مدیریت بازاریابی و علم بازاریابی در سلامت اجتماعی
مقدمه
مدیریت بازاریابی را کوششی آگاهانه برای دستیابی به نتایج مبادله مطلوب با بازارهای مورد نظر دانسته اند.
شناخت فلسفه هایی که راهنمای اینگونه تلاش های بازاریابی هستند و آگاهی از ارزش نسبی هر یک در رابطه با “ سازمان”، “ مشتریان” و “جامعه”،می باشد .
سازمانها فعالیت های بازاریابی خود را بر اساس پنج دیدگاه قرار می دهند.
این دیدگاه ها عبارت اند از:
تولید، محصول، فروش، بازاریابی و بازاریابی اجتماعی
تعداد صفحات: 41
مدیریت بازاریابی و علم بازاریابی در سلامت اجتماعی