اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری

اختصاصی از اس فایل پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری


پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری بررسی ارتباط بین متغیرهای مبتنی بر ارزش آفرینی و رشد شرکت با ارزش افزوده بازار و کل بازده سهامداران

 

 

 

 

چکیده

محور قرار گرفتن مفهوم «ارزش و ارزش آفرینی و متغیرهای مبتنی بر ارزش آفرینی» به بنگاههای اقتصادی کمک می کند تا در شرایط جدید رقابتی بتوانند سیاستهای مناسب را برای رقابت و بقاء و رشد اتخاذ کنند. مدیران شرکتها تلاش می کنند تا خواستۀ اصلی سهامداران و ذینفعان خود را که چیزی جز خلق ارزش نیست، با بهره گیری از الگوها و مدلهای مدیریتی مبتنی بر ارزش آفرینی پاسخ دهند و در این راه گوی سبقت را از یکدیگر بربایند تا در محیط پر رقابت امروز رشد و بقاء خود را تضمین کنند. در پارادایم جدید ارزش آفرینی که رضایت همه ذینفعان مد نظر قرار می گیرد، در حقیقت شناسایی و مدیریت تغییرات محیطی نیز نکته اصلی محسوب می شود. مؤسسات مالی گریزی از توجه به تغییرات محیطی ندارند و باید به خوبی از ابزارهای مدیریتی قابل تطبیق با رویکرد ارزش آفرینی بهره مند شوند.

لازمۀ مدیریت موفق استفاده از سیستم مدیریت مبتنی بر ارزش جهت ایجاد این سیستم ها به سمت خلق ارزش برای تمامی اجزای شرکت است که در این میان ارزش افزوده بازار و بازده سهامداران نقش پر رنگ دارد و این مهم حاصل نخواهد شد مگر اینکه شرکتها به سمت رشد و توسعه حرکت کنند تا ارزش آفرینی ایجاد شود (ویسواندام و پورنیما[1]، 2005 ).

با توجه به مولفه های بکار رفته در پژوهش های انجام شده در خارج از ایران، متأسفانه نه درایران، در پژوهش حاضر به توصیف و بررسی متغیرهای جریان نقدی آزاد، ارزش افزوده نقدی، رشد شرکت، ارزش افزوده بازار، سود هر سهم، نسبت قیمت به سود هر سهم، بازده سرمایه بکار گرفته شده وکل بازده سهامداران و ارتباط میان این متغیرها جهت خلق ارزش و ارزش آفرینی پرداخته می شود و باور اصلی ما این است که با تدوین متغیرهای مبتنی بر ارزش آفرینی در شرکتها، زمینۀ رشد شرکتها فراهم گردد تا دربازارهای جهانی شرکتها وارد رقابت گردند و با افزایش رقابت جهانی، شرکتها برای اینکه در عرصه رقابت بمانند تلاش هایشان را باید به سمت خلق ارزش برای سهامداران معطوف کنند تا ارزش افزوده بازار ایجاد گردد وکل بازده سهامداران حداکثر شود و در نهایت معنی و مفهوم  ارزش آفرینی سهامداران بیان شود .

 

 فهرست مطالب

عنوان                                                                                                صفحه

