اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله ISI اخم با چند برچسب HERG K + کانال به عنوان یک خبرنگار از در داخل بدن معماری درشت از حوزه سیتوپلاسمی

اختصاصی از اس فایل دانلود مقاله ISI اخم با چند برچسب HERG K + کانال به عنوان یک خبرنگار از در داخل بدن معماری درشت از حوزه سیتوپلاسمی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی :اخم با چند برچسب HERG K + کانال به عنوان یک خبرنگار از در داخل بدن معماری درشت از حوزه سیتوپلاسمی

موضوع انگلیسی :FRET with multiple labeled HERG K+ channels as a reporter of the in vivo coarse architecture of the cytoplasmic domains

تعداد صفحه :19

فرمت فایل :PDF

سال انتشار :2008

زبان مقاله : انگلیسی

 

داخل سلولی N- ترمینال ژن اتر یک برو، برو، مربوط (HERG) کانال های پتاسیم انسان به منزله عامل تعیین کننده کلیدی ویژگی های فعال و غیر فعال کردن و برای هورمون ناشی از کاتیون مودی فی خواص گلوئی لازم است. با این حال، سازمان به طور کلی از آمینه طولانی و پایانه های HERG کربوکسی ناشناخته مانده است. در این مطالعه ما FL uorescence انتقال انرژی رزونانس (اخم) میکروسکوپ با یک کتابخانه از انجام FL uorescent پروتئین HERG همجوشی به دست آمده از ترکیب سایت به کارگردانی و مبتنی بر ترانسپوزون درج تصادفی از GFP انواع به سایت های مختلف از HERG. برای تصمیمگیری در مورد اخم EF فی نواقص با کانال های HERG کاربردی برچسب در ترکیب های مختلف ترجمه و بومی سازی uorophores FL، معرفی شده در آمینه و کربوکسی به پایان می رسد، در دو هواپیما درجه دوم از 7.8 و 8.6 اندازه جانبی نانومتر، نشان دادن یک جدایی عمودی نزدیک به 8 نانومتر بدون پیچ خوردگی زاویه ای عمده بین هواپیما. تجزیه و تحلیل مشابه با استفاده از برچسب در موقعیت های 345 و 905 از پایانه های آمینه و کربوکسی، واقع آنها کمی بالاتر از هواپیما محصور شده با آمینه و پایان کربوکسی برچسب، به ترتیب. داده های ما نیز نشان می دهد یک آرایش تقریبا عمودی از uorophores FL معرفی شده در NH2 و COOH پایان می رسد و در موقعیت 905، اما نزدیک 45 درجه چرخش زاویه ای بین هواپیماهای محصور شده با این برچسب و uorophores FL 345-واقع شده است. مثلث سیستماتیک با استفاده از FL بین فواصل uorophore از کانالهای ضرب برچسب فراهم می کند محدودیت اولیه در کلی آرایش در داخل بدن از حوزه سیتوپلاسمی HERG، نشان می دهد که C-لینکر / CNBD منطقه HERG مرکزی زیر هسته گذرنده از غشاء آویزان است، با بخش اولیه از پایانه آمینه در اطراف سطوح بالا و سمت خود را به سمت ماشین آلات راهگاهی است.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله ISI اخم با چند برچسب HERG K + کانال به عنوان یک خبرنگار از در داخل بدن معماری درشت از حوزه سیتوپلاسمی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.