اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پروژه اصول تعیین بودجه در سازمانهای مختلف

اختصاصی از اس فایل دانلود پروژه اصول تعیین بودجه در سازمانهای مختلف دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پروژه اصول تعیین بودجه در سازمانهای مختلف


دانلود پروژه اصول تعیین بودجه در سازمانهای مختلف

مقدمه :

نقطه آغاز بودجه ریزی در هر مؤسسه برآورد مقدار فروش است.

در واقع ضرورت تعیین حدود فروش آتی آنقدر مهم است که حتی درمؤسساتی  که از سیستم کنترل بودجه‌ای استفاده نمی‌شود کوشش هائی برای تخمین درآمد حاصل از فروش به عمل می آید. زیرا مدیریت مؤسسات به خوبی آگاهند که خون حیاتی مؤسسه همان درآمد است.

 

1- موارد استفاده از پیش‌ بینی فروش

علاوه بر تخمین و برآور مقدار درآمدهای آتی، از پیش‌بینی فروش استفاده‌های متعدد دیگری نیز به عمل می آید. فی‌المثل پیش‌‌بینی مذکور، هسته مرکزی هم‌آهنگی فالیت های مؤسسه را تشکیل می‌دهد و برنامه‌ریزی تولید، براساس پیش‌بینی فروش انجام می‌گیرد.

مضافاَ پیش بینی فروش به کنترل موجودی‌ها یاری می‌دهد. ولی در اینجا یادآور می‌گردد که برای حفظ موجودی انباردر حد معقول، باید نوسانات فروشدر ماه‌های مختلف  برآورد شود. اطلاع از نقاط اوج واقل تقاضا، این امکان را برای مدیریت فراهم می‌سازد که با توجه به آن، موجودی‌ها را نگهداری و کنترل نماید.

بسیاری از شرکت ها و مؤسسات از پیش‌بین فروش، به عنوان پایه برنامه‌ریزی فعالیت‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند. در واقع در بعضی شرکت‌ها بودجه تبلیغات برحسب درصدی از برآورد مقدار فروش تهیه و تنظیم می‌گردد. پیش‌بینی فروشهر یکاز محصولات، امکان آنرا ایجاد می‌کند که برای افزایش تقاضای محصولاتی که فروش کمتری ( پیش‌بینی فروش نشان می‌دهد که احتمال تغییرات تقاضا بابت محصولات شرکت چه زمانی خواهد بود و این مسئله ، برای برنامه‌ریزی پژوش و گسترش در زمینه محصولات مؤسسه حائزاهمیت بسیار است.)

( به عبارت بسیارساده، عملاَ کلیه فعالیت‌های مؤسسه به پیش‌بینی فروش مرتبط است)

 

2- مراحل پیش‌بینی فروش

( روش خاصی وجود ندارد که به موجب آن نتایج حاصله کاملاَ صحیح ودرست باشد ولی برخورد سنجیده ومنظم با مساله، خود شیوه‌ای برای کاهش حاشیه اشتباه محسوب می‌شود.

مراحل کلی پیش‌بینی فروش به شرح زیر است:

- محصولات مؤسسه به دسته‌های مختلف طبقه‌بندی می‌‌گردد.

- عوامل موثر بر فروش هر یک از طبقات محصول مورد ارزیابی ارزیابی قرار می‌گیرد.

- روش یا روش‌های پیش بینی مناسب برای برآورد فروش هر یک از طبقات محصول انتخاب می‌شود.

- آمار واطلاعات مربوط جمع‌آوری ، طبقه‌بندی ، تعدیل وارزیابی می‌گردد.

- مفروضاتی درباره عواملی که قابل اندازه‌گیری یا پیش‌بینی نیست اتخاذ می‌گردد.

- پیش‌بینی ها برحسب طبقات معین محصول، انواع محصول و مناطق مختلف صورت می‌گیرد.

- پیش‌بینی ها برحسب طبقات معین محصول، انواع محصول و مناطق مختلف صورت می‌گیرد.

- هر چند گاه یکبار عملیات وارسی شده و در صورت لزوم پیش‌بینی‌ها مورد تجدید نظر قرار می گیرد.

3- روش‌های پیش‌ بینی فروش

علیرغم تعدد روش‌های پیش‌بینی، نمی‌توان ازروشی به عنوان بهترین روش پیش‌بینی فروش نام برد. طبقات مختلف محصول ایجاب می‌کند که از روش‌های مختلفه برای پیش‌بینی فروش استفاده شود.

