لینک خرید و دانلود در پایین صفحه
فرمت :word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحات :88
فهرست:
مقدمه
فصل اول
زنجیره ارزش ، عرضه و تقاضا
نیاز به مدیریت زنجیره تامین
از همکاری تا اشتراک مساعی
اجزای سازنده
برنامهریزی سلسله مراتبی تولید
فصل دوم
معیارهای عملکرد
عملکرد تحویل
تکمیل کامل سفارش
کل هزینه مدیریت لجستیک
سطوح مدل SCOR
فصل سوم
مقدمه
شرکتهای استراتژیک
فصل چهارم
تأمین خارجی
حرکت بسوی مدیریت زنجیره عرضه کامل
منابع فارسی و انگلیسی
مدیریت زنجیره تامین رویکرد جدیدی است که در سالهای اخیر بر مدیریت عملیات حاکم شده است . زنجیره تامین شبکه از مراکز توزیع است که یکی از وظایف آن تبدیل مواد خام به محصولات نهایی و توزیع آنها در میان مشتریان است . مدیریت زنجیره تامین فعالیتها را طوری هماهنگ میکند که مشتریان بتوانند محصولات را با کیفیت بالا و با حداقل هزینه به دست آورند . مدیریت زنجیره تامین می تواند برای شرکت مزیت رقابتی فراهم سازد .
مدیریت زنجیره تامین اشتیاق شرکت را برای همکاری و رقابت افزایش میدهد .
رویکرد جدیدی که در سالهای اخیر بر مدیریت عملیات حاکم شده ، رویکرد مدیریت زنجیره تامین(SCM) است. زنجیره تامین شبکهای از تسهیلات و مراکز توزیع است که وظایف تهیه و تدارک مواد خام ،تبدیل آن به محصولات نهایی و واسطهای و توزیع این محصولات نهایی یه مشتریان را انجام میدهد .
مقاله در مورد مدیریت زنجیره تامین