فصل اول : کلیات پژوهش

1-1 مقدمه......................................... 2

1-2 بیان مسأله.................................... 3 

1-3-اهمیت و ضرورت انجام پژوهش.................... 11

1-4 اهداف پژوهش.................................. 14

        1-4-1 اهدف اصلی (کلی) پژوهش.............. 14

        1 -4-2- اهداف ویژه پژوهش................. 15

        1-4-3 اهداف کاربردی(خاص) پژوهش........... 15

 1-5 فرضیه های پژوهش............................. 16

       1-5-1 فرضیه های اصلی پژوهش................ 16

       1-5-2 فرضیه های فرعی پژوهش................ 17

1-6 روش پژوهش.................................... 17

         1 -6-1 ابزار و روش جمع آوری داده های پژوهش 17

         1-6-2 روشها و ابزار تحلیل داده های پژوهش 18

1-7 قلمرو پژوهش (قلمرو موضوعی ، مکانی و زمانی پژوهش) 18  

1-8 جامعه آماری پژوهش............................ 19

1-9 تعریف اصلاحات و واژگان اختصاصی پژوهش.......... 19

1-10 تعریف مفهومی متغیرهای پژوهش................. 21

       1 -10-1 تعریف مفهومی متغیرهای مستقل پژوهش. 21

       1-10-2 تعریف مفهومی متغیرهای وابسته پژوهش. 24    

1-11 مدل تحلیلی و مفهومی پژوهش................... 26

 1-12 ساختار کلی پژوهش........................... 27

1-13 خلاصه فصل.................................... 27

فصل دوم: ادبیات، چارچوب نظری و پیشینه پژوهش

2-1 مقدمه........................................ 30

2-2 مفهوم ارزش آفرینی............................ 31

    2-2-1 مراحل اساسی اجرای تفکّر ارزش آفرینی..... 32

   2-2-2 مزایای عمده ارزش آفرینی................. 33

   2 -2-3 موارد سودمند و مؤثر جهت نهادینه سازی فرهنگ ارزش آفرینی 33

   2-2-4 فرایند ارزش آفرینی...................... 34

   2-2-5 ابعاد ارزش آفرینی....................... 36

  2 -2-6 ارزش آفرینی سهامدار..................... 38

       2 -2-6-1 ارزش آفرینی برای سهامداران: عوامل یاری دهنده 41       

       2-2-6-2 عوامل بازدارندۀ ایجاد ارزش برای سهامدار کدامند؟     45

  2-2-7 مراحل مختلف اجرای سیستم مدیریت مبتنی بر ایجاد ارزش سهامداران................................................. 49

2-2-8 جریان نقدی آزاد............................ 52

    2-2-8-1 تحلیل جریان نقدی آزاد با استفاده از نظریه جنسن   58

   2-2-8-2 انواع جریانهای نقدی آزاد.............. 59

    2-2-8-3 انواع تعاریف برای جریان نقدی آزاد.... 61

    2-2-8-4 محاسبات مختلف برای جریان نقدی آزاد .................................................................................. 63

    2-2-8-5 مدل جریان نقدی آزاد.................. 68

    2-2-8-6 رشد جریانهای نقدی آزاد............... 69

      2- 2- 8-7 مسائل مربوط به مخارج سرمایه ای... 70

      2-2-8-8 جریان نقدی آزاد در مقایسه با سود... 71

      2 -2-8-9 هزینه های نمایندگی جریان نقدی آزاد 73

2-2-9 ارزش افزوده نقدی........................... 76

    2- 2-9-1 مروری بر مفهوم ارزش................. 77

    2- 2-9-2 مفهوم ارزش افزوده................... 77

    2- 2-9-3 مفهوم ارزش افزوده نقدی بر مبنای مدیریت مبتنی بر ارزش 78

    2- 2-9-4 مفهوم ارزش افزوده نقدی بر اساس سود باقیمانده    79

    2- 2-9-5 مزایا و محدودیتهای معیار ارزش افزوده نقدی   81

    2-2-9-6 بررسی مفهوم جریان نقدی بازده سرمایه گذاری    82

    2- 2-9-7 نحوۀ محاسبه سرمایه پایه و ارزش افزوده نقدی  83

    2- 2-9-8 محاسبه ارزش افزوده نقدی در دیدگاه بوستون کانسالتینگ گروپ............................................. 85