عوامل مهم متعددی در گزینش روش موثر است که مهمترین آن به شرح زیر می‌باشد:

- کوچکی یابزرگی مؤسسه

- نوع وتنوع محصولات

- روش‌های تولید

- ویژگیهای بازار

- مجاری وروش‌های توزیع

- هزینه نسبی روش‌های مورد استفاده

- وجود کارکنان ورزیده

- مدت دوره مورد پیش‌بینی

شش روش برای پیش‌بینی فروش وجود دارد که در پیش‌بینی‌ها معمولاَ از یک یا چند روش به شرح ذیل استفاده می شود:

- نظرات کمیته مدیران

- نظرات فروشندگان

- تحلیل همبستگی

- تحلیل روند

- تحلیل صنعت

- ترکیب روش‌های مختلف

باید توجه به امتیازها و محدودیت‌های هر روش‌ توه خاص مبذول گردد.

مدیریت مؤسسه می‌بایست با مطالعه وبررسی عوامل داخلی وخارجی موثر بر فالیت‌های مؤسسه ، همچنین امتیازها ومحدودیت‌های هر روش، انتخاب خود را درباره روش‌پیش‌بینی به عمل آورد.

 

3-1 - روش نظرات کمیته مدیران

 در این روش ، چندتن از مدیران مؤسسه در کمیته‌ای گرد هم جمع شده و نظرات خود را درباره میزان فروشآتی ابراز می‌دارند و در مجموع به یک نظر خاص می‌رسند. در این روش به جای شیوه فردی، ازشیوه گروهی استفاده می‌گردد. معمولاَ مدیران عضو کمیته مورد بحث،بر حسب تخصص در فعالیت‌های مختلف مؤسسه انتخاب می‌شوند.

انجام این کار در مواقعی که از بودجه‌ریزی متوالی استفاده شده وارقام بودجه هر ماه مورد تجدید نظر قرار می‌گیرد ضروری است. در این روش  ماهی که تازه خاتمه یافته از بودجه حذف و ارقام مربوط به ماه جدیدی به بودجه اضافه می‌شود. باین ترتیب بودجه مؤسسه همواره ارقام مربوط به یکسال آتی را در بر می‌گیرد.

مهمترین امتیازی روش پیش‌بینی فروش برحسب  نظرات کمیته مدیران، آنستکه در این روش گروهی از افراد که در موقعیتی ممتاز قرار گرفته و از عوامل مهم  موثر بر فعالیتهای مؤسسه مطلع هستند گرد هم جمع می‌شوند.  فی‌المثل مدیر فروش  نظر تخصصی خود را درباره امکان بالقوه  بازار فروش محصولات مؤسسه، و مدیر تولید اطلاعات لازم را درباره ظرفیت و امکانات تولید و مدیر مالی آمار واطلاعات مربوط به وضعیت مالی مؤسسه را ارائه می‌دهند.

مدیر خرید نیز می‌تواند عضو موثری درکمیته مدیران مورد بحث باشد. او اطلاعات لازم را درباره قیمت‌ها، منابع خرید و وجود مواد اولیه در اختیار دارد.

البته چنانچه مؤسسه دارای مدیر امور بودجه باشد . او اطلاعات لازم را درباره قیمت‌ها، منابع خرید و وجود مواد اولیه در اختیاردارد.

البته چنانچه مؤسسه دارای مدیر امور بودجه باشد می توان او را عضو کمیته مذکور کرده ویا اینکهن او را به صورت مشاور در اختیار این کمیته قرار داد.

در روش‌ نظرات کمیته مدیران،مطالعات دقیق آماری و جداول و نمودارهای مربوطه حذف می‌شود. به اعتقاد بعضی افراد، این خود امتیاز روش مذکور محسوب می‌گردد. در واقع بعضی شرکت‌ها و مؤسسات، فاقد افراد ورزیده و متخصص جهت تهیه مطالعات آماری مفصل بوده و تنها راه پیش‌بینی و برآورد فروش،اتکاء به نظرات مدیران است.

 

 ...

 

سه عامل اساسی بر الگوی فروش هر مؤسسه تاثیر می‌گذارد:

1- روندهای رشد بلند مدت

2- نوسانات دورانی اقتصاد

3- نوسانات فصلی

اگر  تغییرات  غیرعادی حاصل از جنگ، اعتصاب، سیل، خشکسالی، تدابیر دولت و مانند آن نمی‌بود تاثیر عوامل مذکور در فوق باز بیشتر محصوص می‌شد.

