اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

جزوه فارسی با توضیحات کامل الگوریتم مورچگان Ants colony

اختصاصی از اس فایل جزوه فارسی با توضیحات کامل الگوریتم مورچگان Ants colony دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

جزوه فارسی با توضیحات کامل الگوریتم مورچگان Ants colony


جزوه فارسی با توضیحات کامل الگوریتم مورچگان Ants colony

فورمت PDF

تعداد صفحات 253

 

 

 

 

 

 

توسعه این الگوریتم از رفتار مورچه‌ها الهام گرفته است. مورچه‌ها حشرات اجتماعی هستند. آنها در دسته‌ بزرگی(Colony) از جمعیت زندگی می کنند و رفتارشان تابع بقای کولونی است نسبت به بقای فردی. از رفتار مورچه‌های کارگر که برای یافتن غذا تلاش می‌کنند در الگوریتم مورچگان الهام گرفته شده است، اینکه مورچه چگونه کوتاه‌ترین مسیر را برای یافتن غذا تا لانه طی می‌کند.


دانلود با لینک مستقیم


جزوه فارسی با توضیحات کامل الگوریتم مورچگان Ants colony

آموزش بهینه سازی با استفاده از الگوریتم ژنتیک به همراه کد Matlab و توضیح کامل فارسی

اختصاصی از اس فایل آموزش بهینه سازی با استفاده از الگوریتم ژنتیک به همراه کد Matlab و توضیح کامل فارسی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

آموزش بهینه سازی با استفاده از الگوریتم ژنتیک به همراه کد Matlab و توضیح کامل فارسی


آموزش بهینه سازی با استفاده از الگوریتم ژنتیک به همراه کد Matlab و توضیح کامل فارسی

فورمت PDF

تعداد صفحات 13

زبان فارسی

 

 

 

 

 

 

با پیچیده تر شدن مسائل و نیاز به سرعت بالا برای یافتن جواب بهینه در علوم گوناگون، استفاده از روش
های بهینه سازی مبتنی بر جستجو بسیار افزایش یافته است. یکی از قدرتمندترین و پرکاربرد ترین این
روش ها، الگوریتم ژنتیک ) GA ( می باشد. در اینجا الگوریتم ژنتیک به طور کامل بررسی شده و در
بهینه سازی تابعی بکار گرفته می شود.


دانلود با لینک مستقیم


آموزش بهینه سازی با استفاده از الگوریتم ژنتیک به همراه کد Matlab و توضیح کامل فارسی

تحقیق درباره کلیات استان کرمان

اختصاصی از اس فایل تحقیق درباره کلیات استان کرمان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره کلیات استان کرمان


تحقیق درباره کلیات استان کرمان

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:210

فهرست و توضیحات:

مقدمه

بیان مسأله

اهمیت موضوع

کلیات استان کرمان
جغرافیای طبیعی
اقلیم
منابع آب
الف) آبهای سطحی:
تکتونیک و لرزه خیزی:
غرب شهداد تا جنوب گلباف
شرق چترود تا قسمت های شمالی زرند
ژئومورفولوژی :
گسل داوران: این گسل در شمال غرب شهرستان با روند شمال غرب- جنوب شرق وجود دارد.
گسل راین: در دامنه جنوب غرب کوه جوپار قرار گرفته و روند آن شمال غرب- جنوب شرق است. این گسل دارای فعالیت های جوانی در کواترنری بوده و رسوبات دشت راین را تحت تاثیر قرار داده است. جدول شماره 19 فهرست زمین لرزه های شهرستان را از سال 1854 تاکنون نشان می دهد.


در دید کلی منطقه از نظر فیزیوگرافیکی و ژئومورفولوژیکی به دو واحد طبیعی دشت و کوهستان تقسیم می شود. واحد دشت خود از نظر طبیعی و توپوگرافیکی به دو پهنه آبرفتی دامنه ای و پادگانه  ای و مخروط افکنه ها و پهنه ماسه ای، شنی و رسی تقسیم می شود:
دشت کرمان به شکل نعل اسبی در میان ارتفاعات نسبتا بلند واقع شده و امتداد آن در جهت شمال غرب به دشت زرند و در جهت غرب و شمال غرب به دشت باغین و کبوتر خان محدود می شود. جهت عمومی ارتفاعات ( ادامه کوههای مرکزی ایران و زاگرس) بیشتر شمال غرب- جنوب شرق است.
ارتفاعات شرقی که میان دشت کرمان و کویر لوت جدایی انداخته، مانند دیوار عظیمی در شرق کرمان واقع شده اند و بلندترین قله آن بنام پلوار، در جنوب شرق کر مان حدود 4000 متر ارتفاع دارد. شهر کرمان با ارتفاع 1750 متر تا پای این ارتفاعات گسترش یافته است.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره کلیات استان کرمان

