اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی بررسی تأثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) :اثرات واسطه عوامل سازمانی

اختصاصی از اس فایل مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی بررسی تأثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) :اثرات واسطه عوامل سازمانی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی بررسی تأثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) :اثرات واسطه عوامل سازمانی

چکیده

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و مدیریت دانش (KM) برای همه شرکت ها بویژه در محیط رقابتی کنونی به ابزار استراتژیک کلیدی تبدیل شده اند. علاوه بر این، دانش مشتری یک موضوع مهم برای اجرای CRM است. با بررسی مقالات، ما دریافتیم بسیاری از مطالعات به تجزیه و تحلیل نقش حیاتی ایفا شده توسط طرح های KM به عنوان عوامل تعیین کننده موفقیت CRM پرداخته اند. علاوه بر این، ما دربافتیم مطالعات متنوعی نشان می دهد که در زمان اجرای این استراتژی نرخ بالایی از شکست وجود دارد، به طوری که هنوز هم هیچ چارچوب مفهومی یکپارچه ای برای هدایت شرکت ها جهت اجرای موفقیت آمیز آن وجود ندارد. در این مقاله، با استفاده از داده های 153 هتل اسپانیایی، روابط بین KM وموفقیت CRM را با استفاده از مدل معادلات ساختاری بررسی می کنیم. ایده اصلی این است که داشتن قابلیت های مدیریت دانش برای موفقیتCRM کافی نیست، بلکه عوامل دیگری نیز وجود دارد که می توان در نظر گرفت. در واقع، به طور خاص، عوامل سازمانی بر موفقیت CRM تاثیر گذار هستند و به نظر می رسد آنها واسطه تاثیر گذاری عوامل دیگر (قابلیت های KM / فن آوری / عوامل مشتری گرایی) در موفقیت CRM (در قوانین و مقررات مالی و بازاریابی) می باشند.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی بررسی تأثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) :اثرات واسطه عوامل سازمانی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.