بهرحال در بعضی صنایع از قبیل برق، گاز، آب الگو فروش به حدی روشن است که از طریق مطالعات آماری می‌توان تاثیر سه عامل مورد گفتگو در فوق را بر مقدار فروش به خوبی مشخص کرد. باین ترتیب هر یک از عوامل مذکوربرآورد شده، و روندهای مختلف به آینده گسترش داده خواهد شد و به عنوان پایه پیش‌بینی مقدار فروش، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بهر تقدیردر بیشتر صنایع، تتحلیل‌هائی ازنوع فوق فقط در برنامه‌ریزی بلند مدت مفید واقع میشود زیرا نتایج حاصله ازنقطه نظر پیش بینی‌های کوتاه مدت عملیاتی،از صحت کافی برخوردار نیست.

مؤسساتی از قبیل شرکت‌هایگاز، برق آب واتوبوسرانی می‌توانند با مطالعه عواملی مانند جمعتی مشتریان هزینه ودرآمد بطور جداگانه‌ یا در ارتباط با یکدیگر روند فروش آتی را تعیین کنند. چون تغییرات جمعیت بر فروش هر مؤسسه تاثیر می‌گذارد لذا مطالعه روند جمعیت در حوزه فروش مؤسسه از اهمیت ودقت بسیاربرخوردار می‌‌گردد. ولی باید توجه داشت که تغییرات جمعیت به تنهائی بر مصرف و درآمد تاثیر نمی‌گذارد.

در اینمورد مطالعه وتحلیل تغییرات عادات مشتریان نیز ضروری است.

در این ارتباط مسائلی از قبیل تغییرات نرخ‌ها ، نوسانات فصلی  واثرات تبلیغات از ملاحظات مهم محسوب می‌گردد. باین ترتیب گرچه می‌توان عاملجمعیت یا تغییرات فصلی را جداگانه پیش‌بینیکرد ولی چون این دو، ارتباط بسیار نزدیکی  باهم دارند، باید رابطه آنها باهم نیزمورد مطالعه قرار گیرد.

شرکت هائی از قبیل برق، آب گاز اتوبوسرانی ( موسساتی که خدمات آن مورد مصرف عامه است) معمولاَ فروش چند سال - اغلب پنج سال - را پیش‌بینی وبرآورد می‌کنند. ولی بهرحال پیشبینی های مذکور حداقل سالی یکبار  مورد وارسی  وتجدید نظر قرار می‌گیرد. اگرتغییر شرایط ایجاد کند وارسی پیش‌بینی‌ها با فاصله کوتاهتری انجام میشود.

در این روش نیز همچون تحلیل همبستگی برای ارائه گواهی بصری از نمودار استفاده می‌گردد.  دراینجا تاکید می شود که تحلیل‌های آماری، به تنهایی احتمالاَ بهترین پیش‌بینی‌ها را در اختیارنخواهد گذارد اما بهر صورت نقش مهمی در پیش‌بینی داراست وتوام با نظرات مدیران مجرب  بهترین نتایج را حاصل خواهد کرد.

 

10- روش تحلیل‌ صنعت

در روش تحلیل صنعت، کوشش می‌شود که رابطه‌ای بین کل فروش صنت مربوطه وفروش مؤسسه  مورد نظر ایجاد گردد. این رابطه  به صورت درصدی که مؤسسه ازکل بازار فروش به خود اختصاص  می دهد،  بیان می‌شود.

این روش اغلب در صنابع اتومبیل سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای استفاده از این روش ابتدا باید آمار رشد کل صنت مربوطه بررسی و تحلیل شود. سپس کل فروش صنعت طی دوره بودجه پیش‌بینی گردد.

...

 

 

 

66 ص فایل WORD


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پروژه اصول تعیین بودجه در سازمانهای مختلف

طراحی مالتی مدیا بیلدر - جغرافیا 2 دبیرستان - آلودگی هوا و دریا

اختصاصی از اس فایل طراحی مالتی مدیا بیلدر - جغرافیا 2 دبیرستان - آلودگی هوا و دریا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

خرید و دانلود پروژه ی درس جغرافیای سال دوم دبیرستان و فصل مربوط به آلودگی هوا و دریا با استفاده از نرم افزار مالتی مدیا بیلدر ساخته شده است.

این فایل حاوی تمامی نکات مطرح شده در کتاب درسی جغرافیا و درس های 8 و 9 کتاب می باشد و با طراحی زیبا و شیک می توانید به معلم خود ارائه دهید.

