اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله تحقیقی با موضوع آشنایی با ماشین های CNC

اختصاصی از اس فایل دانلود مقاله تحقیقی با موضوع آشنایی با ماشین های CNC دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله تحقیقی با موضوع آشنایی با ماشین های CNC


دانلود مقاله تحقیقی با موضوع آشنایی با ماشین های CNC

دانلود مقاله تحقیقی با موضوع آشنایی با ماشین های CNC

نوع فایل Word دانلود انواع تحقیق

تعداد صفحات : 38

فهرست محتوا 

پیشگفتار

ماشینهای ابزار مدرن و رباتها دستگاههای خودکار پیشرفته ای هستند که از کامپیوتر بعنوان بخش اساسی کنترل کننده آنها استفاده می شود. کامپیوترها در حال حاضر یکی از اجزاء اصلی برای اتوماتیک کردن دستگاهها هستند و می توانند دستگاههای مختلفی مانند ماشین های ابزار , جوش و برش با لیزر را کنترل کنند. آنها می توانند خطوط تولید را براه اندازند یا کنترل یک کارخانه را در دست گیرند.
در مقایسه با ماشین ابزار معمولی , (Computer Numerical Control) CNC جانشین کارهای دستی اپراتور می شود. در ماشینکاری معمولی با هدایت ابزار برنده در طول قطعه کار توسط یک چرخ دستی، قطعه کار براده برداری می شود که این چرخ دستی توسط اپراتور کنترل می گردد. به عبارت دیگر برش محدوده جسم توسط یک اپراتور ماهر بوسیله کنترل چشمی انجام می گیرد.ولی در ماشین CNC کلیه عملیات لازم در یک برنامه گنجانده می شود که بتواند با حداقل نیاز به ورودهای بعدی نتیجه لازم را بگیرد .
در این سیستم کلیه دستورهای کنترل کننده , مانند اطلاعات مسیر و وظایف سوییچ ها در قالب کدهای عددی ریخته می شوند. کامپیوتر این کدها را شناسایی و پردازش کرده و سپس آنها را به ماشین ارسال می نماید . کامپیوتر می تواند در عرض چند ثانیه مجموعه ای از دستورها را به فرمانهای قابل فهم ماشین تبدیل نماید. در سیکل های زمانی بسیار کوتاه ، سیستم کنترل از نتایج عملکرد گزارش می گیرد (فید بک) و پس از مقایسه با مقادیر تنظیمی ، اصلاخات لازم را انجام می دهد.اطلاعات فوق الذکر را می توان در حافظه ماشین یا روی حافظه خارجی (دیسکتها) حفظ نمود... 

  • نگاهی به ماشینهای کنترل عددی کامپیوتری CNC
  • تفاوت سیستمهای NC و CNC :
  • تاریخچه ماشینهای CNC :
  • مزایا , معایب و کاربردهای CNC :
  • کارکرد CNC چگونه است؟
  • جیگ و فیکسچرهای ماشینهای کنترل عددی کامپیوتری(CNC)
  • تکنولوژی CAD/CAM در خدمت ساخت قطعات صنعتی و صنایع قالبسازی‌
  • محور، راستایی است که به وسیله کنترلر ماشین CNC کنترل می شود
  • کاربردهای منطق فازی در ماشین‌های CNC
  • طراحی کنترل‌کننده مقاوم برای یک سیستم CNC
  • طراحی یک مسیریاب پیوسته تطبیقی و کنترلگریک دستگاه CNC چند محوره 
  • طراحی و تحلیل میزسه محوره CNC جهت استفاده در دستگاه برش با آب
  • بررسی تفاوت CMM با CNC
  • چرا در کنار یک CNC باید یک CMM نیز باشد؟
  • قابلیت CNC/DVC با کنترل کاملا" سرو
  • هد پراب زاویه دار (چرخشی) به همراه تعویض کننده اتوماتیک پراب

دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله تحقیقی با موضوع آشنایی با ماشین های CNC

تحقیق در مورد مدیریت و ارتباطات

اختصاصی از اس فایل تحقیق در مورد مدیریت و ارتباطات دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد مدیریت و ارتباطات


تحقیق در مورد مدیریت و ارتباطات

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه6

فهرست مطالب

2- ارتباط

 

3- انواع ارتباطات

 

4- ضرورت برقراری ارتباط در مدیریت

 

