اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت

اختصاصی از اس فایل بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                                        صفحه  فصل اول:کلیات تحقیق

مقدمه.........................................................................................................................................................2

تعریف موضوع تحقیق...............................................................................................................................4

تاریخچه وسابقه موضوع تحقیق...............................................................................................................5

اهمیت وضرورت تحقیق............................................................................................................................5

اهداف تحقیق............................................................................................................................................6

چهارچوب نظری تحقیق...........................................................................................................................7

فرضیات تحقیق........................................................................................................................................10

فرضیه اصلی.............................................................................................................................................10

روش تحقیق..............................................................................................................................................11

قلمرو تحقیق............................................................................................................................................11

ابزار گرد آوری اطلاعات..........................................................................................................................12

روش تجزیه وتحلیل داده ها....................................................................................................................12

محدودیت تحقیق....................................................................................................................................13

تعریف واژگان واصطلاحات به کار رفته در تحقیق.............................................................................................................13

فصل دوم:ادبیات تحقیق

تعاریف مذاکره............................................................................................................................................................................15

ارکان اصلی مذاکره....................................................................................................................................................................20

مراحل اصلی در فرآیند مذاکره...............................................................................................................................................21

اقدامات ومراحل انجام کار قبل از مذاکره.............................................................................................................................24

شناسایی اهداف..........................................................................................................................................................................25

هدف ها و نتایج مذاکره............................................................................................................................................................26

هدف های ماهوی......................................................................................................................................................................26

هدف های رابطه ای..................................................................................................................................................................27

ارزیابی طرف مقابل....................................................................................................................................................................29

انتخاب استراتژی........................................................................................................................................................................29

تعیین محل مذاکره...................................................................................................................................................................30

دفاع از اصول اولیه مذاکرات ورفع عوامل بازدارنده.............................................................................................................35

قالب های شناختی در چانه زنی.............................................................................................................................................39

   45 توافق های آشکار ونهان............................................................................................................................................................

روش های مذاکرات بازار یابی..................................................................................................................................................46

انواع اساسی مذاکره...................................................................................................................................................................52

مذاکره توزیعی............................................................................................................................................................................53

مذاکره تلفیقی............................................................................................................................................................................53

ساخت دهی مبتنی بر گرایش ...............................................................................................................................................55

مذاکره درون سازمانی...............................................................................................................................................................55

مذاکره اصولی.............................................................................................................................................................................55

مهارت های مذاکره ونفوذ.........................................................................................................................................................63

تاکیک های اساسی در مذاکره................................................................................................................................................68

شش اصل کلیدی موفقیت در مذاکره...................................................................................................................................84

اصول مذاکرات فروش...............................................................................................................................................................88

مسائل میان فرهنگی در مذاکره.............................................................................................................................................91

جنبه های اخلاقی مذاکره.....................................................................................................................................................101

فصل سوم: روش تحقیق

مقدمه.......................................................................................................................................................................................105

روش تحقیق.............................................................................................................................................................................107

طبقه بندی بر اساس روش..................................................................................................................................................107

طبقه بندی بر اساس هدف...................................................................................................................................................108

جامعه آماری............................................................................................................................................................................108

روش ها و ابزار گرد اوری تحقیق.........................................................................................................................................109

روش میدانی.............................................................................................................................................................................110

پرسشنامه.................................................................................................................................................................................111

فصل چهارم:تجزیه وتحلیل آماری اطلاعات تحقیق

بررسی فرضیه تحقیق............................................................................................................................................................113

 

فصل پنجم:نتیجه گیری وپیشنهادات

 

نتیجه گیری ازفرضیه..........................................................................................................................................................123

پیشنهادات..............................................................................................................................................................................124

منابع وماخذ.............................................................................................................................................................................126

پیوست

پرسشنامه..................................................................................................................................................................................132

 


دانلود با لینک مستقیم


بررسی رابطه بین مهارت مذاکره مدیران بازرگانی با فروش شرکت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.