در این پروژه تمامی صفحات فهرست بندی شده و با کلیک بر روی هر گزینه به عنوان مربوطه می روید و برای زیبایی بیشتر کار موزیکی زیبا بر روی پروژه قرار داده شده است

در زیر تصاویری از پروژه مربوطه را می توانید ببینید:

تصویر اول

تصویر دوم

تصویر سوم

حجم فایل با توجه به موزیک و تصاویری که در پروژه قرار داده شده، 25 مگابایت می باشد.

 

 


دانلود با لینک مستقیم


طراحی مالتی مدیا بیلدر - جغرافیا 2 دبیرستان - آلودگی هوا و دریا

پروژه مکانیزه سازی یک شرکت اینترنتی (ISP) - درس مبانی مهندسی

اختصاصی از اس فایل پروژه مکانیزه سازی یک شرکت اینترنتی (ISP) - درس مبانی مهندسی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

در درس مبانی مهندسی در دوره کاردانی رشته کامپیوتر، در آخر هر ترم تمامی اساتید پروژه ای از دانشجویان درخواست می کنند و دانشجویان نسبت به علاقه ای که دارند یک سیستم را انتخاب می کنند و بایستی که آن سیستم را مکانیزه سازی و پیاده سازی کنند و این پروژه می تواند شامل سیستم یک داروخانه، بنگاه معاملاتی، بیمارستان، رستوران و .... باشد.

در پروژه پیش رو، ما عملکرد یک ISP را قدم به قدم مکانیزه سازی کردیم، و برای این پیاده سازی از شرکت آسیا تک و نحوه کارکرد این شرکت به صورت حضوری یادداشت برداری کرده و به صورت عملی سیستم را درون این پروژه آورده ایم.

بنابراین این پروژه کاملا دقیق پیاده سازی شده و می توان از آن به عنوان یک پروژه برای نمره عملی درس مبانی مهندسی استفاده کرد و تا جایی که ممکن بوده ساده و واضح و روان پروژه پیاده سازی شده تا دانشجویانی که از این پروژه استفاده می کنند گیج و سردرگم نشوند.

سخن آخر: هدف ما از این پروژه مدیریت جامع بر مشترکین ADSL  و وایرلس بوده است.

در این پروژه که به صورت پاورپوینت ارائه شده است، 23 اسلاید قرار داده شده و حجم فایل 300 کیلوبایت می باشد.

 

در پایان عناوین مربوط به هر اسلاید را ذکر می کنیم:

نیازهای عملیاتی

نیازهای کیفی

موجودیت های خارجی

موجودیت های داخلی

تحلیل نیازمندی ها و شناسایی اکتورها

شرح وظایف اکتورها

عملیات ورود اطلاعات

عملیات مدیر سیستم

عملیات گزارشات

گزارشات

مدل طراحی کلاس ها

سناریو ایجاد مشترکین

موارد استثنایی

سناریو تمدید سرویس مشترکین

درخواست مشتری جهت جمع آوری سرویس

 

 

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


پروژه مکانیزه سازی یک شرکت اینترنتی (ISP) - درس مبانی مهندسی

تحقیق آدم ربایی و سرقت مسلحانه در دادسرای جنایی 34ص - ورد

اختصاصی از اس فایل تحقیق آدم ربایی و سرقت مسلحانه در دادسرای جنایی 34ص - ورد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق آدم ربایی و سرقت مسلحانه در دادسرای جنایی 34ص - ورد


تحقیق آدم ربایی و سرقت مسلحانه در دادسرای جنایی 34ص - ورد

مفهوم جرم از دیدگاه جامعه‏شناسان معاصر

دکتر جعفر سخاوت عضو هیات علمی گروه جامعه‏شناسی دانشگاه علامه طباطبایی و مدیر گروه جامعه‏شناسی مسایل و آسیب‏های اجتماعی انجمن جامعه‏شناسی ایران، نخستین سخنران این میزگرد بود. وی بحث خود را با عنوان "بررسی مفهوم جرم از دیدگاه جامعه‏شناسان معاصر" با طرح یک سوال اساسی در این حوزه آغاز کرد: "آیا رفتارهایی که به نام رفتارهای مجرمانه شناخته شده‏اند، فی نفسه جرم محسوب می‏شوند؟ به عبارت دیگر، آیا این رفتار است که بنابر نظر جامعه‏شناسان پوزیتویسم و بسیاری از مردم، جرم را تعریف می‏کند و بنا بر آن، گفته می‏شود دسته‏ای از رفتارها جرم بوده و دسته‏ای دیگر جرم نیستند؟"

دکتر سخاوت توضیح داد: آن‏چه در جامعه به عنوان رفتار انحرافی شناخته می‏شود، تا حودی شامل برخی جرایم مانند سرقت، قتل و خشونت‏های فردی است اما این عبارت نزد عموم جامعه، در مورد بسیاری از انواع رفتارهای دیگر مانند تخلفات رانندگی، عدم پرداخت مالیات، کودک آزادی و ... هم پوشانی ندارد. عکس‏العمل احساسی افراد نیز در مقابل این دو دسته متفاوت است.

