اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه - نحوه کنترل نوسانات خودرو و تماس مؤثر لاستیک با جاده با‌ سیستم تعلیق و ترمز مناسب

اختصاصی از اس فایل پایان نامه - نحوه کنترل نوسانات خودرو و تماس مؤثر لاستیک با جاده با‌ سیستم تعلیق و ترمز مناسب دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه - نحوه کنترل نوسانات خودرو و تماس مؤثر لاستیک با جاده با‌ سیستم تعلیق و ترمز مناسب


پایان نامه - نحوه کنترل نوسانات خودرو و تماس مؤثر لاستیک با جاده با‌ سیستم تعلیق و ترمز مناسب

چکیده:

سیستم تعلیق قسمتی از خودرو است که باعث می‌شود نوسانات حاصل از حرکت خودرو برروی سطوح ناهموار به جِرم معلق که شامل اتاق، شاسی، متعلقات و سرنشینان وارد نشود. سیستم تعلیق از جِرم فنربندی‌شده، فنر، کمک‌فنر و جِرم فنربندی‌نشده تشکیل شده‌است.

سیستم تعلیق خودرو دو وظیفه مهم را برعهده دارد که یکی جذب نوسانات و ارتعاشات وارد به چرخ‌ها بر اثر ناهمواری‌های جاده و دیگری تماس مؤثر لاستیک چرخ‌ها با سطح جاده‌ است. در سیستم تعلیق خودرو همیشه دو مقوله مورد بحث بوده: یکی کیفیت سواری دادن و دیگری قابلیت هدایت و کنترل، که این دو مرتباً در تضاد با یکدیگرند. به عبارت دیگر، بهبود یکی باعث بروز اشکال در دیگری می‌شود.

در این پایان نامه به بررسی انواع سیستم های تعلیق و انواع ترمزهای ABS و EBD برای کنترل نوسنات و تماس دادن چرخ به سطح جاده در خودروی در حالت حرکت می پردازیم.

آنچه در این پایان نامه خواهید دید:

فصل اول،سیستم تعلیق چند اتصالی

1-1- مقدمه 

1-2- تعریف سیستم تعلیق 

1-3- سیستم تعلیق چند اتصالی 

1-4- ساختار و عملکرد سیستم تعلیق چند اتصالی 

1-5- بررسی سیستم تعلیق هیوندای جنسیس کوپه  

1-6- کاربرد سیستم مولتی لینک 

1-7- مزایا و معایب سیستم تعلیق مولتی لینک 

فصل دوم، سیستم تعلیق فعال

2-2- دسته بندی سیستمهای تعلیق از نظر ساختار و نوع عملکرد2-1- مقدمه

2-3- تعریف سیستم تعلیق فعال 

2-4- نحوه عملکرد سیستم تعلیق فعال

2-5- انواع سیستم تعلیق 

2-6- سیستم تعلیق هیدرولیکی 

2-7- سیستم تعلیق بادی 

2-8- سیستم تعلیق الکترومغناطیسی 

2-9- مزایا و معایب سیستم تعلیق فعال 

فصل سوم، سیستم ترمز ضدقفل

3-1- مقدمه 

3-3- پیاده سازی3-2- ایده سیستم ABS 

3-4- اجزای سیستم ترمز ABS 

3-5- انواع ABS از نظر عملکرد 

3-6- عملکرد سیستم ABS 

3-7- حسگر شتاب 

3-8- فعال کننده ABS 

3-9- انواع سیستم های ترمز ABS 

3-10- مزایا و معایب سیستم ABS 

فصل چهارم، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز

4-1- مقدمه 

4-2- تعریفEBD 

4-3- حالتهای عملکرد EBD 

4-4- طرز عمل EBD 

منابع و ماخذ


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه - نحوه کنترل نوسانات خودرو و تماس مؤثر لاستیک با جاده با‌ سیستم تعلیق و ترمز مناسب
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.