2- 2- 10 رشد شرکت................................ 86

    2-2-10-1 مفهوم رشد........................... 87

    2-2-10-2 میزان رشد در شرکت................... 87

    2-2-10-3 دلایل رشدشرکت........................ 88

   2 -2-10-4 مزایای رشد خارجی نسبت به رشد داخلی.. 90 

    2-2-10-5 چرخۀ عمر رشدی شرکت.................. 91

    2 -2-10-6 عوامل اساسی مؤثر بر رشد سریع( اساسی) شرکتها    92

    2 -2-10-7 کلید رشد شرکتها.................... 95

    2-2-10-8 عوامل تعیین کننده رشد............... 97

    2- 2-10-9 رشد گامی به سوی ورشکستگی........... 99

     2 -2-10-10 تأمین مالی خارجی و رشد فروش..... 100

     2-2-10-11 پیش بینی فروش.................... 100

      2-2-10-12 روش درصدی از فروش............... 102

      2 -2-10-13 تحلیل فروش شرکت................ 104

      2 -2-10-14 بودجه فروش..................... 107

      2-2-10-15 بودجه هزینه های فروش............ 108

2- 2- 11 سود هر سهم (EPS)........................ 108

2    - 2- 11- 1 ساختار ساده سرمایه............... 109

    2-2-11- 2 ساختار پیچیده سرمایه.............. 111

        2- 2- 11- 2- 1 سود اولیه هر سهم.......... 112

        2- 2- 11- 2- 2 سود تقلیل یافته هر سهم.... 112

2-2-12 نسبت قیمت به سود هر سهم یا روش ضریب درآمدیP/E 114

     2- 2- 12-1 استفاده از نسبت  P/E............ 116

     2-2-12-2 اهمیت نسبت P/E برای شرکتها........ 117

2- 2- 13 مفهوم بازده سرمایه بکار گرفته شده...... 118

     2-2-13-1 روش نرخ بازده سرمایه بکار گرفته شده و ارزیابی عملکرد................................................ 122

2- 2- 14 ارزش افزوده بازار  ....................  124

2- 2- 15 کل بازده سهامدار....................... 129

    2- 2- 15- 1 ارزش بازار حقوق صاحبان سهام (EMV) 134

    2- 2- 15- 2 ارزش افزوده سهامدار(SVA)........ 134

    2- 2- 15- 3 کل بازده سهامدار(TSR)........... 135

    2- 2- 15- 4 بازده مورد انتظار سرمایه........ 136

   2- 2- 15- 5 ارزش ایجاد شده سهامدار........... 136

   2 - 2- 15- 6 مدیریت مبتنی بر ارزش در راستای مفهوم بازده سهامداران................................................ 137

   2 - 2- 15- 7 کل بازده سهامداران و تحلیل ارزش سهام سهامداران   141

   2- 2- 15- 7- 1 مزایای تحلیل ارزش سهام سهامداران 142

   2- 2- 15- 7-2 معایب تحلیل ارزش سهام  سهامداران 142

2- 2- 16 چارچوب نظری پژوهش...................... 143

    2- 2- 16- 1 ارزش آفرینی مالی................ 143

    2- 2- 16- 2 ارزش آفرینی برای سهامداران از دیدگاه مدیریت مبتنی برارزش.......................................... 144

    2- 2- 16- 3 ارزش آفرینی در سرمایه گذاری..... 145

    2- 2- 16- 4 تئوری استرن- استورات در بارۀ ارزش افزوده بازار   147

   2- 2- 16-5 تئوریهای مالی و ارزش آفرینی برای سهامداران 148

   2- 2- 16- 6 دیدگاه بازار سرمایه و ارزش آفرینی برای سهامداران  147

   2- 2- 16-7 تئوریهای مریوط به رشد شرکتها....... 148

   2- 2- 16-8 تئوریهایی که در پی شناسایی عوامل اصلی رشد شرکتها هستند................................................ 149

