چکیده
1 مقدمه
2 مرور ادبیات
4 نقش سیستم های اطلاعاتی در زنجیره تامین
4 برنامه ریزی راهبردی سیتم های اطلاعاتی در زنجیره تامین
7 مدیریت زنجیره تامین 9
مراحل تصمیم گیری در زنجیره تامین
10 معیارهای عملکرد زنجیره تامین
11 برنامه ریزی راهبردی سیستم های اطلاعاتی
مقدمه
تاکنون مطالعات مربوط به مدیریت زنجیره تامین تغییر ترجیحات مصرف کنندگان،آزادسازی تجارت جهانی،اینترنت،تجارت الکترونیک،افزایش گرایش به کارسپاری و حتی مسائل زیست محیطی مورد بررسی قرار گرفته اند.به عبارت دیگر،بازار رقابت جهانی و تغییر نیازهای مشتریان باعث شده است،سازمان به طور گسترده به موضوع بهبود عملکرد زنجیره تامین بپردازد (Amid, Ghodsypour, & O Brien, 2006, pp. 382-393). زنجیره تامین شامل شبکه ای از مشارکت کنندگان و کانال های متفاوت عملیاتی از درون و بیرون سازمان است که روی مطلوبیت ستاده های زنجیره ی تامین تاثیر می گذارند (Eng, 2006, pp. 682-686).هدف اصلی فعالیت های مربوط به مدیریت زنجیره تامین،ارضای تقاضای مشتریان است؛به طوری که بتوانند محصول مورد نظر را با حداکثر کیفیت،حداقل قیمت،و در زمان مورد نظر به مشتریان تحویل دهد.در زنجیره تامین،به منظور بهینه کردن فرایندهای درونی زنجیره،هر عضو باید با دیگر اعضای زنجیره هماهنگ شود (Manthou, Vlachopoulou, & Folonas, 2004, pp. 241-250).
فرمت ورد قابل ویرایش تعداد صفحات 14
مقاله تحلیل و بررسی تاثیر برنامه ریزی راهبردی سیستم های اطلاعاتی در بهبود عملکرد مدیریت زنجیره تامین