لینک خرید و دانلود در پایین صفحه
فرمت :word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحات :33
فهرست:
چکیده
مقدمه
ده اشتباه رایج ارزشیابی
اشتباهات رایج دپارتمانهای منابع انسانی
تأکید و تمرکز بر کاغذ بازی
باور به این که فرم ارزشیابی بر مبنای نرخ میتواند از طر ح دعویهای حقوقی توسط کارکنان جلوگیری کند
به کار بردن یک سیستم خودکار
آموزش ناکافی یا ناصحیح مدیران پیرامون فرآیند ارزشیابی
آموزش ندادن کارکنان
ایفای نقش پلیس ارزشیابی
ماهیت و بهبود عملکرد
تشخیص مشکلات عملکرد
استعداد
سطح مهارت
اجتناب از تلاش
عدم پایداری
نتیجه گیری
ارزیابی عملکرد کارکنان (Human Resources Performance Measurement
امور اداری (Administration
انگیزش، مشارکت و روابط کارکنان
فعالیتهای مدیریت منابع انسانی (Human Resource Management Activities)
مدیریت منابع انسانی (Human Resource Management)
انتصاب
برنامهریزی نیروی انسانی (Human Resource Planning)
بکارگماری (Staffing)
جابجایی کارکنان
طبقهبندی مشاغل (Job Classification)
کارمندیابی
امنیت شغلی با رویکرد ایمنی و سلامت و نقش آن در نگهداری کارکنان سازمان
این مقاله به مهمترین اشتباهات مدیران منابع انسانی و کارکنان در رابطه با مدیریت عملکرد میپردازد و د ر رابطه با پرهیز از این اشتباهات رایج الگویی ارائه میکند. این مقاله سعی دارد، تا بازگو نماید که چگونه فرآیند مدیریت عملکرد با رویکردی نوین و کاربردی، سازمان را در جهت تشخیص مشکلات عملکردی و در نتیجه از میان برداشتن موانع در قالب الگویی هفت عامله، حمایت میکند.
ده اشتباه رایج ارزشیابی، اشتباهات رایج دپارتمانهای منابع انسانی در خصوص فرایند و اجرای ارزشیابی، ماهیت، بهبود، مشکلات و الگوی ارزشیابی عملکرد مباحث این مقاله را تشکیل میدهند.
تحقیق در مورد اشتباهات مدیران منابع انسانی