اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق روند طراحی در پیش سازی ساختمان (پیش سازی بتنی)

اختصاصی از اس فایل دانلود تحقیق روند طراحی در پیش سازی ساختمان (پیش سازی بتنی) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق روند طراحی در پیش سازی ساختمان (پیش سازی بتنی)


دانلود تحقیق روند طراحی در پیش سازی ساختمان (پیش سازی بتنی)

تولید ساختمان در ابعاد وسیع و به صورت انبوه، بکارگیری ساختمان سازی علمی وفناوری های جدید راتوصیه و تاکیدمی نماید. این مهم حاصل نمی آید، مگر آنکه انبوه سازان و مجریان طرحهای عمرانی در جریان سیستم های ساختمانی و روش های اجرایی نوین قرار گرفته و از اطلاعات صنعت ساختمان مطلع باشند.

با آگاهی از روشهای طراحی جدید می توان زمان اجرای پروژه‌های انبوه سازی راکاهش و بدون ایجاد نقصان در دیگر عوامل ساخت وساز، از نظر اقتصادی نیز روش بهینه را انتخاب نمود. نهایتاً انتخاب فناوری مناسب باید جوابگوی موارد ذیل باشد:

- معماری مطلوبی را عرضه نماید.

- عمر و دوام مناسب داشته باشد.

- برای شروع عملیات ساختمانی شرایط مناسب اقتصادی راتوجیه کند.

- در برابر زلزله انعطاف و مقاومت لازم راحاصل نماید.

- نیروی انسانی ماهر و نیمه ماهر و غیر ماهر درمنطقه را حاصل نماید.

- حداقل ارزبری راداشته باشد.

- به ماشین آلات سنگین کمتری احتیاج گردد.

- مدت زمان ساخت ونصب قطعات حداقل در زمان را در برگیرنده نابرگشت سرمایه وامکان بکار گیری آن سریعتر باشد.

- هماهنگی با آیین نامه های ساختمانی ایران و جهان داشته باشد.

- مشکلات نگهداری در طول عمر مناسب ساختمان حداقل باشد.

معیار و استاندارد

معیارها، مشخص کننده ی اثر و کیفیت عناصر ساختمانی هستند.

استانداردها، اندازه های قطعی هستند که برای محصولات و تولیدات ساختمانی نظیر پنجره‌ها درها، قطعات سقف، جعبه‌های کاغذ و ... به کار می‌روند.

معیارها و استانداردها‌ ، اندازه‌های عمومی پیمون‌ها راتشکیل می دهند ودارای ارزش دقیق و تعیین کننده‌ای هستند وروی  همین اصل،اندازه‌های خوبی از قطعاتی می باشند که در محل خود در سیستم قرار می‌گیرند.

 ساخت به وسیله‌ی اجزای مختلف

 سیستم باز

 تعریف پیمون

پیمون، یک اندازه‌ی طولی است که هرگاه به صورت یک سری ارقام نمایان شود، یک سیستم اندازه‌گیری پیمونی راتشکیل می‌دهد.

آن را نباید با «Modular»  نام یک سیستم اندازه‌گیری خاص است، اشتباه شود.

پیمون پایه که با حرف M علامت گذاری می‌شود، نخستین رقم یک سری، ضریب مشترک سایر ارقام ان راتشکیل می‌دهد. ارقام مختلف یک سری پیمونی را، با ضرب کردن پیمون پایه به دست می‌‍‌آورند. M  سری های پیمونی (2M, 3M, 4M, 5M, 6M, … ) به دلیل داشتن امتیازات زیر،نقش مهمی در صنایع دارند:

1) امکان قطع بدون افت بعضی محصولات اولیه (مانند ورق آهن).

2) امکان تغذیه ی ماشین آلات تولیدی، با مصالحی که اندازه‌ی دقیقی دارند  

 درامور ساختمانی، پایه‌ی سری‌های پیمونی را اندازه‌ی کل بنا و یا اندازه‌ی یک عنصر ساختمانی آن قرار می دهند. Modulor (مدولر) اختراع لوکور بوزیه یکی از نمونه‌های پیمون می باشد که وی دقیقاً در طرح‌های خود به کار برده است اندازه‌های این سری پیمونی، با ابعاد بدن انسان نسبت دارد.

