اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد خـط مشـی کیفیـت و اصلاحات

اختصاصی از اس فایل تحقیق در مورد خـط مشـی کیفیـت و اصلاحات دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد خـط مشـی کیفیـت و اصلاحات


تحقیق در مورد خـط مشـی کیفیـت و اصلاحات

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه:70

  

 فهرست مطالب

 

 

خـط مشـی کیفیـت و اصلاحات

 

2-1- خط مشی کیفیت

 

تشریح عناصر سیستم مدیریت کیفیت 

 

4- سیستم مدیریت کیفیت  

 

4-1- نیازمندیهای عمومی

 

بهبود مداوم سیستم مدیریت کیفیت

 

-2- نیازمندیهای مستندسازی

 

4-2-1- کلیات

 

 4-2-2- نظامنامه کیفیت

 

4-2-3- کنترل مستندات

 

4-2-3-1 مشخصات مهندسی

 

4-2-4- کنترل سوابق

 

4-2-4-1- مدت نگهداری سوابق

 

5- مسئولیت مدیریت

 

5-1- تعهد مدیریت

 

5-2- مشتری گرایی

 

5-3- خط‌ مشی کیفیت

 

5-4- طرح‌ریزی

 

5-4-1- اهداف کیفیت

 

5-4-1-1- اهداف کیفیت- توضیحات تکمیلی

 

5-4-2- طرح‌ریزی سیستم مدیریت کیفیت

 

5-5- مسئولیت ، اختیار و ارتباطات

 

5-5-1- مسئولیت و اختیار

 

5-5-1-1- مسئوولیت کیفیت

 

5-5-2- نماینده مدیریت

 

5-5-2-1- نماینده مشتری

 

5-5-3- ارتباطات داخلی

 

5-6- بازنگری مدیریت

 

5-6-1- کلیات

 

5-6-1-1- عملکرد سیستم مدیریت کیفیت

 

5-6-2- ورودیهای بازنگری

 

5-6-2-1- ورودی‌های بازنگری _ توضیحات تکمیلی

 

5-6-3- خروجی بازنگری

 

6- مدیریت منابع

 

6-1- تأمین منابع

 

6-2- منابع انسانی

 

6-2-1- کلیات

 

 6-2-2- شایستگی ، آگاهی و آموزش

 

6-2-2-1- مهارت‌ها برای طراحی محصول

 

6-2-2-2- آموزش

 

 

شرکت صنعتی دنده سازان ، تولید کننده انواع قطعات خودرو ، چرخ دنده و .... درراستای ارتقاء کیفیت محصولات خود و با هدف کسب سفارشات بیشتر ، استانداردهای مدیریت کیفیت ISO / TS 16949 : 2002   و  ISO 9001:2000 را الگوی مدیریت کیفیت خویش قرار داده وخطمشی کیفیت خود را بدین شرح  اعلام می دارد:

 

1-     تلاش در جهت کسب رضایت مشتریان از طریق شناسایی ، درک و برآورده سازی صحیح نیازها و انتظارات آنها

 

2-   ارج نهادن به مقام انسانی کارکنان بعنوان با ارزشترین سرمایه های شرکت از طریق رعایت اصل احترام متقابل ، فراهم آوردن روابط صمیمی ، توجه به مسائل روحی و رفاهی آنها ، ایجاد فضای مناسب کاری برای آنها

 

3-      ارتقاء آگاهی ها ، دانش و توانایی کارکنان از طریق اجرای آموزشهای تخصصی

 

4-     جلب مشارکت فکری کارکنان از طریق دریافت و تشویق ایده های عملی آنها و گسترش فرهنگ کارگروهی

 

5-     تعهد به بهبود مستمر فعالیتها  از طریق تدوین ،  اجرا و اندازه گیری اهداف کیفیت

 

6-   حرکت به سمت ضایعات صفر از طریق انجام کلیه فعالیتها بطور صحیح و منظم و در موعد مقرر ، جلوگیری از تکرار اشتباهات  ، کاهش انحراف از برنامه ها و تاکید بر ﭘیشگیری از خطاها

 

تشریح عناصر سیستم مدیریت کیفیت 

 

4- سیستم مدیریت کیفیت  

 

4-1- نیازمندیهای عمومی

 

شرکت صنعتی دنده سازان، یک نظام مدیریت کیفیت را ایجاد و مستند نموده، آن را به اجرا گذارده و از برقرار بودن آن به طور مداوم اطمینان حاصل می نماید و در جهت بهبود اثربخشی آن بر اساس نیازمندیهای این استاندارد بین‌المللی اقدام می کند .

 

در شرکت صنعتی دنده‌سازان، فرآیندهای مورد نیاز سیستم مدیریت کیفیت و کاربردهای آنها در سرتاسر سازمان شناسایی گردیده و توالی و تعامل این فرآیندها نیز مشخص شده است. این فرآیندها و تعاملات آنها در جداول پیوست و همچنین در روشهای اجرایی مربوطه مدون شده‌اند. علاوه بر این، شاخص های مورد نیاز برای کنترل اثربخشی اجرای این فرآیندها تدوین شده است .

 

در این سازمان از دسترس بودن منابع و اطلاعات مورد نیاز بر اساس جلسات هفتگی ، ماهیانه و بازنگری مدیریت اطمینان حاصل می شود.

 

همچنین فرآیندهای شناسایی شده طبق روش اجرایی اندازه‌گیری میزان تحقق اهداف کیفیت به شماره QA-P-05 و همچنین روش اجرایی ارزیابی رضایت مشتریان به شماره QA-P-11 مورد پایش، اندازه‌گیری، تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و اقدامات لازم برای بهبود مستمر طبق روش اجرایی اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه به شماره EN-P-05   صورت می‌گیرد.

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد خـط مشـی کیفیـت و اصلاحات
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.