   2- 2- 17 روابط نظری بین متغیرهای پژوهش....... 150  

     2- 2-17-1 جریان نقدی آزاد و ارزش افزوده بازار 151

     2-2-17-2 ارزش افزوده نقدی و ارزش افزوده بازار 152

     2-2-17-3 EPS، P/E ،ROCEوارزش افزوده بازار... 154

     2-2-17-4 رشد فروش شرکت و ارزش افزوده بازار. 156

     2-2-17-5 رشد فروش شرکت و کل بازده سهامدار.. 156

     2-2-17-6 ارزش افزوده بازار و کل بازده سهامدار 156

2-3 پیشینه پژوهش................................ 157

      2 -3-1 پیشینه خارجی....................... 158

      2-3-2 پیشینه داخلی........................ 164

2-4مدل تحلیلی و مفهومی پژوهش.................... 170

2-5 خلاصه فصل.................................... 171

فصل سوم :روش شناسی پژوهش

3-1 مقدمه....................................... 173

3-2روش پژوهش.................................... 173

3-3فرضیه های پژوهش.............................. 176

     3-3- 1 فرضیه های اصلی پژوهش................ 176

    3 -3-2 فرضیه های فرعی پژوهش................. 176

3-4 فرایند پژوهش................................ 177

3-5 جامعه و نمونه آماری پژوهش و روش نمونه گیری درتعیین حجم نمونه 177

3-6 ابزار و روش گردآوری داده های پژوهش.......... 179

3-7 متغییرهای پژوهش............................. 180

    3-7-1 تعریف عملیاتی متغیرهای مستقل پژوهش.... 181            

    3-7-2 تعریف عملیاتی متغیرهای وابسته پژوهش... 184     

    3-7-3-1 تعریف مفهومی متغیرهای کنترل پژوهش... 191       

    3-7-3-2تعریف عملیاتی متغیرهای کنترل پژوهش... 193

3-8 معرفی مدل پژوهش............................. 195

 3-9 روشها و ابزار تحلیل داده های پژوهش ........  197

3-9-1 آزمون کولموگروف _ اسمیرنوف(K-S)............ 198

3-9-2آزمون دوربین- واتسون(D-W)................... 199

3-9=3 رگرسیون چندگا نه خطی...................... 201

        3 -9-3-1 آزمون معنی دار بودن در الگوی رگرسیون 202

               3-9-3-1-1 آزمون معنی دار بودن معادله رگرسیون    202

               3-9-3-1-2 آزمون معنی دار بودن ضرایب رگرسیونی    203

3-9-4 ضریب تعیین (R2)و ضریب همبستگی(R)............ 203

3-9-5 آزمون هم خطی.............................. 205

3-9-6 بررسی نرمال بودن خطاها.................... 206

3-9-7 روش استفاده از داده های آماری پژوهش....... 206

3-10 خلاصه فصل................................... 207

فصل چهارم: تحلیل یافته های پژوهش

4-1 مقدمه....................................... 209

4-2آمار توصیفی.................................. 209

    4-2- 1 تحلیل توصیفی......................... 210

4-3 بررسی نحوه توزیع داده ها.................... 213

4-4 جدول همبستگی بین متغییرها................... 214

4-5 نتایج آزمون فرضیه ها........................ 216

        4-5-1 نتایج آزمون فرضیه فرعی اول........ 216

        4-5-2 نتایج آزمون فرضیه فرعی دوم........ 218

        4-5-3 نتایج آزمون فرضیه فرعی سوم........ 220

        4-5-4 نتایج آزمون فرضیه فرعی چهارم...... 222

        4-5-5 نتایج آزمون فرضیه فرعی پنجم....... 224

        4-5-6 نتایج آزمون فرضیه اصلی سوم........ 226

          4 -5-7 نتایج آزمون فرضیه اصلی چهارم... 228

         4-5-8نتایج آزمون فرضیه اصلی پنجم....... 230    

4-6 خلاصه آزمون فرضیه ها......................... 232

4-7 خلاصه فصل.................................... 232

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادهای پژوهش

