ساختار روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران
مدیریت کل روابط عمومی و امور بینالملل در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به صورت ساختار ستاد وصف میباشد بدین گونه که چهار معاونت با عنوانهای 1- معاونت انتشارات و تبلیغات و 2- معاونت امور بینالملل و 3- معاونت آموزش و پژوهش و 4- معاونت ارتباطات و رسانهها که همگی تساوی می باشند و در زیر مجموعه هر کدام از این معاونتها دو 2 نفر کارشناس قرار دارند.
طبق سیاست مدیریت سازمان فرهنگی هنری تهران به 4 منطقه تقسیم شده است:
1- منطقه شمال 2- منطقه جنوب 3- منطقه شرق 4- و منطقه غرب و این مناطق هر کدام یک مدیر که به صورت تساوی نسبت به زیر مجموعه منطقه خود و همچنین نسبت به مدیریت کل روابط عمومی به صورت صف می باشند.
در زیر مجموعه هر مدیر منطقه (شمال) رؤسای مراکز ویژه – کتابخانهها و فرهنگسراها هستند. و این رئیسها به صورت صف با مدیر منطقه شمال (شاو) در ارتباط هستند. سلسله مراتب گزارشات و عملکردها از پائین به بالا یعنی از مراکز ویژه مثل نگارخانهها – خانه فرهنگها – موزهها و فرهنگسراها و کتابخانهها به مدیر منطقه گزارش میگردد. گزارشها شامل برنامههای اجرا شده – برنامههای در حال اجرا و همچنین اخبار منتشره در روزنامهها و محلات را به صورت بولتن در 3 نسخه همراه با عکسها و اخبار تایپ مینمایند یک نسخه از آن گزارش در خود آن مرکز جهت آرشیو نگهداری میشود. و 2 نسخه دیگر به مدیر منطقه ارسال میگردد. و یکی از آن گزارش در آرشیو روابط عمومی مدیر منطقه شمال و دیگری سپس از تائید توسط مدیریت منطقه شمال به دفتر مدیر کل روابط عمومی سازمان ارسال میگردد.
محدوده ساختار مدیریت روابط عمومی
همانطور که از نام مدیر کل روابط عمومی و امور بینالملل پیدا است ساختار روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران محدود بلند و بینالمللی میباشد و با کشورهای دیگر از لحاظ فرهنگی- اجتماعی و هنری در ارتباط میباشند.
شایان ذکر میباشد که مدیر کل روابط عمومی دارای مشاور نمیباشد.
شامل 8 صفحه فایل word قابل ویرایش
دانلود مقاله اصول مدیریت و سرپرستی