
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه10
فهرست مطالب
تبلیغات جهانگردی و توریست
توجه قرار گرفت و قصر یا قلعه کراک دس چویلرز و بالاخره از یک منطقه عبور می کنید که کمی شلوغ است و بازاری است سوک آلپو نام دارد.که برای خرید سوغات برای دوستان به آنجا می روند هاف اضافه کرد در سوریه شما شانس این را دارید که از سفر تنهای خودتان لذت ببرید .مهمترین کار رسمی و ظاهری توریست ها نیاز آنها به منفعت پربار و سودمند و مناسب گردشگری است.طبق نظریه هاف : کمک به حفظ و نگه داری میراث فرهنگی و تنوع مذاهب است تاثیرات با ارزشی که 110/9 اتفاق توریست ها در کشور های اسلامی شده است به گفته هاف :متاسفانه 11/9 درصد از تصورات گروهی از کشورهای اسلامی بهتر شده است در هر کشور مسلمان که بستگی به گفتگوهای تمدن ها دارند.
در آخر هاف اظهار امیدواری کرد که برای ایجاد تغیراتی در صنعت گردشگری و درک متقابل دو کشور با برگزاری جلسات و گفت گوهای دوستانه و هماهنگ میتوان آن را اجرا کرد. همه کشورها می توانند یک قدم واضحی برای رفع این سوء تعبیرها داشته باشند که همه توسط سیاست های اخیر و تنش هایی که از سوی تروریست ها شده بود تحریک شده اند.
بر طبق تحقیقات برای رسیدن به صلح جهانی با تکیه بر فهم و درک متقابل،هاف پیشنهاد کرد که کشورها مخصوصا کشورهای اسلامی تصویر غلطی از آنها نشان می دهند باید تعداد برنامه های جذاب تولید و تغییراتی در نحوه آموزش و تحصیلات دانش آموزان ایجاد کنند.
برگزار کردن صنعت گردشگری(توریست)به ایجاد تصویر واقعی اسلام کمک می کند.
یک دانشمند مالزیایی از دانشگاه اتارا معتقد است که کشورهای اسلامی برقراری ادامه وجود سوءتعبیرات و در میان گرفتن اسلام توسط کیفیت بالای سرویس های توریست ها در دانستن فهم و درک بهتر اسلام تلاش کنند.
تهران –مارس 2007(میزگردی سی ان ان)
کنفرانس بین المللی برای گردشگری در
تحقیق در مورد تبلیغات در صنعت گردشگری