اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله زبان شناسی

اختصاصی از اس فایل دانلود مقاله زبان شناسی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله زبان شناسی


دانلود مقاله زبان شناسی

 

مشخصات این فایل
عنوان: زبان شناسی 
فرمت فایل :word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 10

این مقاله در مورد زبان شناسی می باشد.

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از مقاله زبان شناسی 

او ناخودآگاه را دارای ساختار همچون زبان می‌داند. او طفل خردسالی را که در مقابل آیینه در خود تامل می‌کند، نوعی دال می‌داند که می تواند معنا ببخشد و تصویری را که در آینه می‌بیند مدلول در نظر می‌آورد.
کارکرد آینه در این مثال روانشناسانه، همچون کارکرد استعاره در زبان است، اما کودک شبیه یا جانشین خود را در سویی دیگر می‌بیند. تا این مرحله بین دال و مدلول یگانگی حاکم است، اما با ورود پدر، کودک به آگاهی اضطراب آوری می‌رسد.
« او اکنون باید این نکته سوسوری را دریابد که هویت‌ها بر اثر تمایز شکل می‌گیرند.».....

در روایت شناسی ساختارگرا نحو از اهمیت فراوانی برخوردار است. اولین تقسیم یک جمله به نهاد و گزاره است. به این جمله توجه کنید:« پهلوان آژدها را کشت » در این جا پهلوان نهاد، و اژدها را کشت گزاره است این جمله می‌تواند هسته یک قطعه یا حتی یک قصه کامل باشد. ما می‌توانیم در محور جانشینی به جای پهلوان، آشیل، رستم و یا امیرارسلان را جایگزین کرده و گزاره را نیز بسط دهیم. به این ترتیب در این جمله محور هم نشینی سازنده روایت و محور جانشینی سازنده انواع روایت خواهد بود.
ولایمیر پروپ ادعا کرد که ساختار سیاسی همه قصه‌ها و افسانه‌ها یگانه است. طبق نظر او، شخصیت‌ها در افسانه‌ها، به تنهایی اهمیت ندارند، بلکه کار ویژه‌های آنان است که در ساختار افسانه‌ها اهمیت دارد و یا به بیانی درست‌تر ساختار افسانه‌ها کارکرد قهرمان و ضد قهرمان را مشخص می‌سازد.......

یکی از دستاوردهای ساختارگرایی رمززدایی مکرر آن از ادبیات و تقلیل آن به سازه‌ها است، این بی‌توجهی به معنا دلیل اصلی چالش است. در ساختارگرایی ادبیات، در حکم مصداق یا شی بازنمود می‌شود. « آنچه یا کوبسن کارکرد شعریس می‌نامد، اهمیت ادبیات را در این می‌داند که چگونه ساختار متن به منظور برجسته سازی عناصر جوهری آن ـ به ویژه واجشناسی و نحو ـ تنظیم می‌شود.
الگوهای تقارن و تشابهی که او در شعرهایش می‌یابد در این سطوح از زبان به مراتب بیشتر از ساخت صوری ( مثلاً ساخت زنی و بندی ) است، نتیجتاً متن به نحوی بازنمایانده می‌شود که گویی عمدتاً به واسطه شکل جسمی ادراک ناشدنی‌اش وجود دارد.......

و اگر نگاهی به تاریخ این رشته بیندازیم و تاثیرات افراد و هر نوع نگرش را درجه بندی کنیم می توان به جرات گفت: تاثیر گذارترین فرد در طول تاریخ این علم فردینان دوسوسور بوده است. وی که نبوغش در این علم پرورش یافته بود، در طول عمر خود سرسختانه به جست وجوی قانون هایی پرداخت که بتواند اندیشه های او را از میان آشفتگی های نظریه های زبان شناسی هدایت کند.
او در سال ۱۹۰۶ بر کرسی استادی دانشگاه ژنو تکیه زد. وی تدریس سه دوره زبان شناسی همگانی را بین سال های ۱۹۰۶ تا ۱۹۱۱ به عهده گرفت ولی هرگز کتابی منتشر نکرد. بعد از مرگ وی دو تن از همکارانش به نام های شارل بالی و آلبرسه شه یه از دست نوشته های او که به وسیله همسرش جمع آوری شد و جزوه های شاگردانش دوره زبان شناسی عمومی سوسور را به چاپ رساندند. بعد از چاپ این کتاب دامنه نفوذ او در زبان شناسی به مراتب بیشتر از نفوذ و تاثیر هر کسی دیگر شد تا جایی که به جرات می توان گفت زبان شناسی قرن بیستم را خود او آغاز کرده است و در حوزه زبان شناسی انقلابی کپرنیکی پدید آورده.......