     سیستم مدولر لوکوربوزیه

 پیمون، سه عمل زیر را انجام می دهد:

1) تعیین اندازه‌ی پایه بر مبنای تمام طرح معماری

2) تعیین اندازه‌های عناصر مختلف طرح

3) تعیین محل نصب  عناصر مختلف در درون یک سیستم ساختمانی

در عمل، اندازه‌های واقعی عناصر مختلف ساختمانی باید کمی از اندازه‌های پیمون مربوطه کوچک‌تر باشند تا برای نصب و اتصال این عناصر، فاصله‌ی کافی بین آنها وجود داشته باشد.

پیمونی که آن را پیمون اروپایی نامیده اند، امکان تنظیم چندین سری مربوط به شکل یک مثلث را، فراهم کرده است.

 از لحاظ نمایش گرافیکی، پیمون ها رابه صورت یک شبکه‌ی متصل از خطوط  موسوم به خطوط پیمونی و از فواصل بین این خطوط، ترسیم می کنند.

 شبکه‌ی پیمونی:

پیمون طرح با خط پیوسته‌ی ضخیم.

پیمون سازه باخط، نقطه و دایره در انتها.

شبکه‌ی پیمونی با خط پیوستهی نازک.

پیمون‌های پایه، طرح وسازه، همواره و در همه حال از اعداد موجود در سری پیمونی تشکیل می‌شوند تا انطباق کامل اسکلت سازه با سایر عناصر، فراهم شود.

باید توجه داشت که استفاده از شبکه ی پیمونی برای عده ی زیادی از مهندسان معمار، کاز تازه ای نیست، چرا که آنها قبلاً هم از شبکه- خطی روی کاغذ مخصوص شطرنجی- برای ایجاد نوعی نظم در طرح های خود- استفاده می کرده اند. بدون آن که قصد استفاده از پیمون در اجرا یا استفاده از عناصر صنعتی را داشته باشند.

وضعیت عناصر ساختمان نسبت به خط پیمونی

یک عنصر ساختمانی، نسبت به شبکه یا خط پیمونی می تواند سه حالت کلی داشته باشد :

1) محور یا مرکز عنصر ساختمانی روی خط پیمونی قرار گیرد.

2) یکی از نمادهای عنصر ساختمانی بر خط پیمونی منطبق باشد.

3) عنصر ساختمانی کاملاً در کنار خط پیمونی قرار داشته باشد.

1) محور عنصر ساختمانی بر خط پیمونی

 سازه منطبق است.

2) عنصر ساختمانی با خط پیمونی سازه

مماس است.

3) عنصر ساختمانی از خط پیمونی سازه

 فاصله دارد.

 شبکه های پیمونی، برای اندازه های قائم باهمان دقت موجود در اندازه های افقی، به کار برده می شوند. در چنین حالتی، خطوط پیمونی در تراز سقف و کف قرار می گیرند.

 موقعیت تطبیق شبکه ی پیمونی با تراز بندی اجزای x و y از مجموعه ی کلی، پیمونی می باشد.

 در مواردی که خط تراز کف در داخل یک بنا تغییر می کند، همه ی اندازه های قائم

- به ویژه ارقام x و y- باید با ارقام سری پیمونی کل بنا، مطابقت داشته باشند.

ساختمان های صنعتی دارای سقف شیب دار، یک حالت خاصی را به وجود می آورند که در این حالت خطوط پیمونی، در تراز پایه و راس عناصر سازه ی حامل پوشش، قرار داده می شوند.

از سه حالت کلی فوق حالت اول را پیمون محوری می نامند، زیرا عناصر ساختمانی ]یعنی محور با مرکز آنها[، بر روی خط پیمونی قرار می  گیرند، این حالت، عمدتا در سیستم هال دارای اسکلت، به کار برده می شود چون که در این حالت مرکز تکیه گاه ها در نقطه تقاطع محورهای پیمونی، قرار می گیرند.

حالت دوم، پیمون فاصله نام دارد، زیرا فاصله ی دوخط پیمونی، همان فاصله ی دو نامی متقابل عناصر ساختمانی است. در این حالت

 

شامل 98 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق روند طراحی در پیش سازی ساختمان (پیش سازی بتنی)

پرسشنامه بررسی میزان انجام وظایف مدیریتی

اختصاصی از اس فایل پرسشنامه بررسی میزان انجام وظایف مدیریتی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پرسشنامه بررسی میزان انجام وظایف مدیریتی


پرسشنامه بررسی میزان انجام وظایف مدیریتی

 

 

 

 

 

 

پرسشنامه مدیریت

 

برای سنجش انجام وظایف مدیریتی مدیران از پرسشنامه محقق ساخته اقتباس شده از پرسشنامه کیخانژاد (1387) استفاده گردید. این پرسشنامه شامل 30 سوال 5 گزینه ­ای می­ باشد که در قالب مقیاس لیکرتی 5 درجه ­ای (خیلی زیاد، زیاد، متوسط، کم و خیلی کم) طراحی شده است. وضعیت مدیران بر اساس میزان نمره ای که بدست می آورند، تعیین خواهد شد.

