اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروژه رشته جغرافیا با عنوان" تأثیر مهاجرت بر توسعه فیزیکی شهر دیشموک " استان کهگیلویه و بویراحمد

اختصاصی از اس فایل پروژه رشته جغرافیا با عنوان" تأثیر مهاجرت بر توسعه فیزیکی شهر دیشموک " استان کهگیلویه و بویراحمد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه رشته جغرافیا با عنوان"   تأثیر مهاجرت بر توسعه فیزیکی شهر دیشموک " به صورت فایل ورد (90 صفحه) و قابل ویرایش می باشد.

دارای چکیده و فهرست مطالب می باشد.

 

جهت استفاده دانشجویان عزیز رشته جغرافیا

 

چکیده :

هدف از پژوهش حاضر تأثیر مهاجرت بر توسعه فیزیکی شهر دیشموک می باشد. و دریابد که مهاجرت چگونه باعث گسترش فیزیکی این شهر شده است و چه معایب و محاسنی برای شهر بوجود آورده و راهکارهای مناسب جهت بهبود و ساماندهی مسئله مهاجرت ارائه گردد. مسئله مهاجرت بی رویه به شهرها باعث افزایش سریع جمعیت شهرنشین و به تبع آن گسترش و توسعه فیزیکی نامنظم شهرها از جمله شهر دیشموک از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

بررسی و تحلیل تأثیر مهاجرت در گسترش و توسعه کالبدی- فضایی شهر دیشموک طی یک دهه گذشته تا کنون و ارائه راهکارهایی برای کاهش روند مهاجرت به شهر و بالتبع کاهش گسترش بی­رویه کالبدی شهر از مهمترین مباحثی است که در این تحقیق به آنها پرداخته می شود.

این پژوهش به روش پیمایشی و به صورت توصیفی تحلیلی انجام می شود و جامعه آماری در این تحقیق کلیه ساکنان شهر دیشموک در سال 1393 می باشند که از میان آنها 200نفر(100نفر زن و 100 نفر مرد) به عنوان نمونه انتخاب شدند و برای تحلیل داده ها از ابزار پرسشنامه استفاده شده است و سنجش داده ها با استفاده از امار توصیفی و استنباطی انجام شد.نتایج این تحقیق نشان می دهد بین مهاجرت و گسترش فیزیکی شهر دیشموک همبستگی مثبت و رابطه معناداری وجود دارد.

کلید واژگان : مهاجرت ، توسعه فیزیکی ، شهر دیشموک ، جمعیت ، حاشیه نشینی


دانلود با لینک مستقیم


پروژه رشته جغرافیا با عنوان" تأثیر مهاجرت بر توسعه فیزیکی شهر دیشموک " استان کهگیلویه و بویراحمد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.