اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اس فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اقدام پژوهی چگونه میتوان دانش آموز بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس علوم اجتماعی را شناسایی کرد و به او در درس خواندن کمک کرد

اختصاصی از اس فایل اقدام پژوهی چگونه میتوان دانش آموز بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس علوم اجتماعی را شناسایی کرد و به او در درس خواندن کمک کرد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی چگونه میتوان دانش آموز بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس علوم اجتماعی را شناسایی کرد و به او در درس خواندن کمک کرد


اقدام پژوهی چگونه میتوان دانش آموز بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس علوم اجتماعی را شناسایی کرد و به او در درس خواندن کمک کرد

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات: 38

 

فهرست مطالب

چکیده      6

مقدمه       7

توصیف وضعیت موجود         8

بیان مسئله :             8

تعریف واژگان :      9

بیش فعال 9

گردآوری اطلاعات (شواهد (1)              11

یافته های علمی:      11

تعریف بیش فعالی ADHD :    11

انواع بیش‌فعالی :     11

  1. نوع تکانشی - بیش‌فعالی: 12
  2. نوع ترکیبی : 14

علل بیش فعالی        14

علائم       15

عوارض  :               17

رژیم غذایی و تاثیر آن بر بیش فعالی دانش آموزان:               18

روشهای گرد آوری اطلاعات  23

مشاهده:    23

مصاحبه :                24

پیشینه تحقیق           25

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها               26

خلاصه یافته های اولیه :        26

انتخاب راه حل یا راه حلهای موقتی        27

اعتبار بخشی به راه حل ها:    29

شیوه های اجرا:       29

شواهد 2  32

نتیجه گیری و پیشنهادات        34

ضمائم      35

پرسش نامه تشخیص و تعیین شدت علایم بیش فعالی             35

منابع        38

 

مقدمه

طبق آمارهای بین المللی، حدود 10% دانش آموزان مدارس به علل مختلف از مشکلات رفتاری رنج می برند و این مشکلات گاه برنامه آموزشی یا کل فعالیتهای یک کلاس را مختل می کند. شناخت مشکلات این گروه از کودکان و نوجوانان و تدارک کمک های لازم برای آنها به پیشبرد اهداف آموزش و پرورش در زمینه رشد همه جانبه دانش آموزان کمک می کند .

در این بین دانش آموزانی وجود دارند که  نمی تواند حتی برای دقایقی آرام نشسته و به سخنان آموزگار یا والدینش گوش فرادهد. وسایل بازی و سرگرمی تنها برای مدتی او را سرگرم می کند و پس از مدت کوتاهی ناآرام و بی قرار چیز تازه ای را جست وجو می کند. این کودک، نیاز به تنبیه ندارد؛ بلکه تنها به کمک همه برای بازیافتن آرامش خویش دارد. چرا که مبتلا به «بیش فعالی» بوده و این عارضه او را بازیگوش، بی دقت، ناآرام، حواس پرت و... کرده است.


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی چگونه میتوان دانش آموز بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس علوم اجتماعی را شناسایی کرد و به او در درس خواندن کمک کرد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.