5- ارتباطات در سازمان

 

6- روش‌های بهبود ارتباطات

 

7- موانع موجود بر سر راه ارتباطات اثربخش

 

8- نتیجه گیری

 

مراجع

 

چکیده

 

این مقاله مفاهیم و فنون ارتباط را در حوزه مدیریت و سازمان مورد بررسی قرار می‌دهد. عوامل پدیدآورنده تنش در سازمان، فرآیند ارتباط و اجزاء آن، راه‌های ایجاد ارتباط و انواع آن، انواع ارتباطات در سازمان، روش‌های بهبود و ارتباطات و شناسایی و رفع موانع ارتباطی برای ایجاد محیط و ارتباطات پویا در سازمان و تنش‌زدایی مباحث این مقاله را تشکیل می‌دهند.

 

1- مقدمه

 

در مدیریت اموری چون ارتباطات انسانی، عوامل مؤثر بر ارتباطات، گروه‌های غیررسمی و رسمی، راه‌های بهبود ارتباطات در رفع موانع ارتباطی و مدنظر داشتن مراودات انسانی در سازمان مطرح است. بیشتر وقت مدیران به ارتباط رودررو یا تلفنی با زیردستان، همکاران یا مشتریان می‌گذرد و گاهی در زمانی که مدیران تنها هستند ممکن است به واسطه ارتباطات ذهنی با مسائل حاد روز خلوت آنها به یک محیط کاری تبدیل شود. این مقاله مفاهیم و فنون ارتباط را در حوزه مدیریت و سازمان مورد بررسی قرار

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد مدیریت و ارتباطات

تحقیق در مورد موفقیت مدیران بازاریاب

اختصاصی از اس فایل تحقیق در مورد موفقیت مدیران بازاریاب دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد موفقیت مدیران بازاریاب


تحقیق در مورد موفقیت مدیران بازاریاب

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه30

فهرست مطالب

فهرست

 

عنوان

صفحه

چکیده

مقدمه

نام تجاری

مدیریت نام تجاری

بیانیه مأموریت

تدوین، ارزیابی و انتخاب استراتژی

تدوین راهبرد نام تجاری

ابعاد نام تجاری

ماتریس استراتژی های نام تجاری

ارزش نام تجاری

ارزش مالی نام تجاری

محاسبة ارزش نام تجاری

ارزیابی ارزش نام تجاری

شواهدی بر ارزش نام تجاری

نتیجه گیری

منابع

1

2

3

4

5

9

10

12

15

17

19

19

20

21

22

25

 

 

 

چکیده

 

دراین مقاله به منظور ارائه راهکار برای موفقیت مدیران بازاریابی در دستیابی به اهداف نام تجاری(Brand ) و همچنین اثربخشی تلاشهایی( از قبیل موضع یابی، تبلیغات و ....) که در جهت ارتقای ارزش Brand صورت می گیرد مفهوم مدیریت نام تجاری در مؤسسات تولیدی را مطرح

 

کرده ایم. مدیریت نام تجاری در مجموع تلاش دارد تا با هدف گذاری، برنامه ریزی، اجرا و کنترل، برای نام تجاری ایجاد ارزش کند و سپس در جهت حفظ و ارتقای ارزش آن بکوشد.

 

 دراین مقاله با دیدگاه بلندمدت و راهبردی به ارائه شیوة مدیریت نام تجاری پرداخته ایم.

 

مقدمه [1]

 

مشکلاتی که امروزه مدیران بازاریابی را به خود مشغول کرده، عبارت است از آن که تلاش آنها برای خلق و نگهداری Brand فاقد برنامه ریزی های لازم بوده بدلیل عدم شناخت ویژگی های نام تجاری و عدم شناخت روشهای صحیح مدیریت نام تجاری نمی توانند بصورت اثربخشی، محصول را با نام تجاری پیوند بزنند. اغلب مدیران بازاریابی و یا مدیران Brand، مفاهیم بازاریابی ر از قبیل شناخت نیازهای مشتری، موضع یابی، فعالیت های ترفیعی و تبلیغاتی بخوبی میدانند و تجربه فراوانی در اجرای آنها دارند اما در مجموع آن چه آنها را در بازاریابی محصولات و خدمات دچار مشکل می کند آن است که نمی توانند مفاهیم بازاریابی را در

 

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد موفقیت مدیران بازاریاب

تحقیق در مورد نظریه بزرگان در مورد مدیریت

اختصاصی از اس فایل تحقیق در مورد نظریه بزرگان در مورد مدیریت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد نظریه بزرگان در مورد مدیریت


تحقیق در مورد نظریه بزرگان در مورد مدیریت

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه26

نظریه ویلسون وایت

به نظر او برای اینکه مدیریت علم به حساب آید باید دارای اصولی عام و جهانی باشد و راه را برای پیش بینی های علمی هموار می سازد.