 

اجزای پرسشنامه:

مقدمه و شرح پرسشنامه

نحوه انجام پژوهش

روایی پرسشنامه

پایایی پرسشنامه

ویژگی ­های پرسنلی و جمعیت ‌شناختی

متن پرسشنامه

نحوه امتیازدهی

منبع

 

متغیرهای مورد استفاده:

  • برنامه ریزی شامل سوالات : 30 – 24 – 17 – 7 – 2 – 1
  • سازماندهی شامل سوالات: 25 – 9 – 6 – 5 – 4 – 3
  • هماهنگی شامل سوالات: 26 – 21 – 20 – 16 – 12 – 8
  • روحیه شامل سوالات: 29 – 23 – 22 – 19 – 18 – 15
  • ارزشیابی شامل سوالات: 28 – 27 – 14 – 13 – 11 – 10

 

تعداد سوالات:   30

تعداد صفحات:   5

 


دانلود با لینک مستقیم


پرسشنامه بررسی میزان انجام وظایف مدیریتی

مقاله در مورد برنامه درسی دوره انتظامات و نگهبان

اختصاصی از اس فایل مقاله در مورد برنامه درسی دوره انتظامات و نگهبان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله در مورد برنامه درسی دوره انتظامات و نگهبان


مقاله در مورد برنامه درسی دوره انتظامات و نگهبان

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه: 10
فهرست مطالب:

فهرست                                                     صفحه

                                                                                                                       

مقدمه                                                              1

اهداف کلی دوره                                               2

شرایط شرکت کنندگان                                       2

مدت دوره                                                         2

جدول دروس فعالیتها                                         3

آمادگی جسمانی                                               4

اطفاء ‌حریق و مسائل ایمنی محیط کار                 5

کمک‎های اولیه                                                  6

انضباط کاری از نگاه اسلام                                 8

 

مقدمه:

دفترچه‎ای که اینک ارائه می‎شود در حقیقت برنامه درسی دومین مرحله از دوره آموزش نگهبانان و متصدیان انتظامات است.

این دوره به سبب ویژگی خاص شغلی شرکت کنندگان دارای عناوین و    سرفصل‎های متنوع‎تری نسبت به دوره‎های دیگر است.

به همین دلیل اجرای آن در قالب یک برنامه درسی ممکن نیست.

از اینرو دفتر مطالعات و آموزش نیروی انسانی سرفصل‎های لازم برای این دسته از کارکنان را در دو مرحله برنامه ریزی کرده است.

در مرحله نخست دروس «امنیت و حفاظت فیزیک» ،«روشهای برقراری ارتباط «موفق» ،«خوشنویسی، تحریری» و« آمادگی جسمانی» جمعاً به مدت 44 ساعت  ارائه گردیده و در این دفترچه سرفصلهای باقی مانده در چهل و چهار ساعت دیگر ارائه می‎گردد ،‌در نهایت دوره جامع آموزش نگهبانان و متصدیان انتظامات به مدت هشتاد و هشت ساعت به پایان می‎رسد. گفتنی است در توزیع دروس بین این دو مرحله سعی شده است با در نظر گرفتن شرایط اجرا و کاربرد درس در محیط کار حتی المقدور اولویت‎های مهم‎تر ابتدا ارائه شوند

اهداف کلی دوره :‌

1-افزایش‎ سطح‎ آمادگی‎و ‎سلامت‎ جسمانی نگهبانان و ‎متصدیان انتظامات .