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله زبان شناسی

دانلود مقاله ادبیات شفاهی کودکان

اختصاصی از اس فایل دانلود مقاله ادبیات شفاهی کودکان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله ادبیات شفاهی کودکان


دانلود مقاله ادبیات شفاهی کودکان

مشخصات این فایل
عنوان: ادبیات شفاهی کودکان
فرمت فایل :word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 15

این مقاله درمورد ادبیات شفاهی کودکان می باشد.

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از مقاله ادبیات شفاهی کودکان

  تعریف فرهنگ عامیانه :
"فولکلور (Folklore) ‌ در زبان‌ فارسی‌ به‌ فرهنگ‌ مردم‌، فرهنگ‌ عامه‌، دانش‌ عوام‌، فرهنگ‌ توده‌ و... ترجمه‌ گردیده‌ است‌و ناظر بر پژوهش‌هایی‌ است که‌ در زمینه‌ عادات‌، آداب‌ و مشاهدات‌، خرافات‌ و ترانه‌هایی‌ که‌ از ادوار قدیم‌ باقی‌ مانده‌اند ‌.کلمه فولکلور از دو جزء تشکیل شده است:  
1) فولک((folkبه معنای مردم و ‌عامه ،‌توده مردم نظایر آن وکمابیش عوام در معنای غیر تخفیف آمیز آن،‌در برابر خواص‌ که نخبگان و فرهیختگان....

 ادب عامه یا ادب شفاهی :
یکی از شاخه های فرهنگ عامیانه یا فولکلور،ادب  عامه یا شفاهی است که شامل قصه ها،افسانه ها  ، اسطوره ها، وترانه ها و تصنیف ها، بازی ها، امثال وحکم، متل ها و چیستان هایی است که شفاهاً از فردی به فرد دیگر یا از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود. این مجموعه، از مشترکات فرهنگی یک ملت و عامل پیوند آنان است. این نوع ادبیات در واقع بازتاب زندگی اجتماعی و فرهنگی مردم، شیوه ی کار و تولید.....

گوناگونی لالایی ها:
لالایی های سیاسی: مثل سرودواره هایی در وصف میرزا کوچک خان که هنوز هم در منطقه گیلان زمین بر زبان مادران جاریست.
لالایی های مذهبی: که جنبه ی نوحه سرایی دارد در حقیقت نوحه هایی برای نواده های امامان و معصومین بود که تمامی فرزندان خانواده های ایرانی آن را شنیده اند. بحث لالایی و به تعریفی دیگر ادبیات زنانه که در کنار گاهواره ها شکل گرفته بسیار......

 تأثیر گذاری قافیه بر کودک:
بی شک والدین، ابتدایی ترین نشاط را در کودکان به خاطر می آورند و به جرات می توان گفت در همه ی دنیا چند دقیقه دالی گفتن، پنهان و آشکار شدن و ایجاد تناوب در یک جریان، شادی آورترین و لذت بخش ترین لحظات زندگی کودک است. خردسالان از تکرار هجا لذت می برند. ایجاد یک صدای مشخص علی الخصوص اگر با تناوب سنجیده ای......

سخن آخر:
حال که به عصر دشوار کنونی رسیده ایم و در هزاره ی سوم و عصر انفورماتیک به سر می بریم ! مبادا که برآوردن نیاز درونی کودکان ( شعر)به فراموشی سپرده شود. باید قبل از این که آموختن زبان در دبستان گرفته شود زبان مادری، یعنی زبان واقعی کودک به او آموزش داده شود. نتایج درخشان نوشتن و سرودن به زبان کودک ، پدید آمدن پیوندی صمیمانه تر میان کودکان و ادبیات به ویژه......

فهرست مطالب مقاله ادبیات شفاهی کودکان

 چکیده 1
 مضمون لالاییها7
واژه های کلیدی و مهم 1
گوناگونی لالایی ها 8
تعریف فرهنگ عامیانه 2
عادات خوشایند 8
ادب عامه یا ادب شفاهی 2
غنی کردن ارتباط با بچه ها 9
روایت های منثور 4
شکل شاعرانه زبان آموزی و تاثیر آن بر روی بچه ها9
اسطوره ها4
 شعر و کودک 10
افسانه ها4
بچه ها و دستور زبان 11
 مثل ها5
 تأثیر گذاری وزن شعر درکودک 12
 چیستان ها 6
تأثیر گذاری قافیه بر کودک 12
روایت های منظوم6
سخن آخر13
لالایی ها7
فهرست منابع و ما خذ     

