توضیحاتی در مورد مقاله:
یکی از اهداف اصلی مدیران کسب و کار دستیابی به عملکرد عالی است. امروزه اندازهگیری عملکرد سازمان به عنوان ضرورت اجتناب ناپذیر برای تحقق اهداف استراتژیک میباشد. عملکرد سازمان ترکیب گسترده ای هم از دریافتیهای غیرملموس، هم چون افزایش دانش سازمانی و هم دریافتیهای عینی و ملموس، هم چون نتایج اقتصادی و مالی است. برای سنجش عملکرد سازمانی در عین توجه به نتایج مشهود اقتصادی چون نرخ بازگشت سرمایه و افزایش حاشیه سود و از این دست ابزارها باید سطح خلاقیت و نوآوری و نیز افزایش سطح دانش سازمانی را نیز سنجش کرد.
برای دانلود فایل مقاله مراحل خرید را تکمیل نمایید.
دانلود مقاله تأثیر استراتژی منابع انسانی و نوآوری در خدمات بر عملکردرفتاری