دانلود طراحی و پیاده سازی کامپیوتر پایه مانو 16 بیتی و شبیه سازی در نرم افزار پروتئوس Proteus به همراه برنامه های قابل اجرا

اختصاصی از اس فایل دانلود طراحی و پیاده سازی کامپیوتر پایه مانو 16 بیتی و شبیه سازی در نرم افزار پروتئوس Proteus به همراه برنامه های قابل اجرا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود طراحی و پیاده سازی کامپیوتر پایه مانو 16 بیتی و شبیه سازی در نرم افزار پروتئوس Proteus به همراه برنامه های قابل اجرا


دانلود طراحی و پیاده سازی کامپیوتر پایه مانو 16 بیتی و شبیه سازی در نرم افزار پروتئوس Proteus به همراه برنامه های قابل اجرا

شبیه سازی پروژه کامپیوتر پایه ای مانو 16 بیتی با استفاده از نرم افزار Proteus

شبیه سازی، طراحی و پیاده سازی پروژه کامپیوتر پایه ای مانو Basic Mano Computer در نرم افزار شبیه ساز پروتئوس به صورت کامل

کامپیوتر پایه (Basic Computer) یا کامپیوتر مانو (Mano Machine) یک کامپیوتر ساده است که بر مبنای مینی کامپیوتر معماری پی دی پی-۱۱ (PDP-11) توسط موریس مانو در کتاب معماری سیستم های کامپیوتری طراحی شده است و برای تدریس معماری کامپیوتر استفاده می شود

 به طور کلی در این کامپیوتر 16 بیتی، 3 نوع دستورالعمل داریم: دستورات حافظه ای، دستورات ثباتی، دستورات ورودی و خروجی

 

آنچه تحویل داده می شود:

1. فایل پروتئوس قابل اجرا در نرم افزار پروتئوس ورژن 8 (این فایل توسط ما در نرم افزار پروتئوس تست گردیده و کاملاً قابل اجرا و صحیح می باشد) این ورژن نرم افزار را می توانید از اینجا دانلود نمایید. + به همراه دو فایل حافظه پیش فرض که برنامه شمارنده بالاشمار درون این فایل های قرار دارد.

2. چهار برنامه به زبان اسمبلی قابل کامپایل و تبدیل به برنامه قابل اجرا در کامپیوتر پایه ای ساخته شده (برنامه های ماشین حساب، شمارنده و ....) به همراه فایل های کامپایل شده آن ها آماده برای لود بر روی حافظه های درون کامپیوتر شبیه سازی شده در پروتئوس

3. دو ویدئوی آموزشی به زبان فارسی، ویدئوی اول برای آشنایی با محیط پروتئوس و نحوه صفحه بندی و آوردن قطعات و غیره، ویدئوی دوم برای آشنایی با نحوه نوشتن برنامه جدید و کامپایل آن و دادن آن به حافظه کامپیوتر مانو در پروتئوس

4. داکیومنت توضیحات به زبان فارسی به صورت کامل و قابل ویرایش با توضیحات تمامی اجزا و توضیح یکی از برنامه ها به صورت خط به خط در 21 صفحه با فرمت های مایکروسافت ورد docx و PDF

5. کامپایلر کامپیوتر پایه ای مانو  (فایل نصب به همراه سورس کد) برای تبدیل کدهایی که می نویسیم به صفر و یک (فایل باینری) که می توان این فایل را در حافظه های کامپیوتر مانو بارگذاری نمود و برنامه را با اجرا کردن پرتئوس اجرا نمود و جواب گرفت (توضیحات لازمه در ویدئوهای آموزشی آورده شده است)

 

فهرست داکیومنت (فهرست خودکار در داکیومنت وجود دارد و به راحتی قابل ویرایش و به روز رسانی است)

مقدمه    3
1    آنچه پیاده سازی شده است    3
1-1    دستورات در کامپیوتر پایه ای مانو:    4
2    توضیح برنامه شمارنده:    9
3    میکروپروگرام یا کنترل سخت افزاری    10
4    رسم مدارات    13
4-1    مدار کنترلی حافظه:    15
4-2    مدار کنترلی ثبات آدرس    15
4-3    مدار کنترلی شمارنده ی برنامه یا PC یا Program Counter    16
4-4    مدار کنترلی ثبات دستور یا IR    18
4-5    مدار کنترلی ثبات انباره AC یا آکومولاتور    18
4-6    مدارات واحد محاسبه و منطق    19
4-7    مدارات نمایشگر 7 قسمتی و شمارنده ی حالت مدار و دیکدر و مدارات کنترلی فلیپ فلاپ ها    19
4-8    نکات مهم در مدار    20

تصویری از خروجی این پروژه را می توانید در عکس زیر مشاهده نمایید:

شبیه سازی کامپیوتر پایه ای مانو در پروتئوس

قسمت هایی از داکیومنت پروژه را می توانید در عکس های زیر مشاهده نمایید:

داکیومنت توضیحات کامپیوتر پایه ای مانو

مستندات پیاده سازی کامپیوتر پایه ای مانو  در پروتئوس

دروس مرتبط: معماری کامپیوتر، مدارهای منطقی، مبانی دیجیتال، میکروکنترلر، میکروپروسسور

ما پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر آموزش ویدئویی رایگان فرادرس را هم مشاهده نمایید.