5-1مقدمه........................................ 234

5-2 خلاصه و نتیجه گیری از نتایج فرضیه های پژوهش.. 234

         5-2-1 تفسیر نتایج حاصل از فرضیه فرعی  اول پژوهش 235

         5-2-2 تفسیر نتایج حاصل از فرضیه فرعی دوم پژوهش  236

         5-2-3 تفسیر نتایج حاصل از فرضیه فرعی سوم پژوهش  237

         5-2-4 تفسیر نتایج حاصل از فرضیه فرعی چهارم پژوهش    238

         5-2-5 تفسیر نتایج حاصل از فرضیه فرعی پنجم پژوهش 239

         5-2-6 تفسیر نتایج حاصل از فرضیه  اصلی سوم پژوهش 240

         5-2-7 تفسیر نتایج حاصل از فرضیه  اصلی چهارم پژوهش   241

         5-2-8 تفسیر نتایج حاصل از فرضیه اصلی پنجم پژوهش 242

5-3 تفسیر یافته های جانبی پژوهش................. 243

     5-3-1 متغیرهای کنترل وارزش افزوده بازار.... 243

     5-3-2 متغیرهای کنترل وکل بازده سهامداران... 245

5 -4 نتیجه گیری کلی(تفسیر کلی).................. 246

5- 5  پیشنهاداتی در راستای نتایج پژوهش(پیشنهادات کاربردی)    247

5 -6 پیشنهاداتی برای پژوهشهای آتی............... 251

5-7 تنگنا ها و محدودیتهای پژوهش................. 252

5-8 خلاصه فصل.................................... 254

منابع

منابع داخلی....................................  256

منابع خارجی..................................... 265

پیوستها (ضمایم)

ضمیمه الف: فهرست نمونه آماری پژوهش.............. 271

ضمیمه ب: خروجیهای نرم افزارSPSS نسخه 18......... 273

چکیده انگلیسی................................... 295

                   فهرست جداول فصل دوم

جدول2-1: اطلاعات خلاصه شدۀ دو شرکت AوB............. 43

جدول2-2: مثال عددی از یک شرکت موفق و یک شرکت ناموفق 56

جدول2-3: وضعیت جریانهای نقدی..................... 57

جدول2-4: نحوۀ محاسبۀ جریان نقد آزاد برای صاحبان سرمایه   59

 جدول2-5: نحوۀمحاسبۀ جریان نقد آزاد برای واحد تجاری 60

 جدول2-6: نحوۀ محاسبۀ جریان نقد آزاد ناشی از کسب و کار   60

  جدول2-7: نحوۀ محاسبۀ جریان نقد عملیاتی......... 65

  جدول2-8: نحوۀ محاسبۀ جریان نقدی آزاد........... 66  

  جدول2-9: نحوۀ محاسبه ارزش افزوده نقدی.......... 82

   جدول2-10: نحوۀ محاسبۀ ارزش افزوده سهامدار.... 132

فهرست جداول فصل سوم

جدول3-1: جدول تعداد شرکتهای انتخاب شده در نمونه آماری پژوهش  178

جدول3-2: جدول نرخ سود سپرده یکساله در سالهای 1380 تا  1390مأخذ:  بانک ملی مرکزی 188

فهرست جداول فصل چهارم

جدول4-1: تحلیل توصیفی داده های پژوهش............ 211

جدول4-2: نتایج آزمون کولموگروف- اسمیرنوف(K-S).... 212

جدول4-3: ماتریس همبستگی پیرسون.................. 214

جدول4-4: نتایج آزمون فرضیه فرعی اول............. 215

جدول4-5: نتا یج آزمون فرضیه فرعی دوم............ 217

جدول4-6: نتایج آزمون فرضیه فرعی سوم............. 219

جدول4-7: نتایج آزمون فرضیه فرعی چهارم........... 221

جدول4-8: نتایج آزمون فرضیه فرعی پنجم............ 223

جدول4-9: نتایج آزمون فرضیه  اصلی سوم............ 225

جدول4-10: نتایج آزمون فرضیه اصلی چهارم.......... 227

جدول4-11: نتایج آزمون فرضیه اصلی پنجم........... 229

جدول4-12: خلاصه نتایج آزمون فرضیه ها............. 231

فهرست نمودارهای فصل دوم و سوم

نمودار2-1: ارزش آفرینی برای سهامدار.............. 38

نمودار2-2: چارچوب و پیوستگی معیارهای خلق ارزش.... 78

نمودار2-3: عوامل اساسی مؤثر بر رشد شرکتها........ 90

نمودار2-4: روند ارزش ایجاد شده سهامدار.......... 130

نمودار2-5: نمودار تحلیلی و مفهومی پژوهش (مدل بونیا آمالیندو) 148

نمودار3-1: مدل پژوهش به صورت نموداری(مدل بونیا آمالیندو) 190

 

