7           لینک8


دانلود با لینک مستقیم


نت فارسی (گوشی)آهنگ هدیه از سیاوش قمیشی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.