لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:47
فهرست عناوین و اولویتهای تحقیقاتی بانک کشاورزی ( سال 1384)
حوزه منابع انسانی و بهرهوری
آموزش:
- طراحی نظام جامع ارزیابی اثربخشی برنامه های آموزشی بانک
- بررسی راه کارهای بهبود عملکرد نظام پیشنهادهای کارکنان و مشتریان بانک
- طراحی برنامه جامع آموزشی کارکنان بانک با تاکید بر کارکنان شعب در طرح مهر گستر
- بررسی و تجدید نظر در نظام آموزش کارکنان و بهسازی مدیران از کلاس و استاد – محوری به روشهای آموزشی تجربی و در حین انجام کار
- بررسی موانع و راه کارهای افزایش تمایل مدیران و کارشناسان بانک به امر آموزش
6.بررسی ارتباط میان روش های مختلف آموزش و میزان اثربخشی فرایند یادگیری
7.بررسی مکانیزم های انگیزشی برای افزایش شوق به یادگیری در کارکنان
8.بررسی میان مدل های نیازسنجی آموزشی و استراتژی های سازمان - بررسی راههای نهادینه نمودن اهداف و سیاستها در بین کارکنان
- بررسی اثر بخشی آموزشهای ارائه شده و نیازهای آموزشی تحویلداران شعب اصلی بانک
امور کارکنان و رفاه:
- طراحی برنامه ریزی استراتژیک نیروی انسانی بانک
- بررسی نیازهای رفاهی ، بهداشت روانی و ورزشی کارکنان و ارائه راهکارهای اجرایی مناسب برای تأمین و تحقق نیازهای یاد شده
- بررسی راه کارهای واگذاری امور اجرایی حوزه نیروی انسانی و بهره وری به بخش خصوصی
- تجدیدنظر و طراحی نظام جدید انگیزشی بانک در راستای ایجاد ارتباط بین پرداختهای غیر مستمر و عملکرد کارکنان
بهداشت و درمان:
- بررسی راهکار های ارتقاء سطح سلامت کارکنان بانک
سازمان و بهره وری:
- بررسی عوامل موثر بر ارتقاء کارایی و اثربخشی مدیران و کارکنان بانک (ارتقاء بهره وری مدیران و کارکنان)
- بازمهندسی و ساده سازی فرآیندها و روشهای تجاری بانک باتوجه به الزامات بانکداری الکترونیک
- بررسی راه های افزایش روحیه مشارکت ، خلاقیت و نوآوری درکارکنان بانک
4.مطالعه نحوه پیاده سازی و پایدار سازی استاندارد ایزو ... درخدمات مختلف شعب و ادارات بانک - شناخت علل درونی و بیرونی موفقیت شعب یا مناطق موفق منتخب بانک و ارائه راهکارهای اجرایی برای انتقال تجربیات در سایر شعب و مناطق
6.بررسی ابزارهای مهندسی کیفیت در اثربخشی و کارایی (سازمان،فرایند،محصول)
7.بررسی کارایی فعالیت های واگذار شده به بخش خصوصی - بررسی عوامل شایستگی انتصاب مدیران در سطوح گوناگون مبتنی بر نظام شایسته محوری
- بررسی اثر بخشی طرح ایجاد انگیزش در مسئولین قسمت باجه
- دیده بانی میزان کارایی استقرار نظام تضمین کیفیت در شعب منتخب و امکان توسعه آن به سایر شعب
- شناسایی روشهای کاهش ازدحام مشتریان در شعب (تحلیل فرایندهای ارائه خدمت به مشتریان با رویکرد مهندسی خدمت )
- بررسی هزینه و فایده (تحلیل اقتصادی) سیستم مهر در بانک
تحقیق در مورد بانکداری در ایران