پس از خرید از درگاه امن بانکی، لینک دانلود در اختیار شما قرار میگیرد و همچنین به آدرس ایمیل شما فرستاده می شود. تماس با ما برای راهنمایی، درخواست مقالات و پایان نامه ها و یا ترجمه و یا انجام پروژه های برنامه نویسی و حل تمرینات با آدرس ایمیل:

ebarkat.shop@yahoo.com

یا شناسه تلگرام (آی دی تلگرام ما): @ebarkat

توجه: اگر کارت بانکی شما رمز دوم ندارد و یا در خرید الکترونیکی به مشکل برخورد کردید و یا به هر دلیلی تمایل به پرداخت الکترونیکی ندارید با ما تماس بگیرید تا راههای دیگری برای پرداخت به شما پیشنهاد کنیم.

توجه توجه توجه: هرگونه کپی برداری و فروش فایل های فروشگاه برکت الکترونیک (به آدرس proteus.sellfile.ir) در فروشگاه های دیگر شرعاً حرام است، تمامی فایل ها و پروژه های موجود در فروشگاه، توسط ما اجرا و پیاده سازی و یا از منابع معتبر زبان اصلی جمع آوری شده اند و دارای حق کپی رایت اسلامی می باشند.

از پایین همین صفحه (بخش پرداخت و دانلود) می توانید این پروژه را خریداری و دانلود نمایید.

کد محصول: 20065


دانلود با لینک مستقیم


دانلود طراحی و پیاده سازی کامپیوتر پایه مانو 16 بیتی و شبیه سازی در نرم افزار پروتئوس Proteus به همراه برنامه های قابل اجرا

دانلود تحقیق تأثیر تشویق در یادگیری

اختصاصی از اس فایل دانلود تحقیق تأثیر تشویق در یادگیری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق تأثیر تشویق در یادگیری


دانلود تحقیق تأثیر تشویق در یادگیری

فصل اول
           

    طرح تحقیق
    مقدمه
    بیان مسئله
    اهداف تحقیق
    اهمیت موضوع تحقیق
    فرضیه های تحقیق
    تعریف واژه ها واصطلاحات
    موانع ومحدودیت های تحقیق
 
