موضوع فارسی :بازسازی مجازی از آثار تاریخی و فرهنگی از ولگا میانه
موضوع انگلیسی :<!--StartFragment -->
Virtual Reconstruction of Cultural and Historical Monuments of the Middle Volga
تعداد صفحه :8
فرمت فایل :PDF
سال انتشار :2015
زبان مقاله : انگلیسی
چکیده
امروز مردم با استفاده از فن آوری اطلاعات در هر منطقه از زندگی خود را. آن را می سازد زندگی نظام مند، روشن و قطعی. این پدیده به نظر می رسد در علوم انسانی بیش از حد، در چنین علومی مانند تاریخ و دانش اجتماعی است. فضای مجازی در حال توسعه است، که، قطعا، بسیار مفید و به ارمغان می آورد هر منطقه از زندگی به یک سطح جدید. محیط های مجازی مختلف، شبیه سازی و منابع آموزشی را ایجاد می کند. به آنها اجازه دهید مردم شرکت می کنند، مطالعه و آموزش در مناطق غیر قابل دسترس و یا غیر ممکن است. در این مقاله ما در حال حاضر رویکرد عملی بازسازی مجازی از آثار تاریخی و فرهنگی از ولگا میانه که در آن ما برای اولین بار از چشم انداز ایجاد، توسعه کلید سیستم (مانند جاده ها و صدا پر کردن سردبیران)، سپس محتوای بصری ایجاد و پایان با بهینه سازی و اجرای دارایی های تولید شده است. این پروژه برای رسیدن به بسیاری از اهداف ایجاد شد. اول از همه، ما می خواهیم به مشارکت در توسعه از تاریخ دیجیتال، ذخیره و نظام بناهای تاریخ فرهنگ موجود و اطلاعات در مورد آنها، برای کمک به شکل یک تصویر از جمهوری تاتار. در مرحله دوم، ما می خواهیم به گسترش استفاده از واقعیت مجازی. ما می خواهیم آن را به نه تنها یک سرگرمی است، اما بخشی از آموزش و پرورش. پروژه ما انتظار مخاطبان گسترده ای از افراد علاقه مند در آن است. آن را برای مطالعه تاریخ مفید خواهد بود، چرا که مردان تاریخ راکد یادگیری، در حالی که آنها در بازی فعال هستند. بنابراین، این به نفع بازسازی مجازی است: کاربران بخشی از واقعیت مجازی و جهان خاصی در آن ایجاد شده است. آنها نقش های مختلف را امتحان کنید، انجام عملیات های مختلف آنها نمی توانند در واقعیت انجام می دهند. در بازی های آموزشی ما "Bolgar چهاردهم" کاربر می تواند یک نقش یک شهروند از شهرستان باستانی را امتحان کنید. معماری از بین رفته و فعالیت های معمولی که زمان را ببینید. این بازی به مردم، که فقط می خواهم به بازی یک بازی جلب کرد، اما در همان زمان آنها از دانش و تصاویری از این مکان تاریخی خاص خود را می گیرد. این باعث می شود محیط مجازی بیشتر مورد توجه فعلی و چند منظوره. ایجاد محیط مجازی از شهرستان باستانی Bolgar کمک به درک و ایجاد روش خود ما از ایجاد چنین بازسازی فرهنگ تاریخی است.
دانلود مقاله ISI بازسازی مجازی از آثار تاریخی و فرهنگی از ولگا میانه