اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع عناصر آمیخته بازاریابی 4p

اختصاصی از اس فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع عناصر آمیخته بازاریابی 4p دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع عناصر آمیخته بازاریابی 4p


مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع عناصر آمیخته بازاریابی 4p

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع عناصر آمیخته بازاریابی 4p

توضیحات: فصل دوم مقاله کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو مقاله

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل word  در60 صفحه و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

عناصر آمیخته بازاریابی 4p

 بازاریابی چیست؟

   انجمن بازاریابی آمریکا بازاریابی را اینچنین تعریف نموده است: «بازاریابی فرآیند برنامه­ریزی و تحقق یک ایده قیمت گذاری، تبلیغات و توزیع کالا، خدمت و یا عقاید و اندیشه ها است. به نحوی که مبادله ای ایجاد نماید که اهداف فردی و سازمانی توسط این مبادله ارضاء شود .

بطور کلی بازاریابی موارد زیر را در برمی گیرد :

  • تعیین مشتریان بالقوه و شناسایی نیاز و خواسته آنها
  • طراحی و ساخت و یا ارائه کالا و خدمتی که نیاز و خواسته آنها را برآورده نماید .
  • تعیین قیمت مناسب
  • توزیع کالا و خدمت در زمان و مکانی که برای مشتری مناسب باشد .
  • ایجاد ارتباط با مشتریان و ارائه اطلاعات لازم
  • بازخورد از مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش
  • نیل به اهداف سازمانی (سود و غیره)

   یک بازاریابی در بازار داخلی باید بتواند با تغییر و تعدیل ماهرانه عوامل قابل کنترل در محیطی که سرشار از عوامل غیرقابل کنترل هست خود را تطبیق دهد تا بتواند به بهترین وجه وظایف خود را انجام دهد . شکل شماره 2-1 عوامل قابل کنترل و عوامل غیرقابل کنترل را نشان می دهد .

 

 

عوامل قابل کنترل

عوامل غیرقابل کنترل

محصول

قیمت

تبلیغات

کانال توزیع

مشتری

هزینه

دموگرافی

اقتصادی

اجتماعی

سیاسی

تکنولوژیکی

فیزیکی

حقوقی

رقابتی

جدول 2-1 عوامل قابل کنترل و غیرقابل کنترل در فرایند بازاریابی


  1. Domestic Market

دانلود با لینک مستقیم


مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع عناصر آمیخته بازاریابی 4p
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.