اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پرسشنامه اثربخشی فعالیت های بازاریابی فیلیپ کاتلر و کنوین لن کلر در سال 2006

اختصاصی از اس فایل پرسشنامه اثربخشی فعالیت های بازاریابی فیلیپ کاتلر و کنوین لن کلر در سال 2006 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پرسشنامه اثربخشی فعالیت های بازاریابی فیلیپ کاتلر و کنوین لن کلر در سال 2006

هدف: ارزیابی اثربخشی فعالیت های بازاریابی

پرسشنامه اثربخشی فعالیت های بازاریابی

معرفی و کاربرد: پرسشنامه اثربخشی فعالیت های بازاریابی توسط فیلیپ کاتلر و کنوین لن کلر در سال 2006 طی پژوهشی با هدف ارزیابی اثربخشی فعالیت های بازاریابی تهیه و مورد استفاده قرار گرفت. این پرسشنامه در ایران در سال 1390 توسط دکتر سیدمحمد مقیمی(استاد دانشگاه تهران) و دکتر مجید رمضان(استادیار دانشگاه صنعتی مالک اشتر) به منظور استفاده در پژوهش های داخلی ترجمه و مورد ویرایش قرار گرفته است.

همچنین این پرسشنامه دارای 5 بعد به شرح زیر می باشد که شماره سوالات مرتبط با هر بعد نیز به طور جداگانه ارائه شده است:

ابعاد

شماره سوالات

فلسفه مشتری

1-2-3

یکپارچگی و کنترل وظایف اصلی بازاریابی

4-5-6-7

جمع آوری اطلاعات کافی در زمینه بازاریابی

8-9

وجود گرایش استراتژیک

10-11-12

کارایی عملیاتی

13-14-15

 

شیوه نمره گذاری و تفسیر: پرسشنامه اثربخشی فعالیت های بازاریابی بر مبنای طیف لیکرت 5 درجه ای به شرح زیر نمره گذاری می شود: گزینه کاملا موافقم=5، موافقم=4، نظری ندارم=3، مخالفم=2 و کاملا مخالفم = 1. دامنه نمرات این پرسشنامه بین 15 تا 75 در نوسان می باشد که تفسیر نتایج به شرح زیر می باشد:

- امتیاز زیر 25 نشاندهنده اثربخشی پایین فعالیت های بازاریابی انجام شده در سازمان می باشد.

- امتیاز بین 25 تا 50 نشان می دهد که فعالیت های بازاریابی تا حدودی اثربخش می باشد.

- امتیاز بین 51 تا 75 نشاندهنده اثربخشی بالای فعالیت های بازاریابی انجام شده در سازمان می باشد.

روایی و پایایی:

طی پژوهش کاتلر و کلر (2006) روایی محتوایی این پرسشنامه توسط صاحبنظران بسیار مطلوب گزارش شده است و پایایی کلی پرسشنامه به روش ضریب آلفای کرونباخ 78/. محاسبه و گزارش شده است که حاکی از روایی و پایایی بالای این آزمون دارد.

منبع:

Philip Kotler, Kenvin Lane Keller.(2006). Marketing Management. Prentice-Hall of India.


دانلود با لینک مستقیم


پرسشنامه اثربخشی فعالیت های بازاریابی فیلیپ کاتلر و کنوین لن کلر در سال 2006
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.