فایل ورد: 190 صفحه

به همراه فایل پی دی اف


 


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری

آموزش کتیا، طراحی و مدلسازی بطری آب معدنی (Water Bottle) در محیط Generative Shape Design نرم افزار CATIA

اختصاصی از اس فایل آموزش کتیا، طراحی و مدلسازی بطری آب معدنی (Water Bottle) در محیط Generative Shape Design نرم افزار CATIA دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

آموزش کتیا، طراحی و مدلسازی بطری آب معدنی (Water Bottle) در محیط Generative Shape Design نرم افزار CATIA


آموزش کتیا، طراحی و مدلسازی بطری آب معدنی (Water Bottle) در محیط Generative Shape Design نرم افزار CATIA

 

 

 

 

 

 

 

در این جزوه آموزشی، طراحی و مدلسازی بطری آب معدنی (Water Bottle) به صورت گام به گام به زبان انگلیسی (107 صفحه)، در محیط های زیر به کاربر آموزش داده می شود:

* Generative Shape Design (محیط سطح سازی کتیا)

* Sketcher (محیط طراحی دوبعدی کتیا)

در این جزوه آموزشی، طراحی و مدلسازی بطری آب معدنی (Water Bottle) در 5 مرحله مطابق مراحل زیر انجام می شود:

مرحله 1: طراحی و ایجاد کف بطری

مرحله 2: طراحی و ایجاد بدنه بطری

مرحله 3: طراحی و ایجاد گردن بطری

مرحله 4: مونتاژ سه بادی (Bodies) از درخت طراحی

مرحله 5: طراحی و ایجاد رزوه گردن بطری

 * توجه: کاربران نگران زبان انگلیسی جزوه نباشند. حتی کاربرانی که سر انگشتی زبان انگلیسی یاد دارند قادر خواهند بود از این جزوه بهره کافی را ببرند. لازم به ذکر است که آموزش طراحی و مدلسازی بطری آب معدنی (Water Bottle) در محیط Generative Shape Design نرم افزار CATIA به صورت قدم به قدم (Step to Step) همراه با تصاویر واضح و رنگی می باشد.


جهت خرید جزوه آموزش طراحی و مدلسازی بطری آب معدنی (Water Bottle) در محیط Generative Shape Design نرم افزار CATIA به مبلغ استثنایی فقط 2500 تومان و دانلود آن بر لینک پرداخت و دانلود در پنجره زیر کلیک نمایید.

!!لطفا قبل از خرید از فرشگاه اینترنتی کتیا طراح برتر قیمت محصولات ما را با سایر محصولات مشابه و فروشگاه ها مقایسه نمایید!!

 

!!!تخفیف ویژه برای کاربران ویژه!!!

با خرید حداقل 10000 (ده هزارتومان) از محصولات فروشگاه اینترنتی کتیا طراح برتر برای شما کد تخفیف ارسال خواهد شد. با داشتن این کد از این پس می توانید سایر محصولات فروشگاه را با 20% تخفیف خریداری نمایید. کافی است پس از انجام 10000 تومان خرید موفق عبارت درخواست کد تخفیف و ایمیل که موقع خرید ثبت نمودید را به شماره موبایل 09365876274 ارسال نمایید. همکاران ما پس از بررسی درخواست، کد تخفیف را به شماره شما پیامک خواهند نمود.


دانلود با لینک مستقیم


آموزش کتیا، طراحی و مدلسازی بطری آب معدنی (Water Bottle) در محیط Generative Shape Design نرم افزار CATIA

دانلود تحقیق و مقاله در مورد بررسی قراردادها و پروتکل های مسیریابی در شبکه (فایل قابل ویرایش است) تعداد صفحات 48

اختصاصی از اس فایل دانلود تحقیق و مقاله در مورد بررسی قراردادها و پروتکل های مسیریابی در شبکه (فایل قابل ویرایش است) تعداد صفحات 48 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق و مقاله در مورد بررسی قراردادها و پروتکل های مسیریابی در شبکه (فایل قابل ویرایش است) تعداد صفحات 48


