موضوع فارسی :موانع سازمانی و نهادی به قیمت گذاری مبتنی بر ارزش در روابط صنعتی
موضوع انگلیسی : Organizational and institutional barriers to value-based pricing in industrial relationships
تعداد صفحه : 12
فرمت فایل :pdf
سال انتشار : 2014
زبان مقاله : انگلیسی
چکیده
در تلاش خود تا خود را از رقبای محرک هزینه افتراق، بسیاری از شرکت های صنعتی شروع به
خدمت به مشتریان خود از طریق ارائه مبتنی بر ارزش. از جمله شرکت های فعال در اغلب درگیر مشترک
ایجاد ارزش با مشتریان خود. را به تصرف سهم عادلانه از ارزش ایجاد، آنها نیاز به اتخاذ یک ارزش
روش قیمت گذاری است. بنابراین، رقابت ارزش محور مستلزم قیمت گذاری مبتنی بر ارزش (VBP). در حال حاضر
مطالعه به بررسی موانع ورزش قیمت گذاری مبتنی بر ارزش ها و نشان می دهد راه برای غلبه بر این موانع در
قرار دادن قیمت گذاری مبتنی بر ارزش را به عمل در فروش B2B. این مطالعه به عنوان یک اکتشافی چند مورد اجرا
مطالعه استفاده از یک روش تحقیق abductive. موارد ما نشان می دهد که فروشندگان صنعتی سعی کنید به درک
و نفوذ ادراک مشتریان خود را مورد نظر ارزش، نفوذ مشتری ارزش درک شده (CPV)، و بهبود
موقعیت چانه زنی خود را به عنوان ابزاری برای غلبه بر این موانع به بهبود جذب مقدار است. از این رو، یافته های ما
تعمیق درک فعلی قیمت گذاری مبتنی بر ارزش در روابط خریدار و فروشنده صنعتی. در انجام این کار،
به ادبیات تحقیق در ارزش مشتری، قابلیت های سازمانی، مدل های کسب و کار، مدیریت و فروش
بودی در مناطق قبلا ناشناخته. علاوه بر این، مطالعه فراهم می کند هدایت به پزشکان کسب و کار حاضر
به منظور توسعه قیمت گذاری مبتنی بر ارزش به عنوان بخشی از مدل کسب و کار خود را.
ارزش درک شده و ضوابط
مبتنی بر ارزش فروش
ارزش quanti کاتیون فی
قابلیت های سازمانی
دانلود مقالهISI موانع سازمانی و نهادی به قیمت گذاری مبتنی بر ارزش در روابط صنعتی