چکیده:
بازاریابی شامل فعالیت هایی می شود که در رابطه با رساندن خریدار و فروشنده به یکدیگر برای انجام معامله ، صورت می گیرد. بازار جهانگردی بر مبنای منطقه جغرافیایی ، ترکیب جمعیتی ، نوع رفتار یا بر مبنای رواننگاری بخش بندی می شود. در آمیخته بازاریابی عوامل گوناگون که بر تلاش ها ی بازار یابی اثر میگذارند به چهار گروه اصلی طبقه بندی می شوند که عبارتند از: محصول، توزیع، قیمت و ترویج یا گسترش محصول (سیاستهای تشویقی). برای اطمینان یافتن از اینکه همه تلاش ها در راه تأمین هدفهای کوتاه مدت و بلند مدت سازمان انجام شود باید برای بازاریابی خدمات ، برنامه هایی تهیه کرد. کار تهیه یک برنامه موفق بازار یابی با تجزیه و تحلیل عوامل محیطی شروع می شود و باید به عوامل اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی توجه کرد . در این راه باید روند بازار و روند رقابت را تجزیه و تحلیل نمود. در برنامه بازار یابی شیوه بخش بندی بازار ، هدفهای کوتاه مدت و استراتژیک و سرانجام برنامه های عملی برای تأمین هدف های مورد نظر مشخص می شود.
مقدمه
ویژگی های بازاریابی خدمات جهانگردی و گردشگری:
آمیخته بازاریابی جهانگردی((Tourism Marketing Mix:
تقسیم بازار(market segmentation )واستراتژیهای حاکم بر آن:
اهمیت گسترش صنعت جهانگردی در ایران:
اهداف تحقیق:
فرضیه تحقیق:
روش تحقیق :
بحث و نتیجه گیری:
برخی از موانع و چالش های گسترش خدمات توریستی در کشورمان:
فهرست منابع و مآخذ:
13 صفحه
word
بازاریابی شامل فعالیت هایی می شود که در رابطه با رساندن خریدار و فروشنده به یکدیگر برای انجام معامله ، صورت می گیرد. بازار جهانگردی بر مبنای منطقه جغرافیایی ، ترکیب جمعیتی ، نوع رفتار یا بر مبنای رواننگاری بخش بندی می شود. در آمیخته بازاریابی عوامل گوناگون که بر تلاش ها ی بازار یابی اثر میگذارند به چهار گروه اصلی طبقه بندی می شوند که عبارتند از: محصول، توزیع، قیمت و ترویج یا گسترش محصول (سیاستهای تشویقی). برای اطمینان یافتن از اینکه همه تلاش ها در راه تأمین هدفهای کوتاه مدت و بلند مدت سازمان انجام شود باید برای بازاریابی خدمات ، برنامه هایی تهیه کرد. کار تهیه یک برنامه موفق بازار یابی با تجزیه و تحلیل عوامل محیطی شروع می شود و باید به عوامل اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی توجه کرد . در این راه باید روند بازار و روند رقابت را تجزیه و تحلیل نمود. در برنامه بازار یابی شیوه بخش بندی بازار ، هدفهای کوتاه مدت و استراتژیک و سرانجام برنامه های عملی برای تأمین هدف های مورد نظر مشخص می شود.
مقدمه
ویژگی های بازاریابی خدمات جهانگردی و گردشگری:
آمیخته بازاریابی جهانگردی((Tourism Marketing Mix:
تقسیم بازار(market segmentation )واستراتژیهای حاکم بر آن:
اهمیت گسترش صنعت جهانگردی در ایران:
اهداف تحقیق:
فرضیه تحقیق:
روش تحقیق :
بحث و نتیجه گیری:
برخی از موانع و چالش های گسترش خدمات توریستی در کشورمان:
فهرست منابع و مآخذ:
13 صفحه
word
بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری