عنوان :
اصول حسابداری در شرکتها و ادارات مختلف
با فرمت قابل ویرایش word
تعداد صفحات:31 صفحه
تکه های از عناوین پروژه
عملکرد
هر شرکتی جهت جمع آوری و ردیابی اطلاعات مالی خود ملزم به رعایت اصول حسابداری می باشد. اصول برمبنای چارچوب های مفهومی و دستورالعملهای اجرایی از سوی سازمان های فنی حسابرسی پیشنهاد می گردد که موجبات یکنواختی و
استاندارد شدن حسابها گردد. طبق این دستورالعمل که اجرای آن از سوی شرکتها الزامی است هز ینه ها نیز جایگاهی خاص دارد. عملکرد مرکز بنابراین قاعده به تفکیک سال با دو عنوان هزبنه های اداری و تشکیلاتی و هزینه های تولیدی بشرح زیر طبقه بندی گردیده است. این هزینه ها وضعیت موجود را نشان می دهد که در مدل فعالیتی بطور کلی دگرگون گردیده است.
جدول شماره 1 ـ 4: عملکرد هزینه ای مربوط به سال 1379
جدول شماره 2 ـ 4: عملکرد هزینه بندی مربوط به سال 1380
جدول شماره 3 ـ 4: عملکرد هزینه ای مربوط به سال 1378
تحلیل فعالیتها:
جمع آوری هزینه ها:
هزینه های پرسنلی:
هزینه های غیرپرسنلی:
ردیابی هزینه ها تا فعالیت ها:
ارزیابی اقدامات انجام شده:
تحلیل هزینه ها:
فعالیت تکثیر
فعالیت پرورش
محرکهای اصلی هزینه
محرکهای فرعی هزینه
جدول شماره 4 ـ 4: هزینه های پرسنلی براساس فعالیت سال 1379
جدول شماره 5 ـ 4: هزینه های غیرپرسنلی برحسب منابع تأمین اعتبار براساس فعالیت سال 1379
جدول شماره 6-4 : هزینه ها براساس نوع فعالیت در سال 1379
جدول شماره 7 ـ 4: هزینه های پرسنلی براساس فعالیت سال 1380
جدول شماره 8 ـ 4: هزینه های غیرپرسنلی برحسب منابع تأمین اعتبار براساس فعالیت سال 1380
جدول شماره 9 ـ 4: هزینه ها براساس نوع فعالیت در سال 1380
جدول شماره 10 ـ 4: هزینه های پرسنلی براساس فعالیت سال 1381
جدول شماره 11 ـ 4: هزینه های غیرپرسنلی برحسب منابع تأمین اعتبار براساس فعالیت سال 1381
جدول شماره 12 ـ 4: هزینه ها براساس نوع فعالیت در سال 1381
جدول شماره 13 ـ 4: هزینه های 3 سال گذشته مرکز
جدول شماره 14-4 : ضریب تبدیل لارو به بچه ماهی سفید
فصل پنجم
نتیجه گیری و پیشنهادات
مقدمه
نتایج تحقیق
مدل پیشنهادی فعالیتی هزینه
منابع:
فارسی:
انگلیسی:
و.................
پروژه اصول حسابداری در شرکتها و ادارات مختلف - word