اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک در شرکت ایرانسل (MTN)از دیدگاه کاربران در مشهد

اختصاصی از اس فایل ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک در شرکت ایرانسل (MTN)از دیدگاه کاربران در مشهد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک در شرکت ایرانسل (MTN)از دیدگاه کاربران در مشهد


ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک در شرکت ایرانسل  (MTN)از دیدگاه کاربران  در مشهد

پژوهشی با عنوان ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک در شرکت ایرانسل  (MTN)از دیدگاه کاربران در مشهد با فرمت ورد و پی دی اف

چکیده:

این پژوهش با هدف ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک و با استفاده از مدل ای­کوال صورت گرفته است. در این تحقیق، سئوال اصلی که پیش روی محقق قرار دارد این است که: آیا شهروندانی که از خدمات الکترونیک شرکت ایرانسل استفاده می­کنند از کیفیت ارائه این خدمات رضایت دارند؟ طبق این مدل، رضایت از کیفیت خدمات الکترونیک به رضایت از قابلیت استفاده، رضایت از کیفیت اطلاعات و رضایت از تعامل خدمات الکترونیک بستگی دارد. در بررسی ادبیات نظری موضوع، نظریات و مدلهای مختلف در زمینه ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک را بررسی و تحلیل کردیم و در پایان این بخش نتیجه گرفتیم که: ما هنوز معیارهای خوبی برای خدمات الکترونیک یا توافقی درباره آنچه که می­بایستی بسنجیم نداریم. حتی اگر فرض کنیم که مطالعات زیادی وجود دارد که مدلها، چارچوبها و ابزارهای جدیدی را برای جمع­آوری داده­ها در زمینه کیفیت وب بوجود آورده­اند، باز هم مطالعات بسیارکمی وجود دارند که واقعاً معتبر بوده و مناسب بسترهای متفاوت باشند.

   روش تحقیق در این پژوهش، روش توصیفی از نوع پیمایشی است و نوع تحقیق حاضر کاربردی است. جامعه­آماری تحقیق، شامل «کلیه شهروندانی که حداقل یک مرتبه شخصاً  به وب سایت شرکت ایرانسل مراجعه کرده باشند» و با استفاده از روش نمونه­گیری هدف­دار از نوع قضاوتی، نمونه­ای متشکل از 220 نفر از کاربران وب سایت ایرانسل مورد بررسی قرار گرفتند. در این تحقیق از آمار توصیفی برای تحلیل توصیفی داده­ها و برای آزمون فرضیه­های تحقیق از آزمون T-Test استفاده شده است. هر سه فرضیه این پژوهش که به بررسی رضایتمندی کاربران از قابلیت استفاده، کیفیت اطلاعات و تعامل خدمات الکترونیک شرکت ایرانسل می­پردازد از طریق آزمون T-Test مورد آزمون قرار گرفته و تأیید شدند.

   یافته­های این تحقیق نشان داد که مدل ای­کوال مدل مناسبی برای شرح رضایت کاربران از خدمات الکترونیک است و در واقع رضایت کاربران از کیفیت خدمات الکترونیک با رضایت آنها از قابلیت استفاده، کیفیت اطلاعات و تعامل خدمات الکترونیک رابطه مستقیم دارد.


دانلود با لینک مستقیم


ارزیابی کیفیت خدمات الکترونیک در شرکت ایرانسل (MTN)از دیدگاه کاربران در مشهد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.