نظریه جی فوستر

مدیریت عبارت است از اخذ اطلاعات و تنظیم آنها به منظور انجام دادن اعمال لازم و سازمانی و اتخاذ تصمیم برای پیشبرد امور. این تعریف در سال 1962 انجام گرفت.

نظریه داتلی

مدیریت فرایندی است که به وسیله آن فعالتی های فردی- گروهی در جهت فعالیت های مشترک همسو و هماهنگ می شوند. داتلی سال 1971 این تعریف را برای مدیریت انجام داد.

نظریه جی رونزیک

این تعریف در سال 1974 بود که هماهنگی منابع انسانی و مادی در جهت تحقق و تکمیل اهداف سازمان را مورد اهمیت قرار می دهد.

مدیریت تنها دانش عقل یا علم نظری نیست بلکه متضمن مهارت علمی نیز می باشد. مهارتی که در شخصیت مدیریت نهفته است البته آموزش رسمی عدم مدیریت به توسعه آن مهارت کمک می کند. به شرط آنکه محتوای آموزشی بیشتر روی شناخت روابط و حقایق اداریم تمرکز شود نه روی نظرات.

نکات اساسی مدیریت

مدیریت


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد نظریه بزرگان در مورد مدیریت

تحقیق اخلاق کودک

اختصاصی از اس فایل تحقیق اخلاق کودک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق اخلاق کودک


تحقیق اخلاق کودک

فایل : word

قابل ویرایش و آماده چاپ

تعداد صفحه :46

روش تکامل اخلاق:

1ـ اخلاق یعنی احترام :

نخستین نکته مهم این است که جوهر اخلاق احترام است. احترام به خود، احترام به دیگران، احترام به همة اشکال حیات و محیطی که آنها را دربرگرفته است.

لازمة احتران به خویشتن این است که برای زندگی و شخص خود ارزشی قایل باشیم. «با دیگران چنان رفتار کن که می خواهی با تو رفتار کنند و به عبارتی آنچه برای خود نمی پسندی برای دیگران مپسند» یک اصل اخلاقی است که در تمامی مذاهب و فرهنگهای دنیا توصیه شده است. برای ترتبیت فرزندان شایسته به چیزی بیش از اخلاق احترام نیاز دارید. ایجاد اخلاق احترام گام مؤثری برای رسانیدن فرزندانمان به بلوغ اخلاقی است.

2ـ تکامل اخلاقی فرآیندی تدریجی است :

نکته بسیار مهمی است که اخلاق احترام ناگهان و تمام و کمال در هیچ سن به خصوصی دیده نمی شود. تکامل اخلاق فرآیند تدریجی است که مرحله به مرحله به دست می آید. زیرا پایه های تکامل اخلاق از بدو تولد تا پایان سه سالگی استوار می باشد. بخش دوم به مراحل استدلالی اخلاقی مربوط است و این مرحله ای است که با دخالت پدر و مادر و سایرین از زمان پیش از مدرسه تا بلوغ صورت خارجی می گیرد. آنها می توانند در کنار خواسته های خود توجه به خواسته های دیگران را هم یاد بگیرند و در جادة دور و دراز منتهی به بلوغ اخلاقی قدم بردارند.

تجربه نشان می دهد که مراحل استدلالی شبیه نردبانی است که کودک برای صعود از آن باید از پله ها به ترتیب و تدریج بالا رود. به تدریج و به دنبال هر صعود، احترام کودک به دیگران بیشتر می شود. توجه داشته باشید که بچه ها هم مثل بالغها گاه به پایین سر می خورند و موقتاً در مرحله پایین تری قرار می گیرند. بعضی از بچه ها سریعتر از دیگران پله های تکامل را می پیمایند. اما تکامل اخلاقی مسابقه نیست، یک جریان و فرآیند است.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق اخلاق کودک