وی افزود: در این زمینه، جامعه‏شناسان همواره با این سؤال مواجه بوده‏اند که آیا تعریف واحدی وجود دارد که بتواند انواع انحرافات را پوشش دهد؟ برخی از آنها در پاسخ به این پرسش، به تفاهم رسیده‏اند که هر رفتاری که برخلاف هنجارها و نرم‏های اجتماعی باشد، اعم از هنجارهایی که در زندگی روزمره تعریف شده و یا نرم‏هایی که قانون برای آنها مجازات تعیین کرده است، تحت عنوان انحراف مورد بررسی قرار می‏گیرد.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق آدم ربایی و سرقت مسلحانه در دادسرای جنایی 34ص - ورد

تحقیق بررسی معاونت در جرائم شامل حدود ، قصاص ، تعزیرات 85 ص - ورد

اختصاصی از اس فایل تحقیق بررسی معاونت در جرائم شامل حدود ، قصاص ، تعزیرات 85 ص - ورد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق بررسی معاونت در جرائم شامل حدود ، قصاص ، تعزیرات 85 ص - ورد


تحقیق بررسی معاونت در جرائم شامل حدود ، قصاص ، تعزیرات 85 ص - ورد

مقدمه

قانون مجازات اسلامی 1375 (تعزیرات) کتاب پنجم از قانون مجازات اسلامی است که به مبحث تعزیرات و مجازاتهای بازدارنده اختصاص دارد. این قانون اولین قانون دائمی مجازات اسلامی است که پس از پیروی انقلاب اسلامی به تصویب رسیده است.

انسجام دادن به قوانین کیفری قبل، جایگزینی مجازات شلاق با مجازات حبس، احصاء جرایم قابل گذشت از دیگر ویژگی های عمده این قانون هستند.

چنانچه به گذشته سیر قانونگزاری در زمینه مسائل کیفری از پیروزی انقلاب اسلامی به بعد بنگریم، قوانین کیفری یک سیر تکاملی را پشت سر گذاشته اند. با گذشت زمان در عمل معایب و محاسن قوانین نمود یافته و قانونگزار در صدد تقویت محاسن و رفع معایب برآمده است. بر این اساس هر قانون جدیدی نسبت به قوانین قبلی کامل تر است.

با مقایسه قانون مجازات اسلامی 1370 با قوانین حدود و قصاص و دیات سابق و نیز مقایسه کتاب پنجم این قانون که در سال 1375 به تصویب رسیده است با قانون تعزیرات مصوب 1362 و حتی با قانون مجازات اسلامی 1370 سیر تکاملی آنها محرز است و ملاحظه می گردد قانونگزار با تصویب قوانین جدید در صدد مرتفع نمودن معایب و نواقص قوانین قبلی نیز بوده است. لذا ملاحظه می گردد مقرراتی که در قانون مجازات اسلامی سال 1370 پیش بینی شده است گاهاً در قانون 1375 نیز مورد عنایت قانونگزار بوده اند، از جمله مقررات راجع به شروع به قتل عمد و قتل به تسبیب، فحاشی، سرقت، ساخت و تهیه مشروبات الکلی و غیره ... از آن جایی که مجموعه قانونی مجازات اسلامی از ماده یک شروع و تا ماده ی 729 ادامه دارد و هر دو قانون مجازات اسلامی 1370 و 1375 مجموعاً یک قانون محسوب می شوند، آیا امکان تعارض بین مواد این قانون وجود دارد و در صورت تعارض بین مواد مختلف این قانون چگونه باید رفع تعارض کرد؟ در چه مواردی تعارض وجود دارد؟ و این تعارضها ظاهری هستند یا واقعی؟ سوالاتی است که در این مقاله سعی بر پاسخگویی به آنها است.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق بررسی معاونت در جرائم شامل حدود ، قصاص ، تعزیرات 85 ص - ورد