2- افزایش سطح ایمنی ‎و امنیت عمومی در محیط کار.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله در مورد برنامه درسی دوره انتظامات و نگهبان

دانلود آزمایش برچسب گذاری ترانس سه فاز- موتورهای سه فاز

اختصاصی از اس فایل دانلود آزمایش برچسب گذاری ترانس سه فاز- موتورهای سه فاز دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود آزمایش برچسب گذاری ترانس سه فاز- موتورهای سه فاز


دانلود آزمایش برچسب گذاری ترانس سه فاز- موتورهای سه فاز

آزمایش شماره۱

موضوع آزمایش: برچسب گذاری ترانس سه فاز

موضوع آزمایش:  برچسب گذاری موتورهای سه فاز (روش علمی)

ب) برچسب گذاری موتورهای سه فاز (روش تجربی)

 

آزمایش شماره ۱

موضوع آزمایش: برچسب گذاری ترانس سه فاز

هدف از انجام این آزمایش اولاً تعیین سمت های اولیه و ثانویه ترانس می باشد در ثانی برای اتصال های مختلف (ستاره و مثلث) سرهای (W.V.U) (x.y.z) را مشخص می کند.

برای انجام این آزمایش 12 تا سر همرنگ هم اندازه انتخاب کرده 6 تا به سمت اولیه و 6 تا به سمت ثانویه وصل می کنیم سپس توسط اهم متر هر دو کلاف را که به هم راه می دهد اهم آنرا گرفته و یادداشت می کنیم در این مرحله سر و ته کلاف ها مشخص می شود. بعد از آن در صورتی که ترانس کاهنده باشد اهم های بیشتر مربوط به سمت اولیه و اهم های کمتر مربوط به سمت ثانویه است.

برای مشخص کردن (z,x,y),(w,v,u) سمت اولیه از سر کلاف مشخص کردن (z,x,y)(w,v,u) سمت اولیه از سر کلاف مشخص شده یکی را به عنوان مبنا انتخاب کرده و از کلاف های بعدی یکی دیگر را انتخاب کرده و یک سر را به نول وصل کرده و سر دیگر را توسط آمپرمتر با فاز S وصل می کنیم مقدار آمپر را یادداشت می کنیم. دوباره فازها را برعکس حالتی درست است که آمپرمتر آمپر کمتری نشان دهد. دوباره همین کار را برای فاز T انجام داده فاز T بدست آید برای مشخص کردن سرهای ثانویه با استفاده از روابط فازی که ولتاژ خط برابر ولتاژ فاز می باشد این آز را به این ترتیب انجام می دهیم به این ترتیب که 2 تا از کلاف ها را به دلخواه انتخاب کرده و آنرا با هم سری کرده حال ولتاژ خط را اندازه می گیریم. اگر ولتاژ خط  برابر ولتاژ فاز باشد این اتصال درست است در غیر این صورت دو سر یکی از کلاف ها را عوض می کنیم برای انتخاب فاز بعدی به همین ترتیب انتخاب می کنیم برای اتصال مثلث به همین ترتیب در مرحله اول اگر ولتاژ خط برابر ولتاژ فاز باشد درست می باشد برای سرها دوم تمام کلاف ها را با هم سر می کرده اگر ولتمتر مقدار صفر نشان دهد این اتصال درست است.

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود آزمایش برچسب گذاری ترانس سه فاز- موتورهای سه فاز

خصوصی سازی

اختصاصی از اس فایل خصوصی سازی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

خصوصی سازی


خصوصی سازی

فرمت فایل: word(قابل ویرایش)تعداد صفحات82

مقدمه

گرایش کشورهای جهان سوم به خصوصی سازی قبل از آنکه زاییده نیاز واقعی پدیدار شده از متن اقتصادی شان باشد، از فشارهای محیطی و تمایل به همگامی با اقتصاد جهانی منتج شده است. این کشورها از خصوصی سازی، انتظاراتی از قبیل تغییر مدیریت دولتی به مدیریت خصوصی که تصمیم هایش بر اساس نفع شخصی است، جایگزینی اهداف اداری مبتنی بر مسائل سیاسی به اهداف تجاری و انگیزه سودآوری، تخصیص منابع مالی به سرمایه گذاری بر مبنای کارایی آنها، کاهش فرصتهای بهره برداری از امتیازات توسط اشخاص ذی‌نفع، کاهش فساد در اداره شرکتها، گسترش امکانات برای تسریع رشد و توسعه اقتصادی داشتند.

خصوصی سازی در ایران در سال های 1341-1342به عنوان یکی از اصول انقلاب سفید معرفی شد و روند جدید خصوصی سازی در ایران از سال 1368 به بعد و در چارچوب سیاستهای اقتصادی دولت و برنامه اول توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و بر اساس مصوبه دولت وقت به منظور دستیابی به اهداف ارتقای کارایی فعالیتها، کاهش حجم تصدی دولت در فعالیتهای اقتصادی و خدماتی غیرضروری، ایجاد تعادل اقتصادی، استفاده بهینه از امکانات کشورانجام پذیرفت. خصوصی سازی در ایران، دارای نتایج و پیامدهای اجتماعی و اقتصادی زیادی بوده است.

