اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله تأثیر آمیخته بازاریابی در تصمیم خرید و میزان رضایت مشتریان شرکتهای تعاونی تولیدی شهرستان کوهدشت

اختصاصی از اس فایل مقاله تأثیر آمیخته بازاریابی در تصمیم خرید و میزان رضایت مشتریان شرکتهای تعاونی تولیدی شهرستان کوهدشت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقدمه

امروزه اهمیت تعاون در تمامی ابعاد زندگی بشر به ویژه در بازارها مشهود است" تغییر" واژه آشنایی است که توأم با فرصت ها و تهدیدها برای جوامع و زمینه های شغلی مختلف، گاهی عامل رشد و توسعه و زمانی عامل نگرانی و تحیر و واماندگی می شود. کشورها و شرکتهایی که پویایی را هدف خود قرار داده اند، سازندگی و توسعه را در تغییر می یابند و گروهی که فقط متقاضی برکت بدون حرکت هستند، از ایجاد هرگونه تغییر در وضع موجود نگران بوده، مقاومت شدیدی در برابر آن نشان می دهند تا جایی که مجبور به پذیرش آن گردند در این راستا استفاده از بازاریابی برای همه شرکتها (از جمله تعاونیها )و سازمانهایی که در صددند بدون تسلیم در برابر تغییر، حضوری آگاهانه در بازار داشته باشند، ضرورت دارد (بناب , 1375). تاکنون تعاریف زیادی از بازاریابی ارائه شده است انجمن بازاریابی آمریکا ، بازاریابی را این چنین تعریف نموده است" بازاریابی فرایند برنامه ریزی و تحقق ایده ، قیمت گذاری ، تبلیغات و توزیع کالا، خدمت و یا عقاید و اندیشه ها است به نحوی که مبادله ای ایجاد نماید که اهداف فردی و سازمانی توسط این مبادله ارضا می شود (اسماعیل پور , 1383). پدیده تعاون یکی از دستاوردهای اندیشه های انسانی می باشد که با گذشت زمان به وجود آمد است این پدیده امروزه در بسیاری از کشورها از جمله در ایران به عنوان یکی از بخش های عمده اقتصادی مورد توجه و تأیید قرار گرفته است. تعاون و همکاری برای انجام آسانتر و مطلوب تر مقاصد مشترک، از دیر زمان کم و بیش در همه جوامع انسانی معمول بوده و نقش ارزنده ای در بهبود و توسعه مناسبات انسانی داشته است علاوه بر این، تعالیم پیامبران به ویژه پیامبر گرامی اسلام (ص)،ابعاد معنوی این رفتار پسندیده را قوت بخشیده و آیات الهی متعددی در این باره راهنمای امت اسلامی و همه انسانها قرار گرفته است .

تعداد صفحات 13  فرمت ورد


دانلود با لینک مستقیم


مقاله تأثیر آمیخته بازاریابی در تصمیم خرید و میزان رضایت مشتریان شرکتهای تعاونی تولیدی شهرستان کوهدشت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.