فهرست منابع مقاله ادبیات شفاهی کودکان

1)مقدمه ای بر ادبیات کودکان 1 و نوجوانان – محمد رضا سرشار
2) فرهنگ فولکلور- حسن قنواتی
3)مقدمه ای بر ادبیات کودکان2 و نوجوانان – محمد رضا سرشار
4)ادبیات کودکان و نوجوانان دوره دانشسراهای تربیت معلم –سال های1370 تا1374
5)شعر و کودک – دکتر سرامی
6)تاریخ ادبیات – دکتر ذبیح الله صفا
7)فرهنگ فارسی معین           


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله ادبیات شفاهی کودکان

دانلود فایل فلش هواوی huawei y300-0100بیلد نامبر c125b177 با لینک مستقیم

اختصاصی از اس فایل دانلود فایل فلش هواوی huawei y300-0100بیلد نامبر c125b177 با لینک مستقیم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع :

دانلود فایل فلش هواوی huawei y300-0100بیلد نامبر c125b177 با لینک مستقیم 

مشخصه فایل : 

huawei_y300_firmware(y300-0100,android 4.1,emotion_ui,v100r001c125b177,sweden-hutchison,05011pgw).zip

اندروید:4.1

تست شده و بدون اشکال

میتوانید فایل فلش این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید

با تشکر گروه آدا فایل

 

 

 

ز


دانلود با لینک مستقیم


دانلود فایل فلش هواوی huawei y300-0100بیلد نامبر c125b177 با لینک مستقیم

دانلود مقاله ادیب نیشابوری

اختصاصی از اس فایل دانلود مقاله ادیب نیشابوری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله ادیب نیشابوری


دانلود مقاله ادیب نیشابوری

 

مشخصات این فایل
عنوان: ادیب نیشابوری
فرمت فایل :word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات : 8

این مقاله درمورد ادبیات ادیب نیشابوری می باشد.

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از مقاله ادیب نیشابوری

 " ادیب " در دو سطح متوسط و عالی تدریس می کرد. در سطح متوسط ، برای عموم طلاب بیشتر شرح نظام بر الشافیه ابن حاجب ، مغنی و مطول می گفت و برای شاگردان خصوصی ، سطح عالی ادبیات عرب را از متن هایی چون مقامات بدیعی ، مقامات حریری ، معلقات سبع ، حماسه ابوتمام و مجموعه ای در باب عروض که خود گرد آورده بود ، درس می داد و گاه منظومه ی ملاهادی سبزواری در فلسفه و منطق را نیز تدریس می کرد. تسلط و مهارت " ادیب " در فنون ادبی و محفوظات......

" ادیب " به لفظ قلم سخن می گفت و به یاری حافظه ای نیرومند ، تمامی دانسته های خویش را به شیوه ای منسجم به شاگردان القا می کرد و همین امر حلقه های درس او را چنان جذاب و شیرین ساخته بود که گاه بیش از 300 طالب علم در آن حضور می یافتند . از این رو ، او بیش از آنکه شاعری ارزشمند باشد ، مدرسی توانا بود و در مکتب او ادبا و فضلای بسیاری پرورش یافتند و به دست دانش آموختگان مکتب او بود که نخستین دانشکده های ادبیات در ایران تاسیس شد . کسانی چون ملک الشعرا ی بهار ، بدیع الزمان فروزانفر ، محمد تقی مدرس رضوی ، محمد پروین گنابادی ، ادیب طوسی ، سید محمد باقر عربشاهی سبزواری ، محمود فرخ و مجدالعلای بوستان از دست پروردگان او به شمار می آیند . و ادیب تاثیری شگرف برهر یک از اینان نهاد و متقابلاً از فضایل.......

آثار:
از ادیب به سبب ضعف بینایی آثار اندکی بر جای مانده است بخشی از ابتدای شرح معلقات سبع ، چند بخش در تلخیص شرح خطیب تبریزی بر حماسه ی ابوتمام و رساله ای در جمع ما بین عروض فارسی و عربی . برخی از تقریرات او مانند" تاریخچه گرگان" نخستین بار در نشریه دبستان و نکاتی از وی درباره ی شعر و شاعری در دانشوران خراسان به چاپ رسیده است. دیوان کاملی از اشعار او در دست نیست. شاگرد وی اشراق ، دیوان استاد را بالغ برشش هزار بیت از اشعار پارسی گرد آورد که مفقود است .        


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله ادیب نیشابوری