مقدمه :
شاید برای عده ای تصور اینکه بتوان در مدرسه ای از تشویق استفاده کرد کمی دشواراست اما واقعیت این است که می توان در سنگر مدارس شاهد حضور با شکوه معلمان وشاگردانی بود که با سرمایه از محبت وچهره های متبسم ومصصم در تلاش هستند که در کارهای خود موفق بوده اند. پس باید رنگ مدرسه ای یادآور زیبائیها ونیکوئیها باشد. چرا که هم انسانها بالاخص نوجوانان محبت پذیر می باشند. ولذا نیاز به محبت از اساسی ترین نیازهای هر انسان می باشد. تشویق نیروها واستعدادهای دانش آموزان را به کار می اندازد واستقامت آنها را در کارها زیاد می کند وموجبات سرعت در کارهای بدنی را فراهم می کند ودر کارهای فکری موجب سعی وکوشش بیشتری  می گردد . تشویق وتقویت رفتار مثبت کودکان سبب شکل گیری عادات مطلوب در آنان می شود. به عبارت دیگر از آنجا که از طریق رفتارهای تشویق آمیز کلامی وغیر کلامی مادی وعنوی فردی وگروهی مستقیم وغیر مستقیم مربی بیش از هر چیز به یک نیاز هم نوجوانان یعنی نیاز به محبت متعلق وتوجه پاسخ داده می شود.
ما شاهد بیشترین مؤثرترین وپایدارترین اثر در رفتار آنان هستیم در حالی که وقتی دانش آموزی را تنبیه می کنیمن نه تنها به هیچ یک از نیازهای خطری واساسی او پاسخ نمی دهیم بلکه تعادل حیاتی اش را برهم زده او را با تجربه ناخوش آیندی که همواره ازآن گریز دارد مواجه می کنیم ولو اینکه بطور موقت رفتار مطلوب آن را کنترل کرده باشیم .
رسول خدا پایه رفتار با کودکان و نوجوانان را بر محبت استوار کرده وسفارش می کند که آنان را گرامی بداریم وبا جایزه ای که امکان وفایش هست انان را تشویق نمائیم.  
استفاده ازروش تشویق ومحبت یکی از روشهای تربیتی بسیار مؤثر ونشانه صدر ونقش مطمئنه داشتن فرد است. خدای تعالی رمز پیروزی پیامبر اکرم (ص) رادر همین شرح صدور محبت ورزی پیامبر به امت خود می داند : به موجب لطف ورحمت الهی برایشان اموزشی نجواه وبا انان مشورت کن ( وبه آنان شخصیت بده )
کودک اگر از لحاظ درسی واخلاقی در سطح غیر قابل قبولی باشد باید نقطه مثبتی در وضع رفتار وظاهر او یافت وازآن بعنوان جای پای برای تشویق وی استفاده کرده مثلا ممکن است دستهایش لطیف واز آن بعنوان جای پای برای تشویق وی استفاده کرده مثلا ممکن است دستهایش لطیف ویا موی سرش اصلاح شده ومرتب باشد همچنین ممکن است به تمیزی کفشهایش اهمیت بده ویا دفتر وکتاب خودرا خوب نگه داری کند. به هر حال باید از همان نقطه مثبت و روزنه کوچک نوری به زندگی تحصیلی کودک تابیده شخصیت قابل قبولی از او ساخت وزندگی جدیدی را برایش پی ریزی کرد. سرگرمیها وعلائق کودک نیز نباید از نظر معلم دور نماید .
مقداری توجه وتحسین برای هر کسی مفید است چون انسان نیاز به تایید واحترام دیگران دارد ومی خواهد در هر کاری که فعالیت می کند دیگران کوشش او را قدر بدانند و برایش ارزش قائل شوند. منتها برای سرآمد شدن یا برجسته شدن ودریافت تحسین باید کوشش بیش از حد متعارف داشته والبته به موازات کوشش آمادگی واستعداد آن فعالیت ویژه هم باید در انسان باشد .
کودک باید عمل خوب را بر پایه عمل به وظیفه شخصی واجتماعی وبدون توقع داشتن پاداش انجام دهد ولی والدین به این عنوان که او فردی وظیفه شناس است او را تشویق کنند. تشویق بهتر است صورت مالی پیدا نکند بلکه اولا کودک باید خواندن نماز را مانند دیگران وظیفه خود بداند و ثانیا تشویق ما از او بهعنوان ابزار رضایت از انجام وظیفه اش باشد. یعنی نشان دهیم که از عملش خشنودیم وبعد در بستن بالاتر به او بفهمانیم که خدا هم ازاین عمل او راضی است.
تشویق باید واحد ضوابط وحدود باشد یعنی اینکه نباید فرد برای عمل تشویق شود.
بیان مسئله :
با توجه به مسائلی که گذشت می خواهیم بدانیم که چه نوع تشویق اثر مثبت داد و چه نوع آن اثر منفی وآیا تشویق تنها راه موفقیت یک دانش آموزاست ؟ تشویق باید چگونه باشد آیا به نوع واندازه کاری که انجام داده می شود بستگی دارد ؟ آیا واقعا تشویق بیش از روشهای دیگر مانند تنبیه بر پیشرفت تحصیلی دانش اموزان تاثیر دارد؟ تشویق در منزل واز طرف والدین موثرتر است یا از طرف اولیاء مدرسه ؟ آیا از طریق تشویق می توان از نروی یک فرد حداکثر فایده را برد و تمام خواسته خود را بدست آنها (دانش آموازان) برآورده ساخت ؟ و آیا تشویق فردی موثرتر یا تشویق گروهی ؟
اسکینر روانشناس رفتارگرا چنین عقدیده دارد که تنبیه شدید کودکان ونوجوانان در قبال انجام رفتار نا مطلوب ممکن است موقتا به حذف آن رفتار در کودک بینجامد ولی در بیشتر مواقع به بروز رفتارهای جبرانی انتقام جویانه وضد اجتماعی می گردد ویا مشکلات هیجانی دیگری را به بار می آورد تنبیه هایی که معلمان بر کودکان روا می دارند از یک طرف مشکلات عاطفی وا ختلافات رفتاری را موجب می گردد واز طرف دیگر رابطه معلم شاگرد آشفتگی ایجاد کرده وامکان بازسازی وترمیم آن را مشکل ودر مواقعی دور از دسترس می سازد. در چنین شرایطی کودک تصور منفی را که از معلم تنبیه گر دارد ممکن است به معلمان دیگر محیط آموزش وحتی فضای فیزیکی مدرسه .... دهد. معلمان پرخاشگر وهیجانی که از عهده کنترل رفتار خودشان بر نمی آیند با تنبیه های شدید ومکرر آثار سوء در سازگاری شاگردان خود خواهند گذاشت ومقاومت آنها را در یادگیری دروس برخواهند انگیخت .

 

شامل 104 صفحه word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق تأثیر تشویق در یادگیری