دانلود تحقیق و مقاله در مورد بررسی قراردادها و پروتکل های مسیریابی در شبکه (فایلWord) تعداد صفحات 48

از وظایف لایه شبکه مسیریابی و هدایت بسته ها از مبدأ تا مقصد میباشد. انواع مسیر در مسیر یابی : ۱-مسیرهای مستقم: شبکه هایی را نشان میدهد که به طور مستقیم متصل هستند.  ۲-مسیرهای غیرمستقیم: نشان دهنده شبکه هایی است که از طریق یک یا چند دروازه قابل دستیابی هستند. ۳-مسیرهای پیش فرض: شامل مسیرهای مستقیم یا غیرمستقیمی هستند که در صورت پیدا نشدن هیچ نگاشتی در جدول مسیریابی از آن استفاده میشود. مسیریابی وضعیت لینک یک جایگزین مناسب با قابلیت انعطاف پذیری بالاتر و قدرتی بیشتر از مسیریابی بردار فاصله است که منشأ پیدایش آن شبکه آرپانت میباشد. به دلیل رفع دو مشکل عمده ی مسیریابی بردار فاصله این الگوریتم امروزه در شبکه جهانی استفاده وسیعی میشود. در این الگوریتم از وضعیت خط برای توپولوژی شبکه استفاده می شود . وضعیت لینک توصیفی از یک واسط در مسیریاب(مانند Mask ، IP ،نوع شبکه )و رابطه آن با  مسیریابهای مجاور است .

 فهرست :  

مقدمه

مسیرها

جداول مسیریابی

انواع قراردادهای مسیریابی

مسیریابی بردار فاصله

قرارداد RIP

حلقه مسیریابی در الگوریتم بردار فاصله

روش Split Horizon

روش HoldDown در محیطهای چندگانه

مسیریابی وضعیت لینک

قرارداد مسیریابی OSPF

مسیریابی ترکیبی

قرارداد مسیریابی EIGRP

الگوریتم مسیریابی EIGRP


مقدمه
از وظایف لایه شبکه مسیریابی و هدایت بسته ها از مبدأ تا مقصد میباشد.

انواع مسیر در مسیر یابی
 

1-مسیرهای مستقم: شبکه هایی را نشان میدهد که به طور مستقیم متصل هستند.

2-مسیرهای غیرمستقیم: نشان دهنده شبکه هایی است که از طریق یک یا چند دروازه قابل دستیابی هستند.
3-مسیرهای پیش فرض: شامل مسیرهای مستقیم یا غیرمستقیمی هستند که در صورت پیدا نشدن هیچ نگاشتی در جدول مسیریابی از آن استفاده میشود.
تعداد


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق و مقاله در مورد بررسی قراردادها و پروتکل های مسیریابی در شبکه (فایل قابل ویرایش است) تعداد صفحات 48

طرح لایه باز بازی گیم نت 8

اختصاصی از اس فایل طرح لایه باز بازی گیم نت 8 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

طرح لایه باز بازی گیم نت 8


طرح لایه باز بازی گیم نت 8

طرح لایه باز گیم نت با فرمت psd

کاملا لایه باز و با کیفیت مخصوص بنر های تبلیغاتی و کارت ویزیت

سایز 120*300

رزولوشن 300


دانلود با لینک مستقیم


طرح لایه باز بازی گیم نت 8

پروژه طراحی معماری بیمارستان بخش قلب

اختصاصی از اس فایل پروژه طراحی معماری بیمارستان بخش قلب دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه طراحی معماری بیمارستان بخش قلب


پروژه طراحی معماری بیمارستان بخش قلب

در این پروژه که مربوط به طراحی بیمارستان (طرح 4) میباشد یکی از فضاهای مهم بیمارستان که بخش قلب است از لحاظ معماری مورد بررسی قرار گرفته که شامل فضاهاهای بخش قلب،استانداردها،دسترسی ها همراه با عکس وتوضیحات کامل که شامل 19 اسلاید میباشد


دانلود با لینک مستقیم


پروژه طراحی معماری بیمارستان بخش قلب