پرسشنامه ارزیابی عملکرد با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن
این پرسشنامه در تحقیقاتی که به ارزیابی عملکرد با استفاده از رویکرد BSC می پردازند مورد استفاده قرار می گیرد. در رویکرد کارت امتیازی 4 منظر مالی، فرایندهای داخلی، رشد و یادگیری و مشتری مورد ارزیابی قرار می گیرند. معمولا منظر مالی با استفاده از اسناد و مدارک موجود در سازمان سنجیده می شود. اما برای سه منظر دیگر از پرسشنامه استفاده می شود. شاخص ها معمولا با ترکیبی از سوالات در پرسشنامه ها سنجیده می شوند. مدیران، کارکنان و مشتریان پاسخگویان به پرسشنامه ها هستند. سوالات پرسشنامه ها برای هر یک از گروه های مذکور به تفکیک آورده شده اند. می توان برای دیگر سازمان با الهام از این پرسشنامه سوالات مخصوص را طراحی نمود.
پرسشنامه کارکنان: 19 سوال
پرسشنامه مدیران: 19 سوال
پرسشنامه مشتریان: 14 سوال
فرمت: doc و قابل ویرایش
پرسشنامه ارزیابی عملکرد با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن