لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه88
فهرست مطالب
سیستم انتقال نیرو
انتقال نیرو
به خط نیرو اعمال مختلف ازجمله موارد زیر را می توان نسبت داد:
انواع کلاچ:
الف: کلاچ های اهرمی:
1- کلاچ های اصطکاکی خشک یک صفحه ای:
کلاچ های اصطکاکی:
ب: کلاچ های خودکار :
صفحه کلاچ
آزمایش تاب دیدگی صفحه کلاچ:
صفحه فشاردهنده:
مکانیزم آزادکننده صفحه فشاردهنده :
کلاچ های خورشیدی( دیافراگمی):
عمل کلاچ به کمک پمپ کلاچ :
دستگاه هیدرولیکی راه انداز کلاچ
شکل (12)
- پمپ دهنده( پمپ زیرپا)
کلاچهای چندصفحه ای:
2- پمپ گیرنده(پمپ پائین)
کلاچ اصطکاکی مخروطی:
موتور اتومبیل به تنهایی قادر نیست در تمام شرایط رانندگی نیرو و سرعت لازم را برای چرخها فراهم نماید.زیرا قدرتی که بتواند جوابگوی احتیاجات خودرو باشد در زمانهای مختلف بطور وسیعی تغییر می کند. برای انتقال قدرت تولیدی موتور به چرخهای محرک دستگاهها و مکانیزمهای متعددی بکار گرفته می شوند. این مجموعه که در فاصله موتور و چرخهای محرک جای دارند خط نیرو نامیده می شوند
تحقیق در مورد سیستم انتقال نیرو