بنای تجارت الکترونیکی در شرکت FedEx
ایجاد تجارت الکترونیک (E-Business) در شرکت FedEx در سال 1973 با
مدیریت Fred Smit آغاز شد ، امروزه با یک ساختار کاملا مجتمع فیزیکی و مجازی
مدل تجارت FedEx پست 48 -24 ساعته را به هر جایی از جهان حمایت می کند.
FedEx یکی از فعال ترین پایگاه داده های مرکزی است با بیش از صد میلیون
اطلاعات در روز و بیش از 3000 پایگاه داده و بیش از 50000 فایل بایگانی یکی از
بزرگترین شبکه های RealTime و Client-Server OnLine در جهان می باشد
امروزه محبوبیت اصلی FedEx در حمل و نقل و راه حل های الکترونیکی است.
FedEx برای رسیدن به دو هدف زیر تلاش می کند
%100 سرویس دهی مشتریان
% 0 اتلاف وقت
فهرست مطالب:
سیستمهای اطلاعاتی مفاهیم و تعاریف
طبقه بندی و تکامل سیستمهای اطلاعاتی
پردازشهای تراکنشی در مقابل سیستمهای اطلاعاتی وظیفه ای
چگونه IT فعالیتهای سازمانی را حمایت می کند.
چگونه IT زنجیره های موجودی CRM (Customer Relationship Management) و PRM (Partner Relationship Management)را حمایت می کند.
معماری و زیرساخت سیستمهای اطلاعاتی
سیستمهای Web-Based
محیط های محاسباتی جدید
شامل 72 اسلاید powerpoint
دانلود تحقیق فناوری اطلاعات مفاهیم و مدیریت