این مقاله با هدف طرح راه کارهای اجرای اصل 44، در چهار بخش سازماندهی شده است: در بخش اول، مفهوم خصوصی‌سازی و زیر بناهای فکری آن تشریح می شود. در بخش دوم مفهوم توسعه ارائه می شود. در بخش سوم به راه کارهای اجرای اصل 44 و بخش چهارم به جمع بنـدی و نتیجه گیری اختصاص یافته است.

ایجاد و رشد و توسعه حس مشترک «ما» به جای من و تو، یکی از نیرومندترین ابزارهای فرهنگی تحقق اصل 44 است.

1- خصوصی سازی

واژه خصوصی کردن و خصوصی گرایی برای اولین بار در زبان انگلیسی در سال 1983 در فرهنگ لغت دانشگاهی جدید وبستر چاپ و رسما تصویب شد. از واژه خصوصی کردن، معانی متفاوتی به ذهن خطور می کند. یکی ازطرق تبیین معنی این واژه، ارتباط دادن آن با فعالیتها واقدامات دولت درجهت تامین کالاها و خدمات است. اما کاربرد واژه خصوصی‌سازی برای فروش دارایی های بخش عمومی، پدیده بارز دهه 1980است، ولی حوزه های مختلف فعالیت را برای آن تشریح کرده اند. از این رو مفهوم خصوصی سازی گسترش یافته است و چهار رویکرد نسبت به خصوصی سازی وجود دارد:

الف- خصوصی سازی سنتی که عایدات دولت را از محل فروش دارایی های دولتی یا برای تعادل پرداخت از طریق جریان ورود سرمایه گذاری خارجی تحت فشار قرار می دهد.

ب- تغییرات ناگهانی
اگرچه خصوصی سازی برای کشورهای تابع اقتصاد بازار و نظام سرمایه داری آثار مثبت به دنبال داشته است، ولی برای کشورهای جهان سوم از جمله ایران چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب آثار زیانباری به دنبال داشته است، که مبین ناهمگونی و ناسازگاری بین خصوصی سازی به عنوان ابزار رشد و توسعه اقتصادی با سایر ساختارهای اجتماعی-فرهنگی و انسانی و... است
و برخوردهای اجتماعی ناشی از برنامه اصلاحات اقتصادی را به حداقل می‌رساند و خصوصی سازی با سرعت زیاد، سلب مالکیت را از دولت دنبال می کند.

ج- تغییر شکل مالکیت جمعی، که سعی می‌کند به سرعت مالکیت هزاران موسسه دولتی را در مقیاس بزرگ و متوسط به مالکان خصوصی واگذار کند و انتقال دهد.

د- خصوصی سازی داخلی که کنترل موسسات دولتی را به گروه های داخلی مانند مدیریت و کارگران واگذار می کند.

خصوصی سازی، هرگز موضوع ساده انتقال دارایی های دولتی به بخش خصوصی نیست، بدین علت که سیاست های برگزیده نمی‌توانند تابع بازار باشند، ولی آزادی ورود و خروج از بازار را فراهم می کنند. بنابراین دولتها برای خصوصی سازی مشوق هایی به کار برده اند و محدودیت هایی هم وضع کرده اند تا از عهده ضرورتهای سیاسی برآیند. از این رو می توان خصوصی سازی را به صورت های زیر تعریف کرد:

الف- خصوصی سازی به صورت چرخش مدیریتها از سیستم دولتی به خصوصی در بخشهای عمده ای از صنایع تعریف می شود.

ب- خصوصی سازی شرکتهای دولتی، یعنی تغییر فضای حاکم بر فعالیت شرکت با حفظ بافت اصلی فعالیت، به گونه ای که فضای مذکور تغییر یابد وشرایط بازار بر نحوه کارکرد شرکت تاثیر گذارد تا انگیزه‌ها و مکانیسم های بخش خصوصی ملاک تصمیم گیری قرار گیرند.

ج- خصوصی سازی روندی است که در آن دولت امکان انتقال وظایف و تسهیلات خود را از بخش عمومی به بخش خصوصی بررسی و در صورت تشخیص و اقتضا نسبت به انجام چنین انتقالی اقدام می کند.


دانلود با لینک مستقیم


خصوصی سازی